Patríte medzi poradcov, vzdelávačov, koučov, mentorov, networkerov a chcete vedieť:
Ako vybudovať
RÝCHLO RASTÚCU SKUPINU
a pravidelne z nej získavať DESIATKY KLIENTOV mesačne
za 90 dní alebo menej?
(...aj keď ešte len začínate, máte málo priateľov na osobnom profile a nechcete otravovať ľudí...)
Ak áno, tak zbystrite vašu pozornosť...
Mám pre vás vynikajúcu správu!
Keď chcete vedieť, ako robiť kopec klientov za minimum času, vďaka tomu, že:
- sa vám budú ozývať ľudia, ktorí - sú pripravení,
- vedia ako to vychádza finančne…
- a čo to proste obnáša...
... tak toto bude pravdepodobne najdôležitejší text, ktorý si kedy prečítate.
Lebo vám ukážem, čo všetko musíte urobiť, aby ste vybudovali PROFITABILNÚ KOMUNITU™ – takú, ktorá znásobí vaše zisky a zvládnete ju obhospodarovať za menej ako 2 hodiny denne.
Ešte predtým mi dovoľte malú otázku:
Zabrzdilo vás niekedy pri budovaní
PROFITABILNEJ KOMUNITY™ niečo z tohto?
- Chýbala vám odvaha vykopnúť skupinu na svet?
- Mali ste strach z neúspechu, vystupovania, odmietnutia a toho, že budete mať v skupine málo ľudí?
- Neboli ste si istí, aké príspevky dávať do skupiny a či váš obsah bude pútavý a bude získavať like-y, komentáre a zdieľania?
- Mali ste obavy z nedostatku inšpirácie, aby ste udržali aktívnu skupinu - a vaša skupina skončila kvôli tomu “mŕtva”?
- Je vám trápne oslovovať cudzích ľudí, aby sa pridali do skupín?
- Nedokážete pripraviť pútavé príspevky - ponuku, tak, aby ľudia prejavili záujem o vaše produkty a nechcete otravovať?
- Máte malé dieťa alebo dve, o ktoré sa musíte starať, venovať sa im, vzdelávať ich a časovo to nezvládate?
- Máte skupiny len ako vedľajšiu aktivitu a online podnikaniu sa venujete okrajovo a kvôli tomu nemáte čas venovať sa mu?
- Zdá sa vám celý koncept budovania a udržiavania profitabilnej komunity™ ako veľa práce, ktorá zaberie kopec času?
- Zháňate jednoduché, rýchle a efektívne pomôcky, ako si to celé uľahčiť?
Keby ste ich mali, to by bola paráda...
LEN SI TO PREDSTAVTE
aké by to bolo, keby…
-
Ste presne vedeli, ako nájsť ľudí, ktorí by sa do skupiny pridali, bez toho, aby ste boli priateľmi na osobnom profile.
-
Ste presne vedeli, ako pravidelne získavať aktívnych členov, pretože získať členov taký problém nie je, ale získať naozaj aktívnych členov je ťažšie.
-
Ste presne vedeli, ako urobiť príspevky tak, aby zaujali a lákali ku kúpe vami odporúčaných produktov alebo služieb.
-
A celý tento proces čo najviac systematizovať, naplánovať a automatizovať, aby ste s tým strávili čo najmenej času.
Mám pre vás dobrú správu: Niektorí ľudia si toto nemusia len predstavovať. A dávno im už...
Odzvonila doba behania
po meste a naháňania klientov
teraz klienti naháňajú mňa a to bol vždy môj sen
Zoznámte sa s Nikolou Skalníkovou (za slobodna Hrušákovou).
Venuje sa výživovému poradenstvu a zmene životného štýlu a aktívne využíva Facebookové skupiny, aby získavala klientov a zároveň pomáhala ľuďom - zmeniť ich životný štýl, váhu a celkovo ich ozdraviť.
Dnes neklesá pod 30 nových klientov zo skupiny (mesačne), čo u nej nebolo zvykom. S klasickými technikami bola zvyknutá urobiť 10 - 12 klientov mesačne. Keď už mal človek 15 klientov, tak bol borec.
A hlavne to funguje stále, nie že by tam boli vlny. Ale konštantne, každý mesiac nad 30 klientov, čo proste obrovsky zdvihne biznis.
No nebolo to vždy tak!
