Výborne! Potvrdenie vášho e-mailu prebehlo úspešne.

E-book sme vám už zaslali na váš e-mail. Do 15 minút ho máte vo svojej e-mailovej schránke.

↓↓↓ Zatiaľ si prečítajte túto stránku ↓↓↓

Psst! Toto vám pravdepodobne nikde inde neprezradia - lebo to nevedia: 

“Ako môžete prestať tráviť

hodiny času na sociálnych sieťach

a začať vďaka nim konečne poriadne predávať?”

(... vyhnúť sa začiatočníckym chybám a robiť veci hneď na prvý pokus správne)

PLUS konkrétne tipy pre tých, ktorí to už so sociálnymi sieťami skúšali, ale neprinášajú im výsledky, ako by si predstavovali. 

(Neviem si ani predstaviť, kde som mohol byť, keby
mi TOTO, takto a do detailov niekto ukázal a vysvetlil)

Písal sa rok 2012 a už vtedy jeden z mojich konkurentov vyhlásil, že sa ide venovať sociálnym sieťam, lebo sú absolútne úžasné a je tam veľké množstvo potenciálnych klientov. 

A ja som si povedal, že keď je moja konkurencia, ktorá má viac klientov a zákazníkov, na sociálnych sieťach, tak tam musím byť aj ja.

Chcel som s ním držať krok. A povedal som si: “OK, idem do toho!” 

A začal som sa venovať Facebooku. Avšak poviem vám to narovinu:

Začiatky boli oveľa ťažšie,

ako som si kedy predstavoval:

  • Hnevalo ma, že som presedel dlhé hodiny za sociálnymi sieťami a napriek tomu som nemal toľko lajkov, komentárov a zdieľaní ako som si predstavoval
  • Bol som zmätený a frustrovaný z toho, že som nevedel, čo by som mal dávať na sociálne siete, aby sa to páčilo mojim fanúšikom, followerom, priateľom
  • Najhoršie bolo sklamanie z toho, že sociálne siete mi vôbec neprinášali nových klientov a boli viac menej len stratou času

O tom, že niektorí ľudia nevedeli pochopiť, že im chcem pomôcť a boli na mňa nepríjemní a nadávali mi do spamerov ani nehovorím (našťastie sa to stalo len párkrát)

Mal som obavy, či nie som len jedným z mnohých, ktorí sa nechali nachytať a nefunguje im to 🙁

Rozmýšľal som, či to so sociálnymi sieťami nevzdám... 

Zaťal som sa. Učil od najlepších. Skúšal metódou pokus a omyl. 

A postupne som sa vypracoval...

Od ťažkých začiatkov až

po “Kráľa Facebooku” - a nielen to! 

Dobrý deň, volám sa Martin Mažár a dnes mám 7 fanpage, niekoľko FB skupín, spolu viac ako 90 000 fanúšikov a 9000 členov v skupine a ich počet neustále rastie.

Každý deň, pridávam príspevky na fanpage, do skupiny a mám spustené reklamy. 

Detailnejšie si to môžete pozrieť na týchto záberoch.

Na tomto zábere vidíte prehľad mojich fanpage-í (fanúšikovských stránok) a skupín.

Tu môžete vidieť, ako nám pekne rastú čísla členov v skupine.

Najlepšie nakoniec: Tu môžete vidieť, ako mám naplánované príspevky dopredu. Takže nemusím byť na sociálnych sieťach od rána do večera. 

Toto všetko robím dlhodobo a to z jediného dôvodu: Pretože sociálne siete sú mojim najlepším zdrojom klientov.

Tu je dôkaz namiesto sľubov (áno viem, znie to ako reklama na Maybelline):

“Viac ako 70 % našich klientov je mojimi sledovateľmi na 
sociálnych sieťach, reagujú na príspevky a hlavne kupujú” 

Pamätáte si ešte na konkurenta, 

ktorého som spomínal na začiatku tejto stránky?

