Výborne! Potvrdenie vášho e-mailu prebehlo úspešne.

E-book sme vám už zaslali na váš e-mail. Do 15 minút ho máte vo svojej e-mailovej schránke.

↓↓↓ Zatiaľ si prečítajte túto stránku ↓↓↓

TAJOMSTVO ODHALENÉ! 

Ako som sa stal z podpriemerného obchodníka špičkovým?”

(Bol som len krôčik od vyhadzovu a nakoniec som predával 4X viac ako väčšina mojich kolegov)

...plus 2 tipy, ktoré môžu VAŠU CESTU brutálne urýchliť

(Kiež by mi toto niekto prezradil a ukázal, keď som bol mladší)

Predajňa Alain Delon, kde som pracoval, bola už dávno zatvorená. Zívala prázdnotou a neskutočne dlhé a mučivé momenty ticha preťal len môj srdcervúci výkrik: 

“A čo im mám povedať?!”

Napriek tomu, že som veľmi mierumilovný človek, tak som sa škaredo pohádal s oveľa skúsenejšou kolegyňou. 

“Vybehla” na mňa za to, že sa nerozprávam s ľuďmi, ktorí prídu do našej predajne. Malo to však jeden “malý” háčik. 

Bol som mĺkvy. Introvert. Podpriemerný obchodník. A len malilinký krôčik od vyhadzovu. 

BOL SOM DOSLOVA ZÚFALÝ 🙁

Ona sa na chvíľku zamyslela a povedala mi: 

“K tomuto sa vám hodí takáto a takáto košeľa. A je to vyrobené z tohto a pomôže vám to na toto. Môžete k tomu nosiť.... atď.”

Tieto rady a pomoc od skúsenejšej kolegyne mi doslova v hodine 12-tej zachránili kožu a dovolili mi postupne sa vypracovať na špičkového obchodníka.

Ako sa mi to podarilo?

To sa dozviete o trochu neskôr…

Ešte predtým ako začneme, dovoľte mi predstaviť sa vám:

V priamom predaji som už od roku 2001

Dobrý deň, volám sa Martin Mažár a v priamom predaji som už od roku 2001. 

Predával som životné poistenie, obleky, školil som predajcov v najväčšej poisťovni a dnes predávam online. 

Patril som medzi najlepších predajcov offline (naživo) a bol som top partnerom v takzvaných affiliate kampaniach - to znamená, že som predal najviac produktov online.

Ako to môžete vidieť tu, kde som sa umiestnil na prvom mieste v kampani Andyho Winsona na propagáciu produktu zvaného Majster Predaja.

Moja provízia z tejto kampane bola presne 12 499,55 € (pozrel som sa na vystavené faktúry). A okrem toho som vyhral aj dovolenku do Mexika a letel som v Los Angeles vrtuľníkom.

Alebo tu, pri podpore kampani Pavla Říhu, Miliónová výzva, kde som sa umiestnil na krásnom 3. mieste,  získal províziu 8502,46 €, k tomu nárok na dovolenku v Peru, ktorá sa neuskutoční kvôli korone. 

Mnohí klienti, ktorých som učil ako predávať, sa stali špičkovými obchodníkmi, tak ako napríklad:

Ivo Babušík, ktorému sa za pár mesiacov podarilo získať najvyššie tržby a zisky pre spoločnosť, za 10 ročné fungovanie na trhu.

"Vďaka tomu som v priebehu pár mesiacov dokázal, o čo sa moji predchodcovia dlhšie snažili. A podarilo sa mi pre spoločnosť, kde som vtedy pôsobil, získať najvyššie tržby a zároveň aj zisky za 10 ročné fungovanie spoločnosti v rámci slovenského trhu."
Ivo Babušík

Alebo Braňo Blažíček, ktorý bol za posledných päť rokov ocenený TOP obchodník vo svojej práci na Slovensku. 