Začala podnikať v šestnástich, na strednej škole a hľadala niečo flexibilné. Začínala klasicky, obvolávaním, doporučením a už vtedy jej to bolo proti srsti. Vždy mala klientov, ale nebolo to to pravé orechové.
3 roky robila techniky, ktoré ju nenapĺňali a nebavili. Každé ráno vstávala s tým, že ide robiť niečo, čo musí a nie to, čo chce...
Po roku od seminára, ktorý u mňa absolvovala o Facebook skupinách, vytiahla poznámky, prešla si ich a aplikovala do praxe.
Mala obdobie, keď 3 dni robila. Robila čísla, počty a hovorila si: “TY jo, to nefunguje - nikto nepíše!"
Ale potrebovala pochopiť, že potrebuje dennodenne robiť aktivity.
A prvých klientov mala zo skupiny po 12 alebo 14 dňoch, po tom, čo to začala robiť aktívne.
Čo je ešte lepšie…
Dnes má asi 95% úspešnosť
z 20 minútovej konzultácie na klientov
Ako je to možné??
Lebo sa jej zo skupiny ozývajú ľudia, ktorí - sú pripravení, vedia ako to vychádza finančne, čo to proste obnáša.
Vďaka tomu brutálne zefektívnila čas: väčšina ľudí hovorí, že čím viac ľudí, tým menej času, ale Nikola to má práve naopak:
Robí kopec klientov za minimum času.
Ako sama hovorí, v podnikaní potrebujete zákazníka / klienta - je to zásadná vec a ide to automaticky - "človek tomu dá čas, inšpiráciu, naplánuje si to, a ono to už potom ide samo - a v tomto je to geniálne".
Keď skúšala dávať ponuku 20 minútovej konzultácie zdarma do bazáru, tak to nefungovalo. Napísalo 60 ľudí, volala so 40 ľuďmi a boli z toho 2 klienti, to bol EXTRÉM - ľudia nás predtým nepoznali a nevideli 🙁
A preto odporúča Facebook skupiny všetkým svojim spolupracovníkom a ľuďom v tíme, ktorí chcú minimálne zdvojnásobiť svoje podnikanie.
Keď som robil s Nikolou rozhovor, z ktorého som pre vás vytiahol tieto údaje, tak som si uvedomil:
V čom spočíva tajomstvo skupín,
ktoré prirodzene rastú, žije to v nich
a generujú pravidelný zisk (pri minime práce)?
Počuli ste už o koncepte profitabilnej komunity?
Pravdepodobne nie, lebo som ho sám objavil na základe výskumu.
V jednoduchosti sa dá nakresliť takto:
Zistil som, že profitabilné komunity (v našom prípade skupiny) majú tieto 3 veci spoločné:
- 1Poskytujú skutočnú hodnotu, ktorá ľuďom pomáha a zaujíma ich. To ich priťahuje do skupiny a buduje dôveru.
S hodnotou, ktorú dávajú však robia citlivo a strategicky, aby si nevystrieľali tromfy, ale tak aby vybudovali skutočnú dôveru. Väčšina neúspešných skupín buď neposkytuje skutočnú hodnotu, alebo nevedia tú hodnotu servírovať strategicky, aby to podporovalo predaje.
- 2Majú jasný a funkčný systém ako zväčšovať počet členov skupiny, vďaka tomu ich skupina neustále rastie.
Nemôžete mať úžasné výsledky, keď máte len 300 ľudí v skupine. Musíte sa dostať k tisícom. Inak to je strata času.
Spomeňte si na Nikolu Skalníkovú, ktorú spomínam kúsok vyššie, na tejto stránke. V priebehu pár mesiacov sa dostala na tisícky ľudí v skupine a preto jej to generuje toľko klientov.
Ďalším príkladom je Monika Kuljovská Kormancová, ktorá získala za deň 100 nových ľudí do skupiny, ktorí sa sami pridali a sú to úplne cudzí ľudia.
A po 2 mesiacoch sústredenej práce získala do skupiny 900 ľudí, ktorí v skupine diskutujú, zapájajú sa a sú aktívni.
- 3Majú jasný a opakovateľný spôsob ako monetizovať svoju skupinu. To znamená, že vedia, čo urobiť, aby premenili člena skupiny na platiaceho klienta.
