Výborne! Potvrdenie vášho e-mailu prebehlo úspešne.

E-book sme vám už zaslali na váš e-mail. Do 15 minút ho máte vo svojej e-mailovej schránke.

↓↓↓ Zatiaľ si prečítajte túto stránku ↓↓↓

PRAKTICKÝ a JEDNODUCHÝ NÁVOD,

ako nechať klientov, nech sa vám OZVÚ SAMI

s prosbou o pomoc, alebo od vás nakúpia

vďaka e-mail marketingu

(aj bez skúseností, veľkej emailovej databázy a webovej stránky)

Učili aj vás, aby ste získavali klientov nejako takto?

  • Spíšte si zoznam všetkých priateľov, známych a všeobecne kontaktov, ktoré by mohli mať záujem o váš produkt alebo službu
  • Zavolajte im alebo napíšte správu na Facebooku, pod akoukoľvek zámienkou, len aby ste si s nimi dohodli “kávu” - na ktorej by ste im mohli predávať?

Alebo takto?

  • Založte si fanpage, pridávajte kopec statusov a hlavne motivačných citátov a pozvite na ňu každého, koho sa len dá?
  • Získajte kopec fanúšikov a potom sa vám časom, niekedy, niekto, nejak náhodou ozve a bude sa chcieť stať vašim klientom či zákazníkom?

Mám pre vás 2 správy:

  • Oba tieto spôsoby síce fungujú, ale…
  • Sú pomerne málo efektívne alebo kým začnú prinášať výsledky, tak to niekedy TRVÁ aj pár mesiacov (v tom lepšom prípade).

Nie každý má v sebe takú pevnú disciplínu, aby to dokázal robiť dlhodobo.

Dobrou správou je, že to nie je vaša chyba, ak vám to náhodou nefunguje. Môžu za to ľudia, ktorí vás učili techniky, ktoré fungovali pár rokov dozadu, len nie dnes.

Doba sa zmenila!

  • Pred 15 až  20 rokmi ste museli “mať v nohách” - búchalo sa na dvere a “leštili sa kľučky”
  • Pred 5 až 12 rokmi sa začalo volať a  telefonovalo sa kamarátom, rodine a na studené kontakty

Tieto metódy v minulosti veľmi dobre fungovali, niektorí vďaka nim nabrali kopec kontaktov a klientov a dodnes žijú z týchto kontaktov (databázy, ktorú si vybudovali).

Preto stále (verím, že s dobrým úmyslom) učia tieto “staré” techniky aj ľudí vo svojom tíme, ale dnes ich už ľudia prekukli a nenechajú sa tak ľahko nachytať.

(*okrem iného sú niektoré z týchto stratégii a techník viac menej na hrane zákona - alebo dokonca nelegálne 🙁 )

Zaujíma vás odpoveď na túto otázku?

“Dobre Martin, tak čo teda funguje dnes?”

Dnes sa stretnutia dohadujú pomocou sociálnych sietí, Facebooku ale hlavne EMAILU.

Pri telefonovaní ste museli ľudí zastihnúť v tom správnom čase. Niekedy, by možno mali aj záujem o vaše produkty alebo služby, ale nemali čas.

Výhodou e-mailu je, že ľudia si ho pozrú, prečítajú a odpovedia na neho keď sa im to najviac hodí (alebo ho proste odignorujú = odmietnutie až tak “nebolí” ako keď je cez telefón)

Možno vám práve teraz v hlave vyskočila veľká červená kontrolka, na ktorej sa píše:

 "ALE VEĎ EMAIL JE MŔTVY,

HLAVNE PO ZAVEDENÍ GDPR!"

Áno, priznávam.

Dnes je ťažšie zarábať pomocou e-mailu, ako kedykoľvek predtým.

Väčšine ľudí počet otvorených e-mailov stále klesá, klesol za posledné roky minimálne na polovicu, tak isto aj počet ľudí, ktorí sa z emailu prekliknú na web. O  tom, že už nemôžu len tak posielať email komukoľvek komu sa im zachce, ani nehovorím.

Mám pre vás dve správy a obe sú dobré.

Ste na ne pripravení?

Priemerná návratnosť investície do 

e-mail marketingu je 3200%,

keď viete, ako na to...

Koľko percentný úrok vám dajú v banke?

1 %?

2 %?

Pri porovnaní s týmto znie 3200 % až príliš dobre, že?

Čítajte ďalej…

Volám sa Martin Mažár a pripravil som si pre vás online kurz s názvom “Získavanie klientov pomocou emailov".

Dnes e-mail tvorí 60 až 70% obratov v našej firme. Rekord sme dosiahli, keď sme práve vďaka e-mail marketingu mali príjem 28 103 EUR (za jediný mesiac).