“Martina Mažára som spoznal v novembri 2008, keď som sa zúčastnil prvýkrát jeho školenia. Od začiatku mi "nedal vydýchnuť" a nemal som ho moc rád :-). A práve jeho neodbytnosť, profesionalizmus, trpezlivosť a vynaliezavosť mi dala ten správny smer, skrátka to bola cesta ako "to pôjde". Mal pravdu, keď nám vravel, čo je to naj a naopak čoho sa treba vystríhať. Neskôr keď som stratil náboj a takú tú dravosť, bol to zase práve Martin, ktorý mi dal ten správny impulz, aby moja kariéra pokračovala tým správnym smerom. Hlavne jeho príčinou som za posledných päť rokov ocenený top obchodník vo svojej práci na Slovensku. Martina Mažára môžem vrelo odporučiť všetkým firmám, alebo jednotlivcom, ktorý stratili vo svojej práci "drive",alebo naopak potrebujú sa naučiť veci, ktoré tu používa iba málo obchodníkov a naopak v zahraničí sa používajú už nejaké tie roky. Martin vie dať obchodníkom ten správny smer a spraviť z nich top. Čo má v konečnom dôsledku dopad aj na úspešnosť a výsledky aj vašej firmy! Martin je skrátka profesionál, do ktorého rúk by som zveril svoju firmu.”
Branislav BlažíčekNajlepší obchodník univerzálnej siete, Allianz Slovenská poisťovňa

A mnohí ďalší.

Vystupoval som aj pred svetovo známym autorom bestsellerov - Brianom Tracym na "Art of closing" (Umenie uzatvárania predaja) pred viac ako 800 ľuďmi v Prahe.

Ako môžete vidieť sami, tak od doby ako mi pomohla skúsenejšia kolegyňa, som sa v´´yrazne posunul a bolo to tak pretože...

Učil som sa od najlepších

Moje životné krédo je, vždy sa uč od tých najlepších. Vždy sa uč od tých ľudí, ktorí sú tam, kde chceš byť ty. 

No a práve preto som sa vždy učil od TOP svetových obchodníkov, ako sú  Brian Tracy, Zig Ziglar, James M. Heidema, Randy Gage, Blair Singer, Dale Carnegie, Stephan Schiffman (a ďalší).

Neraz som investoval stovky až tisíce eur, aby som sa s nimi mohol osobne stretnúť, porozprávať, inšpirovať sa (a samozrejme, odfotiť sa s nimi :-P).

Pozrite si fotky, kde som s Brianom Tracym, Blairom Singerom, Jamesom Heidemom a Randy Gage-om.

No a s predajom som nikdy neprestal. 

Práve naopak.

Stále predávam

Ako som spomínal už vyššie, učím sa vždy od tých najlepších, ale má to u mňa ešte jednu (životne dôležitú) podmienku:

“To čo učia, musia aj sami robiť!”

Sám sa riadim týmto heslom:

“Učím len to, čo sám robím. Stále som v praxi (nie je to žiadna teória).”

Stále som v praxi, v minulosti som robil výlučne osobný predaj, dnes predávam cez internet (napr. formou tejto predajnej stránky), naživo alebo aj cez telefón.

Napríklad tento týždeň, keď píšem túto predajnú stránku, som urobil 7 predajných rozhovorov cez telefón. Strávil som tým 4,3 hodiny a vygeneroval predaje v hodnote 10 970 eur. 

Čo som sa za tie roky naučil?

Aký bol...

Môj najväčší AHA moment:

Stačí sa naučiť len 1 - 2 zručnosti a vaše predaje narastú 2 - 4 násobne

Keď som robil pre Alain Delon, ako som spomínal na začiatku tejto stránky, tak sa mi zo začiatku vôbec nedarilo.

Najprv som sa bál ľudí osloviť a po hádke s kolegyňou som síce ľudí oslovoval, ale príliš mi to nešlo 🙁

Prečo?

Pri oslovovaní: 

“Môžem vám nejako poradiť?”

Som väčšinou dostával odpoveď:

“Nie ďakujem, ja sa len pozerám”

Potom som sa nad tým zamyslel a aj na základe školení, ktorými som prešiel som použil alternatívnu otázku: 

"Hľadáte oblek na slávnostnú príležitosť, alebo do práce?” 