Väčšina ľudí len tak dáva statusy a nemajú za tým jasnú stratégiu, preto nedosahujú výsledky. Tí úspešní majú jasnú stratégiu a tej sa držia.
Zaujíma vás odpoveď na otázku:
Odkiaľ to môžem vedieť?
Dobrý deň, volám sa Martin Mažár,
som zakladateľom skupiny Online Lídri v ktorej je v čase písania tohto textu viac ako 11 400 členov.
Musím sa vám priznať, že som svoju skupinu založil ešte v roku 2017 a prvých 1500 fanúšikov som získal za 3 mesiace.
Neskôr keď som si uvedomil, ako skupina skvele funguje a získava klientov, som na to vytvoril kurz.
Pre lepšie pochopenie:
- Zistili sme, že pri každej predajnej kampani je viac ako 70 % našich kupujúcich členom našej skupiny. Niekedy je to 70 %, niekedy 80 % a niekedy aj viac.
Len podotknem, že to neznamená, že sa sa preklikli zo skupiny na predajnú stránku, ale že sú členmi skupiny a mohli sa napríklad ozvať cez e-mail alebo z reklamy - práve skupina, ale vybudovala dôveru, vďaka čomu sa ozvali a nakúpili.
Som nadšený, že som ľuďom priniesol úžasné výsledky.
Učili sa odo mňa mnohí lídri, ako napríklad Leona Palinková Bečicová, ktorá je v prezidentskom tíme Herbalife, ale aj iní experti - napríklad Erik Hoffmann, ktorým som pomohol vybudovať úspešné a ziskové skupiny.
Veď sa presvedčte sami, na vlastné oči:
A vy si teraz možno hovoríte, že:
Prečo by ste mali práve teraz
konečne rozbehnúť vašu Facebook skupinu?
Začiatkom roku 2020 nastal zlom, ktorý spôsobila Corona. Zrazu si všetci uvedomili, že musia začať podnikať online.
Všetci chceli mať fanpage, skupinu a behom pár mesiacov vzniklo veľmi veľa FB stránok a skupín. Čím vznikla obrovská konkurencia a to bol dôvod, prečo už staré techniky prestali fungovať.
Videl som to na svojich klientoch. Oveľa ťažšie dosahovali výsledky. Skupina im rástla pomalšie (bolo oveľa ťažšie získať 500 - 1000 členov za mesiac), bolo ťažšie sa odlíšiť od množstva skupín a bolo ťažšie premeniť existujúceho člena skupiny na zákazníka (predtým stačil jednoduchý status a klienti sa hrnuli)
A tak som musel hľadať cesty ako to zmeniť. Študoval som funkčné skupiny, robil rozhovory s úspešnými (celkovo 28 rozhovorov) a hľadal veci, ktoré fungujú.
Založili sme novú (testovaciu) skupinu. Taktiež sme testovali vo vlastných skupinách. Už som si hovoril, že už nebudem učiť ako získavať klientov zo skupín, ale nakoniec som na to prišiel….
Na tomto obrázku môžete viedieť, aké výsledky prinieslo testovanie nových stratégií u nás v skupine:
- napriek veľkej konkurencii nárast interakcie, viac aktívnych členov
- začali sme robiť veci, ktoré sme dovtedy nerobili a to spôsobilo nárast
- skupina začala byť výrazne aktívnejšia, čo sa prejavilo aj na ziskoch zo skupiny.
A povedal som si:
Tieto vedomosti a hlavne skúsenosti
si nemôžem nechať pre seba:
Pozrite, neviem, prečo ste začali čítať túto stránku a ani prečo ste stále ešte tu.
Ale predpokladám, že chcete aj vy vybudovať profitabilnú komunitu (skupinu).
Možno sa chcete naučiť, ako začať a urobiť to hneď na prvýkrát dobre. Možno chcete vedieť, ako získavať nových a aktívnych členov do skupiny. A možno chcete vedieť, ako zmeniť členov skupiny na platiacich zákazníkov a klientov.
Viem, že máte dve možnosti.
- Buď sa do toho pustíte sami a pôjdete metódou pokus - omyl. Podľa mojich skúseností je to najdrahšia (a väčšinou aj najdlhšia) cesta a málokto v nej vytrvá dostatočne dlho.
- Alebo sa rozhodnete, že požiadate o pomoc niekoho, kto si už prešiel celú túto cestu za vás.