Za niekoľko rokov sa to celé obrátilo. Ja som vyrástol natoľko, že moja konkurencia je dnes za mnou a som presvedčený, že tomu dopomohol práve Facebook a sociálne siete ako také... 

Facebook ma naštartoval a posunul, aby som rýchlejšie napredoval.

Niektorí ma dokonca považujú za kráľa Facebooku, ako napríklad Erik Hoffmann. Lebo pozná moju prácu a vie, ako s Facebookom pracujem.

“Martin, Ty vieš, že u mňa si momentálne facebookový kráľ Slovenska :). To je ten, ktorý len nekecá, ale má aj skutočné výsledky s Facebookom ako marketingovým nástrojom.”
Erik Hoffman

Ako sa to podarilo mne a mnohým mojim klientom?

Lebo sme si uvedomili, že:

Sociálne siete nie sú len o

pridávaní príspevkov, ale hlavne o stratégii

Sám keď som začínal v roku 2012 so sociálnymi sieťami, tak som nevedel ako na to. Sám som sa popálil a nemal výsledky, pretože som nepoznal stratégie ako uspieť. 

V tom čase to však nikto neučil. Urobil som veľa chýb a trvalo mi roky, kým som prišiel na recept ako uspieť na sociálnych sieťach. 

Odvtedy som to úspešne naučil viac ako 1500 klientov, ktorí si prešli mojimi školeniami naživo, online kurzami alebo online workshopmi. 

Mám pre vás radu, hodnú zlata:

“Neopakujte moje chyby, nevymýšľajte koleso odznova, keď existujú overené stratégie ako na to…”

Teraz sa možno sami seba pýtate:

“Dobre Martin, dáva mi to zmysel, ale AKO NA TO?”

Ako na to, to vám odhalím v sérii 7 online workshopov s názvom: “Rozbehni siete za 7 dní”.

Aby ste sa postupne za 7 dní dostali k top know-how o sociálnych sieťach, ktoré som nadobudol denno denne už od roku 2012.

Dalo by sa povedať, že v týchto siedmych online workshopoch som zhrnul 7 rokov skúseností so zarábaním, automatizáciou a získavaním klientov zo sociálnych sietí do 7 dní...

Tu je stručný prehľad toho,

čo sa dozviete počas 7 workshopov

“Rozbehni siete za 7 dní”

Postupne si ukážeme a prezradím vám:

  • Ako získavať sledovateľov, fanúšikov, členov skupiny (dostatok fanúšikov a členov)
  • Aký obsah tvoriť, aby získavali klientov a ako získať inšpiráciu na príspevky
  • Ako pretaviť fanúšikov na klientov a zákazníkov 
  • Ako docieliť, aby fanúšikovia (členovia skupiny) lajkovali a komentovali (zapájali sa)? 

To bol len bleskurýchly prehľad, čo vás čaká... 

Tu je ukážka, ktoré témy

nájdete v online workshopoch:

1. Najefektívnejšia ZISKOVÁ STRATÉGIA pre sociálne siete pre rok 2020

  • Ako získavať klientov zo sociálnych sieti PRÁVE DNES (v roku 2020 je to úplne inak ako tomu bolo pred rokom, či dvomi)
  • Čo to je a ako využiť SOCIAL MIX pre maximálne získavanie klientov z Facebooku?
  • 3 procesy, ktoré musí urobiť každý, kto chce TRVALO získavať klientov zo sociálnych sieti (a nezodrať sa pri tom)
  • Fanpage, skupiny, profil, reklama - KEDY A AKO ich využívať a kombinovať, aby ste maximalizovali svoje zisky?