Alebo: 

“Hľadáte košeľu s dlhým, alebo krátkym rukávom"

Zmenil som len otázku, ktorú sa pýtam a moje predaje šli hore. Táto jediná vec spravila z podpriemerného obchodníka, ktorým som dovtedy bol - nadpriemerného 🙂

Potom som si uvedomil druhú vec:

Keď ich dostanem do kabínky a uvidia sa, ako vyzerajú, tak je vyššia šanca, že im to predám. “Musel” som ich vytiahnuť z kabínky von, aby som im povedal, že im to svedčí alebo povedal, že tu to máte dlhé a doniesol im iný oblek. 

Keď som zmenil tieto dve veci, tak potom som v priemere predával 4X viac, ako väčšina ľudí vo firme.

Presne tak, ako povedal Brian Tracy: 

“Špičkových predajcov často od tých priemerných delia len nepatrné rozdiely v postojoch a schopnostiach. Malé pokroky v dôležitých zručnostiach ako je prieskum trhu, presvedčivá prezentácia, prekonávanie prekážok či uzatváranie obchodu, môžu obrovsky vylepšiť predajné výsledky.”

Druhý príklad mi napadol z predaja online.

Keď som začínal v online biznise tak v prvej kampani som mal obrat 16 292 eur z 8000 kontaktov a druhá kampaň vygenerovala 33 721 eur z 5283 kontaktov. Teda takmer 2x viac peňazí z trochu viac ako polovice kontaktov.

Čo som urobil inak?

Inak som napísal predajné video (išiel som podľa presnej štruktúry - dovtedy som išiel, tak ako som mal pocit, že to bolo dobre).

Vyhľadal som mentora a presne podľa jeho rád som urobil nové predajné video a vďaka tomu išla konverzia (percentuálna úspešnosť predaja) hore. Všetko ostatné som urobil tak isto, ako predtým. 

V prvom prípade tam šlo viac kontaktov, boli nadšení z videí zdarma, ale konverzia bola 0,5% a keď som sa naučil tú jednu zručnosť (čo častokrát stačí k tomu, aby si zdvojnásobil príjmy) tak to vyskočilo na 33 721 EUR a pritom sa oveľa menej kontaktov dostalo do predaja (okolo 5283 kontaktov).

To ma znova utvrdilo v tom, že:

Stačí sa naučiť len jednu alebo dve zručnosti, ktoré ovládajú “špičkoví obchodníci” a aj vy sa môžete stať špičkovým obchodníkom a zarábať tisíce eur. 

Možno vám teraz logicky v hlave vyskočila táto otázka:

“Dobre Martin, toto mi síce dáva zmysel, ale ktorú zručnosť sa mám naučiť PRÁVE TERAZ?”

Vynikajúca otázka a tu je moja odpoveď:

Pochopte, kde máte slabinu a to je tá 1 vec, ktorú potrebujete vylepšiť, keď chcete znásobiť predaj...

Ako ste si už možno všimli, tak mám veľmi rád Briana Tracyho.

100% súhlasím aj s týmto jeho citátom:

“Vaše silné stránky vás dostali tam, kde ste dnes, ale slabiny vám bránia pokročiť ešte ďalej.” 

Takže sa treba zamerať na odstránenie slabín vo vašom predaji, aby ste navýšili predaje. Inými slovami: 

“Pokiaľ nie ste dosť dobrý v získavaní kontaktov alebo uzatváraní obchodu, tak táto jediná slabina rozhoduje o tom, koľko predáte a koľko zarobíte. Jediné miesto vám bráni v úspechu bez ohľadu na to, ako skvelí ste vo všetkých ostatných oblastiach.”

Aj u mňa to vždy platilo (a stále platí).

Napríklad, keď som začínal v poisťovníctve, tak mojim naj problémom bolo dohadovanie si stretnutí, preto sme (spolu s mojim bratom) upravili telefonický skript, dohodli si niekoľkonásobne viac stretnutí a pochopil som, že sa poisťovaním dokážem skutočne uživiť.