Niekoho, kto má dlhoročné skúsenosti. A stále sa tomu venuje, denno - denne. A dokáže to naučiť aj druhých. Niekoho, kto má výsledky a koho “študenti” majú výsledky tiež.
Preto som sa rozhodol, že sa znovu podelím o moje vedomosti a skúsenosti. Konkrétne o najnovšie vedomosti a skúsenosti - aktuálne pre dnešnú dobu.
A preto čítajte ďalej a dozviete sa:
Ako môžete naskočiť
na rozbehnutý vlak
a využiť silu FB skupín na maximum?
Keďže ste sa dočítali až sem, tak si pravdepodobne uvedomujete, aké dôležité je správne aplikovať koncept profitabilnej komunity do praxe.
Dovoľte mi otázku:
- Chcete vedieť, ako poskytujú skutočnú hodnotu, ktorá ľuďom pomáha a zaujíma ich. To ich priťahuje do skupiny a buduje dôveru?
- Chcete vedieť, ako vybudovať funkčný systém, ako zväčšovať počet členov skupiny, vďaka tomu bude vaša skupina neustále rásť?
- Zaujíma vás, ako vybudovať jasný a opakovateľný spôsob ako monetizovať vašu skupinu?
To znamená, že budete presne vedieť čo urobiť, aby ste premenili člena skupiny na platiaceho klienta.
Ak áno, tak práve pre vás som pripravil mentoringový kurz Profitabilná komunita™ za 90 dní.
A máme pre vás aj malé prekvapenie.
Možno vám toto všetko dáva zmysel, aj vy chcete vybudovať profitabilnú komunitu a kladiete otázku:
V ČOM JE ROZDIEL
medzi mentoringovým kurzom
Profitabilná komunita™ za 90 dní
a kurzom, ktorý je v Master Clube Online Lídrov?
To je veľmi dobrá otázka. Ďakujem vám, že sa ma pýtate.
Tu sú moje stručné odpovede:
- 1Kurz v Master Clube Online Lídrov bol vytvorený ešte v roku 2018, je výborný, ale neodzrkadľuje zmeny, ktoré nastali vo Facebooku v poslednom období (ani aktuálnu covid dobu a zvýšenú konkurenciu), toto všetko je zahrnuté v mentoringovom kurze Profitabilná komunita za 90 dní
- 2V pôvodnom kurze je jeden základný koncept, v tomto je 10X viac konceptov, preto ľudia dosahujú oveľa rýchlejšie výsledky
- 3Tieto veci som zatiaľ učil len v 8XMasterMinde, za ktorý si niektorí ľudia zaplatili 4990 eur a preto ideme oveľa viac do hĺbky a zameriame sa na veci, ktoré robia ľuďom naj problémy (statusy, odkiaľ tvoriť obsah, získavanie nových členov).
Ľudia, ktorí už teraz aplikujú veci z mentoringového tréningu Profitabilná komunita™ za 90 dní do praxe, lebo ich už teraz učím v 8XMasterMinde, dosahujú oveľa lepšie výsledky, oveľa rýchlejšie.
Napríklad, teraz mi písal jeden z členov 8xMasterMindu, kde učím rovnaké veci, ako budem učiť v mentoringovom kurze Zisková komunita™ za 90 dní - Lukáš, ktorý sa za dva mesiace dostal na 1000 členov skupiny:
Čo je vynikajúci výsledok! Gratulujem.
Poďme sa spolu pozrieť...
Čo všetko je súčasťou
mentoringového kurzu
Profitabilná komunita™ za 90 dní?
Možno si kladiete otázku:
Čo to vlastne je ten mentoringový kurz? A ako sa to líši od bežných online kurzov?
Online kurz je manuál, ako kniha. Dostanete informácie a je len na vás ako s nimi naložíte.
Na rozdiel od toho, mentoringový kurz je oveľa osobnejší, detailnejší a prepracovanejší + získate moju osobnú pomoc - v tejto podobe:
- 1Vždy v piatok o 14h zverejníme vysielanie, kde bude predstavená jedna lekcia.
Trvanie jednej lekcie bude 1 - 3 hodiny v závislosti od témy.
Súčasťou je teória, návody a príklady z praxe (prístup k vysielaniu je trvalý). Nová lekcia bude zverejnená každé 2 týždne. Celkovo je 5 lekcií.