2. NASTAVENIA, ktoré z vás urobia experta v očiach vašich klientov

  • Čo by ste mali urobiť skôr, než  vypustíte svoju fanpage do sveta (inak to môže byť slušné fiasko)
  • Ako prepojiť skupinu, fanpage a profil tak, aby to dávalo hlavu a pätu a podporovalo váš biznis (a dosiahli ste synergický efekt - aby sa 2 + 2 nerovnalo 4, ale 5)
  • 3 veci, ktoré potrebujete mať bezpodmienečne nastavené, keď chcete zo sociálnych sieti vyťažiť MAXIMUM (a málokto ich robí)
  • Načo si dať pozor pri zakladaní svojich sietí, aby ste neurobili prešľap hneď na začiatku a nepodpílili si pod sebou konár

3. AKO môžete s minimom námahy OSLOVIŤ MASY tých správnych ľudí?

  • Prečo by ste sa NEMALI zameriavať na získavanie fanúšikov, ale na získavanie ______ (budete prekvapený čoho)
  • Málo známe, ale praxou overené postupy, ako získať prvých 1000 sledovateľov v ČO NAJKRATŠOM čase (niekedy aj skôr než za 2 mesiace)
  • Aké 3 techniky dnes NAJVIAC FUNGUJÚ na získavanie sledovateľov na Facebookových platformách (fanpage, skupina, profil)
  • Aký typ sledovateľa je NAJHODNOTNEJŠÍ z pohľadu predajov a čo urobiť, aby ste ich dostatočne veľa získavali 
  • Aké chyby robia ľudia pri získavaní sledovateľov, ktoré majú za následok, že vaše sociálne siete dobre nefungujú (a je dosť pravedepodobné, že robíte aj vy tieto chyby)

4. OBSAH, ktorý GENERUJE KLIENTOV ako švajčiarske hodinky

  • Aké 2 zásadné otázky si položiť pred tým než pridáte akýkoľvek obsah na svoje sociálne siete (inak to môže byť strata času)
  • Z akých 3 častí sa tvorí STRATEGICKÝ OBSAH, ktorí budeje dôveru a získava klientov (a väčšina ľudí to opomína)
  • Ako si vytvoriť obsahový kalendár príspevkov a mať pokoj s príspevkami na minimálne na 90 dní
  • Ako mať vždy dostatok tém na príspevky aj BEZ TOHO, aby ste museli “kopírovať konkurenciu” a trápiť, ako ich vymyslieť
  • Ako vytvoriť pútavý obsah na sociálne siete, ktorý zaujme, buduje značku a predáva
  • Ako premeniť sledovateľov na platiacich klientov
  • Ako docieliť, aby vaše príspevky videlo viac ľudí aj keď ostatným ľuďom viditeľnosť príspevkov klesá (oni totiž nevedia, že sa musia zamerať na _______ a ________)

5. Ako ušetriť hodiny času a DOSIAHNUŤ MAXIMÁLNE VÝSLEDKY? 

  • Ako sa zo sociálnych sieti nezblázniť a zároveň ich využívať na plné pecky bez toho, aby vás to stálo veľa času

  • Ako mnohé činnosti AUTOMATIZOVAŤ a tak ušetriť tonu času, ktorú môžete venovať klientom, svojej rodine alebo svojim záľubám

  • 4 stratégie, ktoré vám pomôžu ušetriť 70 % času inak stráveného na sociálnych sieťach

  • Ako pravidelne tvoriť obsah bez toho, aby vás to časovo zaťažovalo

  • Ako a čo delegovať, aby ste šetrili svoj čas

6. ÚČINNÁ REKLAMA, KTORÁ vám šetrí čas a ZARÁBA peniaze 

  • Ako a kedy s rozumom používať Facebook reklamu (aj keď ste ju doposiaľ nikdy ešte nepoužili)
  • Na čo si dať pozor pri spustení reklamy, aby to pre vás neboli vyhodené peniaze von oknom (a mnohí začiatočníci na nikdy nemyslia)
  • Ako tvoriť pútavé obrázky do reklamy bez toho, aby ste museli platiť drahého grafika a zároveň vaše reklamy fungovali skvele

  • Ako napísať text reklamy tak, aby zaujal a predal a vy ste sa mohli tešiť, že vaša reklama skutočne funguje

7. Monetizačný plán - ako zmeniť sociálne siete na TOVÁREŇ NA KLIENTOV

  • Postupnosť krokov, ako vybudovať svoje podnikanie vďaka sociálnym sieťam a internetu

  • Najčastejšie chyby, ktorých sa ľudia dopúšťajú, keď sa snažia budovať svoje sociálne siete na získavanie klientov

  • Odpovede na všetky vaše otázky, aby ste nemali žiadnu nezodpovedanú otázku a dokázali veci implementovať do praxe

A mnohé ďalšie, praxou overené tipy, ako na to.