Podľa štatistík zverejnených webom dma.org.uk bola priemerná návratnosť investície do e-mail marketingu pred zavedením GDPR 44-násobok, dnes je to 32-násobok.

Áno, pripúšťam - išlo to síce trošku dole, ale aj tak je to stále kanál s najvyššiou návratnosťou investície (s veľkým náskokom pred sociálnymi sieťami, reklamou a optimalizáciou pre vyhľadávače)

A takto dobre sa vďaka e-mailu nedarí len mne.

Pozrite si výsledky niektorých mojich klientov, ktorí vedia ako správne používať e-mail marketing:

*Jaroslav poslal sériu 3 e-mailov (z ktorých bol len posledný predajný) na 2411 kontaktov. Ozvalo sa mu 25 ľudí so záujmom o  investície a jeho odhadovaný zárobok bol približne 10 000 eur.

Aké by to bolo, keby sa to podarilo aj vám? Páčilo by sa vám poslať 3 e-maily a dohodnúť si 25 stretnutí? Čo by ste robili, keby ste zarobili 10 000 eur, alebo aspoň extra 1000 eur?

Dobrá správa je, že nemusíte mať ani veľkú databázu.

Druhý môj klient, ktorý si neželá byť menovaný, priemerne získava na 90 oslovených kontaktov 10 dohodnutých stretnutí.

Na ktorých môže predávať 🙂

No nie je to fantastické? A nemusí ani zdvihnúť telefón! Páčilo by sa vám, keby ste získali 10 stretnutí z 90 odoslaných e-mailov? Ako by to zmenilo váš život?  O koľko viac by ste mohli zarobiť?

Možno si teraz kladiete otázku:

Prečo by ste mali absolvovať

tento online kurz?

Dôvod je podľa mňa jasný ako facka 🙂 

Lebo na online kurze Získavanie klientov pomocou e-mailov vám odhalím (nielen) tieto tajomstvá:

  • 3 konkrétne spôsoby, ako môžete okamžite začať využívať e-mail marketing v praxi (aj s reálnymi ukážkami)
  • Aký je rozdiel medzi e-mail marketingom a spamom alebo ako nespamovať ľudí a ako robiť e-mail marketing, ktorý má hodnotu pre ľudí a prináša vám nadšených klientov?
  • Musíte získať tonu kontaktov, posielať im denne predajné ponuky a neustále ich otravovať? ANI NÁHODOU! Dozviete sa odpoveď na otázku, ako je možné, že niektorým e-mail marketing skvele funguje a iným nie?
  • Kde nájdete neobmedzený zdroj kontaktov na vašich potenciálnych klientov a ako legálnym spôsobom budovať databázu e-mailov?
  • Varovanie, čo by ste nikdy nemali robiť pri získavaní e-mailov, aby ste si nechtiac viacej neublížili ako pomohli? (toto vám pravdepodobne ešte nikto nepovedal)
  • Čo by ste mali robiť, keď chcete dodržiavať GDPR? Ukážeme si konkrétne príklady formulácii vytvorené právnikmi, ktoré odporúčam dodržiavať
  • Pravda o tom, ako rýchlo vytvoriť obsah e-mailov, ktorý zaujme bez toho, aby ste trávili hodiny písaním e-mailov a posielali ľudí na vaše články na vašom webe
  • 3 druhy poradenských e-mailov + konkrétne príklady z praxe, ktoré využívajú ľudia, ktorí vedia, ako vyťažiť z e-mailu maximum
  • Snažili ste sa až príliš, ale vaše e-maily nie sú také úspešné, ako by ste chceli? Použite túto jednoduchú, 3 krokovú štruktúru e-mailov, ktoré fungujú
  • Ako sa ľudia rozhodujú, ktorý email si prečítajú a ktorý nie? A jednoduchý návod, ako to urobiť tak, aby si prečítali práve ten váš e-mail?
  • Čo by ste mali z e-mailov vyhodiť, aby sa ľudia po otvorení e-mailu začítali do jeho obsahu?
  • Jeden až smiešne jednoduchý, ale málo využívaný spôsob, ako účinne predávať aj vďaka poradenským e-mailom. (Možno si poviete: Ako je možné, že mi to nikdy nenapadlo??)
  • Ako zo 100 e-mailovej databázy emailov získať 11 stretnutí za mesiac (toto nedokázali niektorí obchodníci ani po telefóne)
  • Trik, vďaka ktorému si dokážete predať o 50 % viac alebo si dohodnúť o 50 % viac stretnutí - Dobrá správa je, že vám nezaberie viac ako 10 minút.
  • Tipy na e-mailové softvéry, ktoré vám ušetria kopec času a námahy (a môžete ich začať používať už za pár eur mesačne)
  • 4 typy účinných predmetov, ktoré zvýšia vaše predaje (alebo otvorenosť emailov)
  • Ako využiť pokročilé funkcie Gmailu, na lepší e-mail marketing (napríklad, aby ste mohli sledovať, kto si váš e-mail otvoril a kto nie - na základe toho reagovať)
  • 3 typy e-bookov, ktoré získavajú najviac kontaktov, ktoré môžete okamžite začať používať a návod, ako ich vytvoriť v rekordne krátkom čase (dokonca bez písania)
  • Techniku, vďaka ktorej som v začiatkoch podnikania získal 600 nových, teplých kontaktov v priebehu jediného týždňa a nestála ma ani euro a ako ju môžete využiť u vás, vo vašom podnikaní, bez toho, aby ste porušovali zákony.