- 2V nedeľu o 14h zverejníme rozhovor s človekom, ktorý vybudoval ziskovú komunitu, aby s vami pozdieľal svoje skúsenosti, tipy z praxe, ktoré inak verejne nezdieľa.
Bude to úžasná dávka motivácie a zároveň praktického know how. Záznam bude uložený v členskej sekcii natrvalo.
- 3O týždeň v piatok o 10h bude živé vysielanie s odpoveďami na vaše otázky, ktoré sa nazbierali počas týždňa + môžete naživo klásť otázky a my budeme na ne odpovedať.
Cieľ je, aby ste dostali odpoveď na každú otázku. Záznam bude uložený v členskej sekcii natrvalo.
V prípade, že sa nemôžete zúčastniť naživo, stačí poslať otázky dopredu a my vám vo vysielaní na ne odpovieme (a vy si to pozriete zo záznamu).
Pravdepodobne vás zaujíma…
ČO KONKRÉTNE SA NAUČÍTE
v mentoringovom kurze
Profitabilná komunita™ za 90 dní?
Prezradím vám všetky potrebné informácie týkajúce sa založenia a vedenia profitabilnej Facebook skupiny. Na konkrétnych príkladoch si ukážeme, čo všetko musí byť vo Facebook skupine, aby fungovala dobre.
Investovaním do mentoringového kurzu Profitabilná komunita™ za 90 dní, získate jasnú štruktúru, ako to má ideálne presne vyzerať.
Od základov si ukážeme, ako pracovať s komunitou, aby bola najlepšia a najefektívnejšia. Získate dostatok informácii pre úspech, aj keď nemáte žiadne skúsenosti ani vedomosti.
Získate jednoduchý návod - "online sprievodcu”, ktorý vás exaktne a presne nasmeruje a nakopne na ten správny rozbeh.
Jednoducho povedané, je to polopatistický návod, ako ju krok po kroku vytvoriť a vyvarovať sa zbytočným chybám hneď od začiatku.
Tu je stručný prehľad toho
ČO SA DOZVIETE:
- 1. časť: Koncept PROFITABILNEJ SKUPINY
Prvá časť je postavená na dvoch unikátnych konceptoch “Ťažba skúseností druhých” a “Koncept ziskovej skupiny". Oba tieto koncepty sú vytvorené na základe skúseností úspešných komunít a zabezpečia vám, aby ste ešte pred spustením skupiny urobili maximum pre jej úspech. Neodporúčam spúšťať akúkoľvek skupinu bez vypracovania týchto dvoch konceptov. Inak sa môže stať, že neuspejete.
- 2. časť: RÝCHLY NÁRAST členov
Druhá časť je postavená na dvoch unikátnych konceptoch a to “Big beng skupiny” a “Tsunami efekt”. Na základe Big ben konceptu skvele nastavíte skupinu a Tsunami efekt vám pomôže v krátkom čase získať dostatok členov, aby malo zmysel do skupiny tvoriť príspevky. Ľudia, ktorí nepoznajú tieto dva koncepty, majú väčšinou ťažké začiatky a často to po čase vzdajú.
- 3. časť: Obsah, ktorý GENERUJE KLIENTOV
Tretia časť je postavená na ďalších dvoch unikátnych konceptoch a to “Víťazný obsah” a “K/R redakčný kalendár”. Na základe konceptu “Víťazného obsahu” budete vedieť tvoriť obsah, ktorý ľudí zaujíma, odlišuje sa od konkurencie a generuje klientov. Na základe “K/R redakčného kalendára” budete vedieť ľahko tvoriť obsah do skupiny (a tiež na fanpage), ktorý je nevyhnutný pre úspech skupiny. Väčšina neúspešných skupín nemá žiaden koncept, ktorý by im pomohol generovať zisk. Preto po čase prácu so skupinou skončia, pretože nemajú výsledky.
- 4. časť: TRVALÝ RAST členov
Štvrtá časť je postavená na dvoch unikátnych konceptoch a to “Pyramída masívny rast” a “Set trvalý nárast skupiny”. Koncept “Pyramídy masívneho nárastu” vám umožní pochopiť, prečo väčšina skupín má málo členov a konkrétne čo urobiť, aby vaša skupina rýchlo rástla. Vďaka “Setu trvalý nárast” dokážete nastaviť svoju skupinu na trvalý prírastok nových členov, čo je základný predpoklad pre skupinu, ktorá generuje skutočne zaujímavé príjmy. Väčšina skupín nedokáže urobiť masívny a trvalý nárast, pretože prehliadajú veci, ktoré sú súčasťou týchto dvoch jedinečných konceptov.