Možno si teraz kladiete otázku:

Prečo to robím?

Všimol som si, že v rámci prvej vlny Corona krízy si mnohí uvedomili, že musia robiť marketing cez sociálne siete a internet. 

To je úplne geniálny postreh a na 100% s ním súhlasím. 

Čo ma však sklamalo je, že vznikli tisícky fanpage, tisícky skupín, avšak len málo ľudí uspelo…. Uspeli len tí, čo poznali tajné stratégie a postupy ako na to…

Mnoho neúspešných ľudí začalo: 

  • “posielať cudzím ľuďom ponuky do správ”, 
  • “spamovať produktami a príležitosťami cudzie skupiny”, 
  • “pridávať na osobný profil statusy o produktoch a svoje práci”,
  • “vytvárať skupiny, kde nikto nediskutuje” a 
  • “budovať fanpage, ktorá má málo fanúšikov, pretože tvoria obsah, ktorí nikoho nezaujíma”. 

Toto je však cesta do pekla ako neuspieť v dlhodobom horizonte…

Keďže vidím ako veľa ľudí to robí nesprávne a zároveň viem, ako to veľmi potrebujú. 

Keďže som v tomto už v minulosti pomohol stovkám ľudí v rámci projektov FB Naruby, Kráľ fanpage, Aktívna a zisková FB skupina a FB reklama polopate, tak som sa rozhodol, že spravím sériu 7 online workshopov, kde ľudom ukážem stratégiu a konkrétne postupy ako rozbehnúť svoje podnikanie založené na sociálnych sieťach, tak aby to jednoducho zvládli…

… Verím, že keďže ste sa dočítali až sem, tak vám toto všetko dáva zmysel a ostáva vám v hlave už len jedna otázka:

Koľko je moja dnešná investícia?

Získajte 7 online workshopov

LEN za cenu JEDNÉHO Z NICH!

Celková hodnota série online workshopov Rozbehni siete za 7 dní je 679 eur (Je to séria 7 workshopov, každý v hodnote 97 EUR = 7x97= 679 EUR)

Tí, čo ma poznajú vedia, že cena jedného online workshopu je v limitovaných ponukách a za zvýhodnených podmienok 39 eur. 

Teraz máte možnosť získať 7 takýchto online workshopov len za cenu jedného z nich. 

Dnes, tu a teraz je vaša investícia do 7 online workshopov na tému "Rozbehni siete za 7 dní"

len 39 €

Cena celej tejto série bude postupne rásť a na webe ju budete môcť získať za 297 eur.

Teraz je to však len 39 eur.

Preto kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k 7 online workshopom "Rozbehni siete za 7 dní" s masívnou zľavou:

Prečo si myslím, že je to pre vás 

vynikajúca investícia?

Keď som pred pár mesiacmi robil podobný projekt “Špičkový obchodník za 10” (akurát s témou predaja), tak mi veľmi ľudia ďakovali a boli veľmi spokojní. Mňa osobne to veľmi uspokojilo, pretože práca (ale aj zarábanie peňazí) dáva oveľa väčší zmysel, keď viete, že to, čo robíte, pomáha druhým. 

To je aj dôvod, prečo som sa rozhodol urobiť tento projekt, kde za zlomok ceny dávam to, kde inde sa za to platia stovky eur.

Prečítajte si, čo povedali spokojní klienti, ktorí si prístup k sérii workshopov Rozbehni siete za 7 dní zakúpili v predpredaji, a celú ju už absolvovali: 

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k 7 online workshopom: Rozbehni siete za 7 dní s masívnou zľavou:

Okrem iného som presvedčený, že:

Doslova nemáte čo stratiť, 

všetko riziko je na mne a mojich pleciach

K sérii 7 online workshopov Rozbehni siete za 7 dní získavate aj garanciu 100% spokojnosti.