A ešte oveľa, oveľa viac.

Ľudia, ktorí absolvovali niektoré z mojich školení o e-mail marketingu povedali:

"Ďakujem za skvelý 3 hodiny vzdelávania a podpory v príjemnom duchu atmosféry..."

"Naozaj raketový návod, ako na to!"

"Hlavne mi došlo, že sa to musí robiť dôsledne a musím si vopred dokonale premyslený systém... doteraz to bolo “o ničom”

Koľko je vaša dnešná investícia?

Keď sa rozhodnete, že to s online kurzom Získavanie klientov pomocou e-mailov skúsite ešte dnes, mám pre vás dobrú správu. Hodnota tohoto online kurzu je 97€. A vy ho len tu a teraz ho môžete získať za extra zvýhodnených podmienok, so zľavou až 93% - len za 7 eur. 

Bežne 97 €

dnes iba 7

Kliknite sem a získajte online kurz ešte dnes. 


Ešte stále si nie ste istí a kladiete si otázku…

Je to vôbec pres?

Tento kurz je pre vás, ak chcete zarábať ešte viac vďaka e-mail marketingu aj bez skúsenosti, veľkej emailovej databázy a webovej stránky a ste z MLM, poradcovia a koučovia.

Konkrétne:

  • Výživoví poradcovia
  • Finanční sprostredkovatelia
  • Beauty poradkyne
  • Investiční makléri (zlato/drahokamy/kryptomeny)
  • Cashback systémy
  • Koučovia
  • Konzultanti
  • Tréneri
  • Pôsobíte v oblasti cestovného ruchu

Ak ste tu vašu oblasť nenašli, tak mi napíšte správu na Facebooku a ja vám odpoviem, či to pre vás je alebo nie je.

Ak ste sa v tomto zozname našli, tak vám odporúčam, aby ste klikli na tlačidlo pod týmto textom a zakúpili si online kurz ešte dnes.  

Dobrá správa je, že 

K tomuto kurzu získavate aj

14 dňovú garanciu vrátenia peňazí

bez akýchkoľvek otázok 

Nerozhodujte sa dnes, či sa vám do tohto online kurzu oplatí investovať alebo nie.

Rozhodnite sa len, že to s kurzom Získavanie klientov pomocou e-mailov skúsite.

Potom máte celých 14 dní na to, aby ste veci z kurzu aplikovali do praxe, začali zarábať a až potom sa rozhodnite, či bol hodný tejto zanedbateľnej investície (v porovnaní s tým, koľko môžete vďaka nemu získať)

Je to podľa vás fér?

Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte online kurz ešte dnes. 

Verím, že vaša investícia sa vám môže niekoľkonásobne vrátiť, keď veci z kurzu aplikujete do praxe.

Čo by ste mali urobiť teraz?

Kliknite na tlačidlo, ktoré vidíte trochu nižšie, pod týmto textom s nápisom “Chcem získavať nových klientov pomocou e-mailov”

Na nasledujúcej stránke vyplňte objednávkový formulár a získajte okamžitý prístup do kompletného online kurzu “Získavanie klientov pomocou e-mailov”.

Čo sa stane potom?

Po spárovaní platby budete presmerovaný na ďakovnú stránku. Potvrdenie o platbe a prihlasovacie údaje do kurzu vám prídu na e-mail, ktorý ste zadali do objednávkového formulára.

Teším sa na vás v kurze Získavanie klientov pomocou e-mailov.

Máte akékoľvek otázky?

Ak vás zaujíma čokoľvek ohľadom online kurzu Získavanie klientov pomocou emailov, tak neváhajte a kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa našej kolegyni Marcele Hermanovej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých, aj potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju pravdepodobne zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve späť čo najskôr, ako to bude možné. Pravdepodobne do nasledujúceho pracovného dňa.

Ak vám je všetko jasné a idete do toho s nami, tak urobte prvý krok k okamžitému zarábaniu z e-mail marketingu a kliknite na tlačidlo pod týmto textom.