- 5. časť: MONETIZAČNÉ STRATÉGIE pre väčší zisk
Piata časť je postavená na dvoch unikátnych konceptoch “Monetizačný rebrík” a “Monetizačná matica”. Vďaka monetizačnému rebríku budete jasne vedieť, kedy ktorú monetizačnú techniku použiť. To je kľúčové, pokiaľ nechcete plytvať svojim časom. Monetizačná matica vám zas pomôže efektívny vylepšovať váš proces predaja a aby ste dosiahli výsledky, ktoré bežne nie sú bežné. Bez použitia monetizačnej matice je dosahovanie neustále väčšieho zisku len vecou náhody. Takže je nevyhnutné, aby ste tieto dva koncepty začali používať.
Teraz, keď už viete, ako vám dokážeme pomôcť sa možno pýtate
KEDY ZAČÍNAME?
Ako som už spomínal trošku skôr na tejto stránke ide o predpredaj mentoringového kurzu Profitabilná komunita™ za 90 dní (a preto môžete získať vaše členstvo za najlepších možných podmienok).
Chcem si byť 100% istý, že urobím všetko preto, aby ste dosiahli výsledky
a preto začíname v PIATOK 10. SEPTEMBRA 2021
Vnímam to ako win - win situáciu. Kde každý môže len získať a nie stratiť. Vy získate vstup do mentoringového kurzu Profitabilná komunita™ za 90 dní za najnižšiu cenu a ja dostatok času na prípravu.
Prečo začíname 10. septembra? Čo pre vás ešte chystám?
Aby som vám to čo najviac uľahčil,
tak som pripravil
aj tieto pomôcky (BONUSY)
- 1Skupina technicky od A po Z
(hodnota 97 eur)
V tomto bonuse získate návod od A po Z ako technicky vytvoriť, nastaviť skupinu a prakticky používať skupinu. Takže aj technický antitalent si dokáže vytvoriť skupinu, a naučiť sa ju používať (aj keď nemá pred tým veľké skúsenosti s FB). Už sme takto pomohli viacerým spokojným klientom.
- 2Ako na reklamy aj bez skúsenosti
(hodnota 297 eur)
Pre tých, ktorí chcú urýchliť svoj úspech je tu aj možnosť využiť reklamy. Reklamy sú dnes veľmi lacné a predstavujú "nefér výhodu" (nebude to tak na stálo), preto je dobré ich začať používať. V rámci tohto tréningy dostanete návody, ktoré vám pomôžu rozbehnúť svoje prvé reklamy, aby ste mohli využiť tento potenciál.
- 3Automatizácia sociálnych sietí
(hodnota 97 eur)
Niektorí ľudia nikdy nezačnú budovať ziskovú komunitu (alebo skončia ešte predtým, ako dosiahnu úspech) z jediného dôvodu. Majú pocit, že je to až príliš časovo náročné a proste to nestíhajú. Preto sme pre vás pripravili tréning, kde si ukážeme, ako veci čo najviac automatizovať, vďaka čomu nebudete musieť byť dlhé hodiny za počítačom a zvládnete tak získať a obhospodáriť viac klientov v kratšom čase.
- 4100 úspešných predajných statusov
(hodnota 97 eur)
Jeden z najčastejších dôvodov, prečo mnohým skupina nefunguje je, že nevedia aké predajné statusy a príspevky pridávať. Zozbierali sme teda 100 príkladov predajných statusov, ktoré budú slúžiť ako inšpirácia pre vaše statusy. Vďaka tomu dokážete premeniť viac členov skupiny na platiacich zákazníkov. Statusy sú z rôznych oblastí - chudnutie, kozmetika, financie, reality, online kurzy, mentoring atď.
- 5Ako na grafiku bez grafických zručností - tréning Canva (hodnota 97 eur)
Ak si myslíte, že ste netechnický typ a desíte sa toho, koľko si môže vypýtať profesionálny grafik za tvorbu rôznych obrázkov, tak tento bonus je špeciálne pre vás. Ukážeme si, ako využiť nástroj zdarma, ktorý sa volá Canva, v ktorom dokáže tvoriť peknú a hlavne efektívnu grafiku aj úplný začiatočník. Ukážeme si, ako na to, krok po kroku. Nemáte čo stratiť, môžete len získať, keďže väčšina ľudí je vizuálnych a kľúčové je pre nich to, čo vidia.