Čo to znamená?

Ak 14 dní od úhrady objednávky a získania prístupov k sérii online workshopov nebudete 100% spokojní, tak vám vrátim celú vašu investíciu do posledného centu.

Takže si môžete pozrieť všetky workshopy, v pohode aj 2x (aj viac, ak stíhate) a na základe toho sa rozhodnúť…

Za mňa je rozhodnutie jasné:

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k 7 online workshopom: Rozbehni siete za 7 dní s masívnou zľavou:

Ako to bude prebiehať?

Okamžite po spárovaní vašej platby vám na váš e-mail prídu prístupové údaje do chránenej členskej sekcie, kde vás už čaká prvý online workshop a každý deň  pribudne prístup k jednému online workshopu. 

Takže za 7 dní si môžete prejsť všetkými online workshopmi - ide celkovo o viac ako 20 hodín záznamu z online vysielaní. 

Do chránenej členskej sekcie, kde sú online workshopy k dispozícii, máte časovo neobmedzený prístup.  

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k 7 online workshopom: Rozbehni siete za 7 dní s masívnou zľavou:

Pre koho to je?

Zaujalo vás to? Určite vám odporúčam investovať do série workshopov Rozbehni siete za 7 dní, ak ste:

  • kouči, tréneri, predajcovia, experti, poradcovia, MLM, ktorí chcú rozbehnuť získavanie klientov cez FB, ale nechcú robiť chyby a chcú to hneď od začiatku urobiť správne. 
  • Tiež tí, ktorí to už skúšali, ale neprináša im to také výsledky, ako by si predstavovali. 

Ak ste sa našli v tejto skupine, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k 7 online workshopom: Rozbehni siete za 7 dní s masívnou zľavou:

Pre koho to 

NAOPAK ROZHODNE NIE JE? 

  • Pre firmy, e-shopy, veľké spoločnosti
  • Pre tých, ktorým už sociálne siete získavajú veľa klientov

Ak náhodou patríte do tejto skupiny, tak prosím neklikajte na žiadne tlačidlo na tejto stránke a neinvestuje do 7 online workshopov “Rozbehni siete za 7 dní”

Ak ste sa v skupine nad týmto textom nenašli, tak smelo do toho:

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k 7 online workshopom: Rozbehni siete za 7 dní s masívnou zľavou:

Časté otázky, ktoré od vás dostávam: 

  • Čo potrebujete mať?

Pripojenie na internet, počítač, a chuť vzdelávať sa. 

  • Čo ma čaká v členskej sekcii online workshopov?

Záznamy online vysielaní, ktoré som odvysielal v polovici novembra počas siedmych dní. Prístup k týmto videám je časovo neobmedzený, takže pozrieť si ich môžete kedykoľvek, aj opakovane. 

  • Som už starší, čo sa ak nedokážem presadiť? (sociálne siete sú len pre mladých) 

Poznáte meno Grant Cardone? Je to síce kontroverzná osoba, ale sociálne siete mu nosia výsledky, kopec klientov a peňazí. Viete, čo je na tom najlepšie? Grant Cardone má 62 rokov a ovláda sociálne siete ako málokto. 

Môžete mať výsledky alebo výhovorky, ak chcete dobré výsledky so sociálnymi sieťami, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k 7 online workshopom "Rozbehni siete za 7 dní" s masívnou zľavou:

Stále vám niečo nie je na 100% jasné? 

Ak áno, tak neváhajte a kontaktujte moju zákaznícku podporu. 

Napíšte nám e-mail na adresu podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791. Podľa toho, ktorú možnosť preferujete. 

Dovoláte sa našej kolegyni Marcele Hermanovej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Veľmi rada vám odpovie, na čokoľvek.

Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak Marcela sa vám ozve späť čo najskôr, ako to len bude možné.