Takže cesta k úspechu je nájsť “slabé miesta” tzv. body výkonu a tie zlepšiť. Ak ich zlepšíte, tak vaše predaje porastú.

Možno vás prekvapím, ale:

U každého je to niečo iné!

Nie je to o tom, že keby som bol priemerný alebo podpriemerný obchodník a chcem sa stať špičkovým obchodníkom, tak musím všetko vylepšiť - stačí jednu, max. dve veci a príjem stúpne, ale u každého je to niečo iné.

Môže to byť tým, že ľudia:

  • Majú málo kontaktov na potenciálnych klientov
  • Nevedia si dohodnúť stretnutie (alebo dostať ľudí na predajnú stránku) 
  • Nevedia na stretnutí presvedčiť (komunikovať) 
  • Nevedia uzatvárať obchod (požiadať o objednávku)
  • Nevedia zvládať klientove námietky (argumentovať)
  • Nedokážu navýšiť priemernú objednávku (upsellovať) 
  • Nestarajú sa o kontakty (nemajú mechanizmus, aby zvýšili celoživotnú hodnotu zákazníka)

Pamätajte, ste len jednu alebo dve zručnosti od toho, aby ste zarábali 2 až 4 násobok svojich príjmov.

Stačí, keď sa naučíte napríklad:

  • Ako získavať dostatok kontaktov
  • Ako kontaktovať ľudí
  • Zvládať námietky
  • Viesť predajný rozhovor
  • Ako presvedčivo argumentovať
  • Crosselovať na ďalšie produkty 
  • Efektívne sa starať o klientov
  • Zostaviť efektívny predajný proces
  • Stanoviť si ciele a dodržať ich
  • Aplikovať nové návyky do života 

A tak ďalej.

U každého je to však niečo iné. Preto som vytvoril sériu 10 online workshopov s názvom: 

Špičkový obchodník za 10 dní

Znie to až príliš dobre?

Ako som povedal už mnohokrát, pointa  spočíva v tom, že sa vám stačí naučiť 1 alebo 2 zručnosti a vaše predaje sa 2 - 4X násobia.

Nie je to o tom, že keď som predajca, musím všetko vylepšiť - stačí jednu vec a príjem stúpne, ale u každého je to niečo iné.

Pochopte, kde máte slabinu a to je tá vec, ktorú potrebujete vylepšiť, keď chcete znásobiť predaj!

Dostanete celé know how, ale zamerajte sa na slabinu, lebo to dokáže navýšiť váš príjem 🙂

Aby každý v online workshopoch našiel to svoje a zároveň pochopil, kde môže mať slabinu 🙂

ŠPIČKOVÝ OBCHODNÍK za 10 DNÍ

všetko, čo potrebuje obchodník vedieť

na to, aby uspel v obchode

a dostal sa na príjmy v tisícoch

Zhrnul som to najlepšie know how, ktoré som získal od roku 2001 v predaji online aj offline do 10 dní... chcete ho získať?

1. deň 

Riadenie obchodného úspechu

Hlavný prínos: Dozviete sa, ako funguje váš BIZNIS FLOW a čo konkrétne robiť, aby sa váš príjem minimálne zoštvornásobil.

  • Ako riadiť svoj osobný úspech prostredníctvom BODOV VÝKONU, aby ste neustále zvyšovali svoje príjmy
  • Ako zistiť, kde vo vašom procese predaja leží NAJVÄČŠÍ POKLAD a ako z neho vydolovať maximum
  • Čo robiť pre to, aby ste svoje príjmy dokázali minimálne zo 4-násobiť. Je to jednoduchšie, než si myslíte
  • Aké sú 3 základné spôsoby ako zvyšovať predaje vo vašom podnikaní
  • Akú činnosť by ste mali robiť každý jeden deň, keď chcete, aby váš príjem každým mesiacom rástol
  • Získate 3 príklady funkčných BIZNIS FLOW - biznis flow offline predajcu, online predajcu a online lídra

2. deň 

Návyky špičkových obchodníkov

Hlavný prínos: Pochopíte, aké návyky majú špičkoví obchodníci a tiež ako tieto návyky preniesť do svojho života (nebojte sa, nie je to ranné vstávanie)

  • Ktoré návyky sú nevyhnutné postupne zavádzať do svojho podnikania, aby ste neustále rástli
  • Ako si vybrať ten správny návyk, ktorý vám dokáže najviac pomôcť zvýšiť svoje predaje a príjmy
  • Akých najväčších chýb sa ľudia dopúšťajú pri návykoch, ktoré majú za následok, že sa vrátia k pôvodnému správaniu (bez návyku)
  • Ako zabezpečiť, aby návyk, pre ktorý sa rozhodnete, sa stal pevnou súčasťou vášho života

3. deň 

Sebamotivácia a udržanie disciplíny

Hlavný prínos: Budete vedieť, ako motivovať sám seba k dosiahnutiu svojich snov a cieľov.

  • Pochopíte, čo stojí za vašou motiváciou a budete jasne vedieť, ako sám seba motivovať k lepším výkonom
  • Zistite aké sú 3 základné motivačné faktory, ktoré nás ženú dopredu a ako ich využiť, ak chcete motivovať seba (prípadne niekoho iného)
  • Dozviete sa, prečo ste nedosiahli svoje ciele, aj keď ste si ich stanovili pomocou odporúčaných postupov (a čo spraviť inak, aby sa to už neopakovalo)
  • Ako si správne stanoviť ciele, tak aby ste zvýšili pravdepodobnosť, že ich skutočne dosiahne
  • Prezradím vám jednu tajnú techniku, ktorú používam (a o ktorej som presvedčený, že dokáže robiť zázraky)

4. deň 

Nevyčerpateľný zdroj kontaktov

Hlavný prínos: Budete vedieť, čo treba robiť, aby ste mali vlastný nevyčerpateľný zdroj kontaktov na potenciálnych zákazníkov

  • Akú jednu vec nerobí 99 % obchodníkov (aj keď by mali) a osobne keď som ju ja zaviedol, tak mi zvýšila príjmy niekoľkonásobne
  • Aké sú dva základné zdroje kontaktov na potenciálnych klientov a čo urobiť, aby ste odtiaľ získavali zákazníkov
  • Čo je nevyhnutné vedieť o kontaktoch, aby ste váš príjem mohli zniekoľkonásobiť
  • Aké sú 3 nevyčerpateľné zdroje nových kontaktov a ako ich používať vo vašom podnikaní

5. deň 

Najsilnejšie predajné argumenty

Hlavný prínos: Budete poznať základné princípy ako efektívne argumentovať a vďaka tomu v praxi reálne zvýšite svoje predaje.

  • 7 princípov zo psychológie predaja, ktorý mal poznať každý, kto sa chce stať špičkovým obchodníkom
  • jednu vec, ktorú robím vždy, keď sa pripravujem na predaj bez ktorej každá snaha je zbytočná
  • čo je najsilnejší predajný argument a ako ho používať v rámci vášho procesu predaja
  • ako využívať psychológiu predaja eticky a bez manipulácie na zvyšovanie predajov vo vašom podnikaní

6. deň 

Presvedčivé kontaktovanie

Hlavný prínos: Pochopíte princípy úspešného kontaktovania klienta (cez email, telefón a messenger) a vďaka tomu zvýšite svoju úspešnosť kontaktovania

  • Aké 4 veci je nevyhnutné dodržať pri kontaktovaní, ak nechcete mať zlý pocit sami zo seba a ľudia nemali pocit, že ich otravujete
  • Aké argumenty najviac fungujú na ľudí (pri akomkoľvek kontaktovaní), aby si boli ochotní s vami dohodnúť stretnutie alebo video hovor
  • Čo je dobré urobiť vždy, keď sa snažíte niekoho kontaktovať. Bez toho nemôžete podávať lepšie výkony
  • Aké silné slová používať a naopak, akých slov sa vyvarovať, keď chcete mať viac stretnutí / video hovorov

7. deň 

Úspešné obchodné stretnutie

Hlavný prínos: Naučíte sa ako viesť úspešné obchodné stretnutie a aké argumenty vám zabezpečia, že presvedčíte väčšinu ľudí

  • Z akých častí sa skladá úspešné obchodné stretnutie a ako ho správne viesť, aby ste ho dotiahli do úspešného konca
  • Naučíte sa fintu, ktorá vašu presvedčivosť zniekoľkonásobí a eliminuje väčšinu námietok, ktoré dostávajú bežní obchodníci
  • Na čo sa zamerať v rámci rozhovoru, aby ste odhalili klientove skryté motívy a vedeli ich použiť na uzatvorenie obchodu
  • Ako odprezentovať vaš produkt alebo službu, aby klient po ňom začal ešte viac túžiť a len ťažko odolal vašej ponuke
  • Akú jednoduchú otázku počas rozhovoru klientovi položiť, aby v závere rozhovoru vám nedokázal povedať nie

8. deň 

Majster v zvládaní námietok

Hlavný prínos: Naučíte sa postup ako zvládnuť akúkoľvek klientovu námietku, vďaka tomu bude predávať viac ako kedykoľvek predtým

  • Ako to spraviť tak, aby ste námietkam dopredu predchádzali a nemuseli ich jednoducho zvládať
  • 4 krokový postup, ktorý používam na zvládanie akejkoľvek námietky a vďaka ktorému dokážete zvládnuť každú námietku
  • Čo je tá najkľúčovejšia vec pri zvládaní námietok bez ktorej nemáte šancu na úspech
  • Čo mi pomohlo výrazne zvýšiť úspešnosť v zvládaní námietok a dokáže to pomôcť aj vám

9. deň 

Sociálne siete na maximum

Hlavný prínos: Budete vedieť, ako v rámci vášho predaja využívať sociálne siete, tak aby vám pomáhali viac predávať (a zbytočne vás neoberali o čas)

  • Ako si vybrať správnu sociálnu sieť a platformu, ktorá ladí s vašim druhom podnikania a bude vám generovať najviac klientov
  • Aký typ príspevkov zvoliť, aby to nebolo len o získavaní lajkov, ale o skutočných zárobkoch prostredníctvom sociálnych sieti
  • Čo dávať do príspevkov na sociálne siete, aby skutočne generovali klientov a zárobky
  • Čo je nevyhnutné pre úspech na sociálnych sieťach a na čo väčšina ľudí kašle (a preto im sociálne siete nezarábajú)
  • Aké aktivity robiť pravidelne na sociálnych sieťach, aby vám sociálne siete skutočne dobre fungovali

10. deň 

Robiť menej a zarábať viac

Hlavný prínos: Budete vedieť, ako si vytvoriť podporný obchodnícky tím okolo seba, aby ste dokázali viac predávať a zároveň získali viac voľného času

  • Odkiaľ zobrať peniaze na budovanie si vlastného podporného tímu, aby ste si ho mohli začať vytvárať hneď od začiatku
  • Aké sú základné princípy pri budovaní podporného obchodného tímu, ktorý je naozaj výkonný
  • Akú pozíciu vo svojom tíme by ste mali obsadiť ako prvú
  • Aké 4 vlastnosti by mal mať každý člen vášho tímu

Čo hovoria ľudia, ktorí absolvovali niektoré z mojich školení alebo workshopov?

"Byť "žiačikom" u Martina Mažára sa VŽDY oplatí a jednoznačne človeka posunie vpred..."

-- Eva Zábrodská

"Za 10 dní jsem během webináře s Martinem získal tolik, kolik bych se sám musel učit hodně dlouho...

-- Marek Chvátal

"Hodnotné informácie, prehľadná štruktúra prezentácií, príklady z praxe mi priniesli počas každého vysielania viaceré AHA momenty..."

-- Maja Nikelová

"Som rada, že som sa rozhodla pre tento kurz a ďakujem za tieto veľmi hodnotné informácie..."

-- Monika Baldovic

"Semináre boli perfektné, ďakujem..."

-- Maria Čandová

"Super prednášky, za krátky čas som získala kopec nových informácií..."

-- Anna Illeová

"Veľa vecí som si odniesla a budem to aplikovať medzi mojimi kolegami..."

-- Marcela Hričinová

"Som nadšená týmto projektom. Konečne som si utriedila svoje "škatuľky. Ďakujem"

-- Miriama Vabcová

"V každé lekci jsem si našla inspiraci už teď, a určitě se k němu budu ještě několikrát vracet."

-- Romana Smetana

Koľko je VAŠA DNEŠNÁ INVESTÍCIA

Pýtate sa, koľko je vaša dnešná investícia?

Je to JEDNORÁZOVÁ platba len 39€.

Obaja vieme, že to je vynikajúca ponuka.

Moje online workshopy sa na mojom webe predávajú za 97 EUR - v akcii si môžete jeden kúpiť za minimálne 33 eur a viac... 

Vy získate za 39 EUR prístup k DESIATIM takýmto workshopom, plus ku všetkému ostatnému (čo som spomínal na tejto stránke).

To je len 3,9 € na deň. Menej ako cena jedného obedu.

Tu sú 2 dôvody, prečo to robím

Som presvedčený, že obchod je o dávaní. Čím viac hodnoty dáte svojim klientov, tým viac sa vám to neskôr vráti.

Preto vám chcem dať obrovskú hodnotu v týchto online workshopoch a budem dúfať, že sa mi to niekedy vráti… 

… že si odo mňa niekedy neskôr možno kúpite nejaký iný kurz, keď vám tento prinesie výsledky a vy sa budete chcieť posunúť ďalej.

Druhý dôvod je, že sám som kedysi nebol špičkový obchodník a trvalo mi roky, kým som sa prepracoval na špicu.

Mne samému by v minulosti veľmi pomohlo, keby niekto pripravil konkrétny návod, aby som mohol čím skôr uspieť... A to je dôvod prečo som si povedal, že to musím spraviť.

Krátke zhrnutie, čo všetko získate

1. deň: Riadenie obchodného úspechu

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

2. deň: Návyky špičkových obchodníkov

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

3. deň: Sebamotivácia a udržanie disciplíny

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

4. deň: Nevyčerpateľný zdroj kontaktov

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

5. deň: Najsilnejšie predajné argumenty

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

6. deň: Presvedčivé kontaktovanie

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

7. deň: Úspešné obchodné stretnutie

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

8. deň: Majster v zvládaní námietok

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

9. deň: Sociálne siete na maximum

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

10. deň: Robiť menej a zarábať viac

Online workshop s Martinom Mažárom

97€

Celková hodnota: 970 EUR

Bežná akciová cena: 330 EUR

LEN TU A TERAZ ZA JEDNORÁZOVÚ PLATBU: 39€

POZOR, MUSÍM VÁS VAROVAŤ: KEĎ ČASOMIERA NA TEJTO STRÁNKE VYPRŠÍ, TAK CENA 10 WORKSHOPOV STÚPNE NA PLNÚ SUMU!

PLUS K TOMU AKO BONUS ZÍSKATE: 

  • Pomôcku na sebahodnotenie kľúčových oblastí v priamom predaji, aby ste si vedeli sami okamžite určiť, na ktorú 1 schopnosť by ste sa mali zamerať práve teraz, aby vaše príjmy rapídne stúpli  (workshop 1)
  • Odporúčania na knihy a aplikácie, ktoré pomôžu obchodníkom vytvoriť si návyky, ktoré vytvárajú špičkových obchodníkov (workshop 2)
  • Možnosť získať členstvo v Master Clube Online Lídrov, kde je kopec ďalších skvelých tréningov a vynikajúca komunita férových obchodníkov, na skúšku len za 1€ (namiesto bežnej ceny 33 eur)

Som presvedčený, že…

Nemáte čo stratiť, všetko riziko je na mne!

K tomuto celému získavate aj 30 dňovú garanciu vrátenia peňazí od získania prístupu do chránenej členskej sekcie, kde postupne nájdete všetkých 10 online workshopov.

(prístupy k nim sa budú uvoľňovať postupne, každý deň 1 online workshop, aby ste neboli prehltení informáciami a všetko v pohode stíhali). 

Takže si môžete v pokoji prejsť všetkými workshopmi a pokiaľ budete mať pocit, že to nestojí za tie peniaze, ktoré ste do nich investovali, tak mi jednoducho napíšete e-mail na podpora@martinmazar.sk a ja vám vaše peniaze okamžite a bez akýchkoľvek otázok vrátim. 

A to do posledného centu.

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a uchmatnite si vaše miesto hneď teraz.

Čo potrebujete mať?

  • Pripojenie na internet, počítač, produkt alebo službu, ktorú predávate
  • CHUŤ VZDELÁVAŤ SA a meniť veci vo svojom spôsobe predaja. Pretože ak nič nezmeníte, tak nemôžete očakávať, že budete mať iné výsledky.

Nepotrebujete mať obrovskú databázu kontaktov, veľkú fanpage alebo skupinu ani tisíce eur na reklamu.

Potrebujete aplikovať know how z týchto 10 online workshopov do praxe. Preto si uchmatnite vašu vstupenku hneď teraz. Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vyplňte objednávkový formulár.

Dôležité varovanie

Ukážem vám, ako sa môžete stať špičkovým obchodníkom.

ALE…

Ste to vy, kto bude “musieť” konať!

Ja vám môžem ukázať ako sa jazdí na bicykli, ale vysadnúť na neho a chytiť sa riadidiel musíte vy…

Môžem doviesť koňa k vode, ale napiť sa musí sám....

Môžem vám ukázať dvere, ale prejsť cez ne musíte vy sami (presne tak, ako povedal Morfeus vo filme Matrix)

Nesľubujem vám konkrétne výsledky, lebo neviem, či veci naučené na online workshopoch aj aplikujete do praxe. Sľubujem vám len to, že vás naučím najnovšie a najlepšie postupy, ktoré som nadobudol za posledných 19 rokov v obchode a predaji, online aj offline. 

Nikdy to nebolo “jednoduché a ľahké” 

Vždy som si to musel odmakať. 

Naučím vás však zručnosti, ktoré vám OSTANÚ NAVŽDY.

A sú to schopnosti, ktoré potrebuje každý podnikateľ. Schopnosti na získavanie zákazníkov a klientov.

Keď ich raz budete mať a ovládať, tak o ne nikdy neprídete. 

BODKA.

Kedy začíname?

Okamžite po spárovaní vašej platby vám na váš e-mail prídu prístupové údaje do chránenej členskej sekcie, kde vás už čaká prvý online workshop a každý deň pribudne prístup k jednému online workshopu. 

Takže za menej ako 2 týždne si môžete prejsť všetkými 10 online workshopmi. Z každého workshopu máte automaticky k dispozícii aj neobmedzený záznam, vstúpiť za týchto zvýhodnených podmienok môžete len tu a teraz...

K sérii online workshopov v chránenej členskej sekcii získavate aj odporúčania na aplikácie, knihy a skúšobné verzie softvérov zdarma, ktoré používajú špičkoví obchodníci v dnešnej dobe.

K tomu všetkému ešte EXTRA GARANCIU VRÁTENIA PEŇAZÍ.

Čo to znamená?

Od začiatku vstupu do chránenej členskej sekcie máte 30 dní na to, aby ste si mohli pozrieť všetky online workshopy. Som presvedčený, že to za tento čas zvládnete minimálne 2X.

Máte dostatok času všetko si prejsť, vyskúšať a aplikovať do praxe.  Ak v nich nenájdete to, čo ste od nich očakávali, tak mi len napíšete email na podpora@martinmazar.sk a ja vám okamžite a bez akýchkoľvek otázok vrátim celú vašu investíciu do posledného centu.

Dáva vám to zmysel? Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vašu vstupenku na 10 online workshopov hneď teraz.

Máte akékoľvek otázky?

Ak áno, tak neváhajte a kontaktujte moju zákaznícku podporu. 

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa našej kolegyni Soni Máyer, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak Soňa sa vám ozve čo najskôr, ako to bude možné.