Niektoré bonusy budeme zverejňovať súčasne s lekciami a niektoré až po skončení samotného kurzu. Postup zverejňovania bonusov je nastavený tak, aby sme vám čo najviac pomohli k vytvoreniu profitabilnej skupiny.
Prístup k celému mentoringovému kurzu a k bonusom je trvalý. Takže si ho môžete pozrieť niekoľkokrát a môžete sa k nemu kedykoľvek vrátiť.
PRE 20 NAJRÝCHLEJŠÍCH
MÁME EŠTE NIEČO ŠPECIÁLNE!
- Každý mesiac jeden Mastermind v malej skupine, kde si ľudia budú zdieľať navzájom skúsenosti.
Pozostáva z 2 častí:
Prvá časť mastermindu je určená na zdieľanie skúseností a druhá časť na riešenie problémov a odpovedanie na otázky.
Z každého Mastermindu je záznam, aby ste si ho mohli pozrieť opakovane.
Mastermindy (sú len pre 20 najrýchlejších) budú prebiehať 1x v mesiaci vo vždy vopred stanovený deň a dátumy mastermindov dostanete niekoľko týždňov dopredu, aby ste sa vedeli zariadiť.
Čo všetko získate, keď sa rozhodnete investovať do mentoringového programu
Profitabilná komunita™ za 90 dní?
1. Mentoring kurz: Profitabilná komunita™ za 90 dní
|
(hodnota 2990 eur) |
2. BONUS: Skupina technicky od A po Z
|
(hodnota 97 eur) |
3. BONUS: Ako na reklamy aj bez skúsenosti
|
(hodnota 297 eur) |
4. BONUS: Automatizácia sociálnych sietí
|
(hodnota 97 eur) |
5. BONUS: 100 úspešných predajných statusov
|
(hodnota 97 eur) |
6. BONUS: Ako na grafiku bez grafických zručnosti
|
(hodnota 97 eur) |
7. BONUS PRE RÝCHLYCH: 3 mesačný Social Mastermind
|
(hodnota 2970 eur) |
Celková hodnota: 6645 eur
Áno, viem, že 6645 eur je dosť veľa peňazí, ale som presvedčený, že keď veci z mentoringového kurzu aplikujete do praxe, tak sa vám vaša investícia vráti.
Avšak spomínal som, že mám pre vás niečo špeciálne.
A asi ste si domysleli, že to bude príležitosť získať zvýhodnenú cenu.
Koľko je vaša dnešná investícia?
Teraz už viete, že celková hodnota tohto balíka je: 6645 eur.
Jeho bežná cena na webe bude: 1990 eur.
Avšak teraz je ešte len v predpredaji.
A preto je predpredajová cena: 790 eur
Čo predstavuje zľavu 60%. Takže ušetríte 1200 EUR.
Ak vám to dáva zmysel, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a investujte do vášho podnikania hneď teraz:
Pre koho to je?
-
Tento mentoringový kurz je určený pre poradcov, vzdelávačov, koučov, mentorov, networkerov, ktorí sa chcú vyhnúť zbytočným chybám pri nastavovaní a vytváraní Facebook skupiny (hneď od začiatku)
-
Je vhodný pre tých, ktorí už využívajú skupiny na Facebooku, ale cítia, že sa to dá urobiť ešte o kúsok lepšie a dosiahnuť ešte lepšie výsledky ako doteraz (získať ešte viac členov, interakcie, predajov, atď)
-
Je určený pre tých, ktorí chcú získavať viac kontaktov na klientov a predávať viac produktov a služieb bez toho, aby museli volať na studené kontakty
-
Mentoringový kurz je určený pre tých, ktorí chcú efektívnym spôsobom využívať svoj čas a nie len ho zbytočne míňať bez želaného efektu.
-
Je to pre tých, ktorí sa chcú zlepšovať a sú ochotní učiť sa. Neboja sa opýtať a sú radi, keď im niekto pomôže dosiahnuť ich ciele.
