Dokončené na 50 %

Ďakujeme 🙂 E-book je takmer u vás.

Pre zaslanie e-booku od Vás potrebujeme ešte jednu drobnosť.

Prihláste sa do svojej e-mailovej schránky a otvorte e-mail s predmetom "Už len jeden krok k e-booku a novinkám"V emaile nájdete informácie o spracovaní osobných údajov. Pokiaľ súhlasíte, potvrďte ich. Ihneď ako svoj súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz v e-maile, zobrazí sa vám stránka so sľúbeným e-bookom.

↓ Skôr než sa do neho začítate, pozrite si ešte túto stránku ↓

TAJOMSTVO TOP COPYWRITEROV ODHALENÉ:

AKO POMOCOU TEJTO JEDNEJ VECI, 

zvýšiť počet návštevníkov článkov bez platenej reklamy?

Mám na vás otázku...

  • Aké by to bolo, keby ste dokázali zvýšiť počet návštevníkov vašich článkov bez toho, aby ste museli investovať do reklamy?
  • Aké by to bolo, keby ste to dokázali jednoduchšie ako kedykoľvek pred tým?
  • Čo keby ste to zvládli doslova za pár minút?

Zaujíma vás ako je to možné?

Dočítajte si túto stránku až do konca a dozviete sa, ako zvyšovať počet návštevníkov na vašich článkoch.

Predstavte si, že čítate noviny.

Na základe čoho si vyberáte, ktoré články si prečítate a ktoré nie?

Ja si najprv rýchlo očami prebehnem všetky nadpisy a na základe toho, či ma zaujmú sa rozhodnem, či si článok prečítam.

Preto verím, že nadpis je tá jedna vec, ktorá rozhodne o tom, koľko ľudí si prečíta článok. 

A netvrdím to len ja…

David Ogilvy, pokladaný za otca modernej reklamy povedal:
“Priemerne 5X viac ľudí číta nadpisy ako zvyšok textu.”
Ted Nicholas, ktorý predal produkty v hodnote 7,9 miliardy dolárov - vo svojich firmách alebo firmách svojich klientov - zašiel ešte ďalej a dodal:
“73% nákupných rozhodnutí je urobených na základe nadpisov”

Dáva vám to zmysel?

A preto som sa rozhodol, že otestujem rôzne druhy nadpisov

Začal som si viac všímať úspešné nadpisy na blogoch a hľadal som v nich podobnosti - vzorce.

Zabralo mi to niekoľko týždňov.

Postupne som začal aplikovať vzorce z úspešných nadpisov aj na moje články…

A výsledky?

Keď som začal venovať čas tvorbe nadpisov článkov, tak zrazu moja návštevnosť vyskočila na dvojnásobok behom jedného mesiaca..

Zrazu mi chodilo viac klientov z Google, viac klientov z Facebooku a dokonca sa viac ľudí preklikávalo aj z emailov.

Len taký malý detail ako úspešné nadpisy rozhodol.

Možno ste si pomysleli, že vy neviete ako tvoriť dobré nadpisy. Nechce sa vám do toho. Je to náročné.

Mám pre vás dobrú správu - čítajte ďalej.

Tvorba nadpisov môže byť jednoduchá, keď viete ako na to

Viem, že možno ste v podobnej situácii ako som bol ja - píšete články o dušu, ale návštevnosť a predaje neodzrkadľujú to, koľko energie tomu venujete.

Viem aj to, že väčšina ľudí venuje kopec času tvorbe článku a nadpis potom na konci “odfláknu.”

Prečo?

Lebo tvorba dobrých nadpisov môže byť veľmi ťažká, keď neviete ako na to.

Preto som sa rozhodol, že sa s vami podelím o e-book
 

“52 VZORCOV NEODOLATEĽNÝCH NADPISOV ČLÁNKOV"

Stačí len do šablóny vložiť vaše slová a pútavý nadpis je na svete.

Chcete príklad?

Nech sa páči, tu je vzorec číslo 9:

"Myslíte si, že __________ (niečo robíte) správne/dobre? Pozor, budete prekvapení, túto chybu robíte aj vy"

Ak ste predajca zdravých výrobkov a výrobkov do domácnosti, tak váš nadpis pomocou tohto vzorca môže vyzerať takto:

"Myslíte si, že si umývate zuby správne? Pozor, budete prekvapení, túto chybu robíte aj vy!”

Vidíte?

Jednoduché, no nie?

Čo to pre vás znamená?

Už som všetku ťažkú prácu spravil za vás.

Prešiel som si desiatky blogov, prezrel stovky článkov a odhaľoval vzorce úspešných nadpisov. Nenašiel som ich 10, ani 20, či 30 ale rovných 52.

Okrem vzorcov úspešných nadpisov v ebooku nájdete aj vysvetlenie, ako fungujú jednotlivé psychologické princípy, ktoré u ľudí vyvolávajú zvedavosť a preto na nadpisy klikajú.

Vďaka tomu časom dokážete tvoriť vlastné nadpisy - dokonca aj bez šablóny.

Koľko je vaša dnešná investícia do e-booku
52 neodolateľných nadpisov?

Dovoľte mi otázku:

“Keby sa vám podarilo zdvojnásobiť návštevnosť na vašich článkoch, tak ako sa to podarilo mne, koľko by ste za to boli ochotní zaplatiť?”

Mne trvalo roky, kým som nadobudol know - how, ktoré vám v ebooku odovzdám. Išiel som metódou pokus a omyl.

Toto isté môžete urobiť aj vy…

Alebo sa môžete vydať skratkou a za malú investíciu, použiť až 52 praxou overených, neodolateľných nadpisov článkov. Dnes so zľavou 63%. 

Bežne 27 €

Dnes iba 10€

Čo by ste mali urobiť teraz? 

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom, vyplňte objednávkový formulár a vyberte si spôsob platby.

Ihneď po spárovaní platby vám príde automatický email s vašim e-bookom “52 neodolateľných nadpisov článkov”

Môžete si ho prečítať na každom počítači, laptope, mobile či tablete. Veci z neho vám odporúčam okamžite aplikovať do praxe.

GARANCIA 100% SPOKOJNOSTI

Kúpou ebooku 52 neodolateľných nadpisov článkov nemáte čo stratiť. Dostávate k nemu 14 dňovú garanciu 100% spokojnosti.

Čo to znamená?

Ak do 14 dní nebudete s ebookom spokojní (z akéhokoľvek dôvodu), tak mi dajte vedieť a ja vám vrátim všetky vaše peniaze - bez akýchkoľvek otázok.

Je to podľa vás fér?

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom, získajte ebook 52 neodolateľných nadpisov článkov a neférovú výhodu voči vašej konkurencii.