PRIHLÁŠKA

SOCIAL MEDIA CAMP

Ako zo sociálnych sietí získavať viac zákazníkov,
predajov a vyššie zisky

9.1. - 12.1.2020 Hotel Color *** v Bratislave

Na Social Media Campe vás čaká:

  • Osobný prístup k vám a vašim sociálnym sieťam
    Social media camp bude živý, štvordňový camp, na ktorom pôjdeme spoločne do hĺbky. Budete sa môcť pýtať priamo, hneď a kedykoľvek vám niečo ohľadom vašich sociálnych sietí a získavania klientov cez ne napadne.
  • Teória, praktická ukážka a prax
    Presne v tomto poradí. Výsledky sa dosahujú vtedy, keď dávate veci priamo do praxe. Obsahom campu bude teda informácie a know-how, potom praktický príklad a ihneď po každej téme aj praktická časť, kedy sa pustíme spoločne do práce a začneme dávať nové veci do praxe.
  • Instagram, Facebook stránka, Facebook skupina
    Je jedno, ktorú platformu chcete práve rozbehnúť - či Instagram alebo Facebook. Princípy sú veľmi podobné a tak ich môžete aplikovať v každej z týchto sociálnych sietí.
  • Odpovede na vaše otázky
    Počas štyroch dní sa Martina môžete spýtať na čokoľvek, čo vám počas zavádzania vecí do praxe napadne. Máte tak istotu okamžitej odpovede a na ničom sa tak nezaseknete.

Vyplňte objednávku a získajte vstupenku Social Media Camp:

Čo hovoria tí, ktorým Martin pomohol s online podnikaním? 

Pred kurzom som sa bála na čokoľvek kliknúť. Tlačidlo "Propagovať" som obchádzala veľkým oblúkom. Myslela som si, že mi to vybieli kreditku. FB sa stal mojim “priateľom”. Martin mi k nemu premostil cestu, za čo mu zo srdca ďakujem. Aha moment bol pre mňa celý seminár. Bol to celý batoh aha momentov, ktoré vám väčšina ľudí tají (ak sa im darí). Martin sa podelil so svojimi úspechmi aj neúspechmi, aby naša cesta za podnikaním bola ľahšia.
Zuzana Jamrichovákonateľka eduform.sk, firemnehry.com
Dozvedela som sa množstvo “vychytáviek” k tomu, ako lepšie pracovať s mojou fanpage. Seminár by som odporučila najmä tým, ktorí poznajú FB a chcú začať podnikať s čímkoľvek, aby ich to nakoplo a urýchlili si cestu k prvej 1000-ke “like-ov” na FB, namiesto spôsobu pokus-omyl, ako ja niekoľko rokov. Na seminári som mala viac aha momentov: Aha - chýba mi dobrá a nemenná profilovka, logo, existuje automatizácia príspevkov a nemala som poriadne zameranú cieľovú skupinu atď.
Julia KasenčákováBratitterka, majiteľka kamennej predajne so spodnou bielizňou

Potrebujete poradiť?

Neváhajte nám napísať alebo zatelefonovať. 
Sme tu pre vás a radi pomôžeme 🙂

Lucia Pravdová

zákaznícka podpora,
podpora@martinmazar.sk
+421 948 449 791