Ak do tejto skupiny patríte a túžite po tom, aby ste mali profitabilnú komunitu, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a investujte do tohto mentoringového kurzu hneď teraz:
Pre koho to nie je?
-
Expertov na skupiny na Facebooku, ktorí už teraz dosahujú fantastické výsledky
-
Ľudí, ktorí denne získavajú nových členov do svojej skupiny bez toho, aby trávili dlhé hodiny za počítačom
-
Poradcov, vzdelávačov, koučov, mentorov, networkerov, ktorí pomaly nestíhajú vybavovať všetky tie dopyty, ktoré sa na nich valia zo všetkých strán, ako lavína.
-
Frflošov, ktorí sa chcú iba veľa učiť, ale nič z toho nikdy nezavedú od praxe a preto im to aj tak nepomôže.
Ak do tejto skupiny nepatríte a túžite po tom, aby ste mali profitabilnú komunitu, kliknite na tlačidlo pod týmto textom a investujte do tohto mentoringového kurzu hneď teraz:
Aká je najlepšia cesta,
ako dosiahnuť želané výsledky?
Kladiete si aj vy niekedy túto otázku?
Som presvedčený, že odpoveď je jasná: “Idem do toho na 100% a neexistuje žiadna možnosť Bé!” 🙂 Keď tieto veci aplikujete do praxe a vydržíte pri tom, tak tieto veci proste fungujú, pozrite na tieto výsledky:
“ Dnes neklesám pod 30 nových klientov zo skupiny (mesačne), čo u mňa nebolo zvykom. S klasickými technikami bola zvyknutá urobiť 10 - 12 klientov mesačne. Keď už mal človek 15, tak už bol borec”
“Mám Facebook skupinu, ktorá má okolo 2500 ľudí a veľmi pekne rastie každý deň. Skupina je veľmi aktívna a slúži mi aj na získavanie emailov a zväčšovanie databázy"
“Denne sa mi v priemere ozvú 3-5 potenciálni klienti, či už zo Slovenska alebo zo zahraničia. Sú to ľudia, ktorí ma už dlhšie sledujú a v nejakom okamihu potrebujú pomôcť s chudnutím”
Ľudia majú najlepšie výsledky, keď si povedia idem do toho, neexistuje možnosť neúspechu a urobím všetko preto.
Preto som sa rozhodol, že v tomto prípade nebudem dávať žiadnu garanciu, aby som vám ešte aj týmto dopomohol k úspechu.
Ak vám to dáva zmysel, kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte do mentoringového kurzu hneď teraz.
Čo by ste mali urobiť TERAZ?
Pozrite, v podstate máte len 3 možnosti:
- Buď neurobíte vôbec nič a na budovanie profitabilnej komunity sa úplne vykašľete. Budete sa pozerať, ako vám odchádza tento rýchlik a s ním aj množstvo potenciálnych klientov.
- Druhá možnosť je, že naskočíte na vlak menom profitabilná komunita na Facebooku. Všetko si vyskúšate sami. Pravdepodobne, ak budete dosť vytrvalý, dôjdete metódou pokus a omyl do cieľa. Otázkou je ako dlho vám to bude trvať a koľko vás to bude stáť. Niekoho viac a niekoho menej. Ja neviem.
- Tretia možnosť je, že sa rozhodnete investovať do mentoringového kurzu Profitabilná komunita. Pomôžeme vám naskočiť na rýchlik menom skupina na Facebooku a ešte vám aj ukážeme skratky.
Preskákali sme si všetky trable za vás. Verte či nie, spravili sme asi všetky možné chyby, ktoré sa dajú urobiť a stálo nás to nemalé peniaze.
Vy sa tomuto môžete vyhnúť. Môžte získať “nefér” výhodu oproti konkurencii.
Je len na vás, pre ktorú z týchto troch možností sa rozhodnete. Ak chcete ísť do toho, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte hneď teraz:
Máte akékoľvek otázky, alebo
vám niečo nie je na 100% jasné?
Ak áno, tak neváhajte a kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Napíšte nám email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791. Podľa toho, ktorú možnosť preferujete.
Dovoláte sa našej kolegyni, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.
Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Veľmi rada vám odpovie, na čokoľvek.
Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám Marcela ozve späť čo najskôr, ako to len bude možné.
Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.
S pozdravom
Martin Mažár
Ak chcete ísť do toho, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vstúpte hneď teraz: