The Definitive Guide to 

Lead Generation

Testovací nadpis bloku

Písal sa rok 2012 a už vtedy jeden z mojich konkurentov vyhlásil, že sa ide venovať Facebooku, lebo Facebook je absolútne úžasný a je tam veľké množstvo potenciálnych klientov. 

A ja som si povedal, že keď je moja konkurencia, ktorá má viacej klientov a zákazníkov, na Facebooku, tak tam musím byť aj ja.

Chcel som s ním držať krok. A povedal som si: “OK, idem do toho!” 

A začal som sa venovať Facebooku. Avšak poviem vám to narovinu:

Písal sa rok 2012 a už vtedy jeden z mojich konkurentov vyhlásil, že sa ide venovať Facebooku, lebo Facebook je absolútne úžasný a je tam veľké množstvo potenciálnych klientov. 

A ja som si povedal, že keď je moja konkurencia, ktorá má viacej klientov a zákazníkov, na Facebooku, tak tam musím byť aj ja.

Chcel som s ním držať krok. A povedal som si: “OK, idem do toho!” 

A začal som sa venovať Facebooku. Avšak poviem vám to narovinu:

Písal sa rok 2012 a už vtedy jeden z mojich konkurentov vyhlásil, že sa ide venovať Facebooku, lebo Facebook je absolútne úžasný a je tam veľké množstvo potenciálnych klientov. 

A ja som si povedal, že keď je moja konkurencia, ktorá má viacej klientov a zákazníkov, na Facebooku, tak tam musím byť aj ja.

Chcel som s ním držať krok. A povedal som si: “OK, idem do toho!” 

A začal som sa venovať Facebooku. Avšak poviem vám to narovinu: