Prečítajte si čo najskôr tento text,
ak chcete osobnú pomoc s rastom vášho podnikania
Krásny deň,
mnohí sa ma pýtate, či vám viem osobne pomôcť zvyšovať predaje alebo získať ešte viac klientov.
Stručne a jasne povedané. Chcete, aby som to urobil za vás.
Mám pre vás dve správy. Jednu dobrú a druhú ešte lepšiu 🙂
- Bohužial nemám priestor robiť veci za vás (sám niektoré veci nestíham a preto ich nechávam na iných odborníkov - tých, ktorí dokážu robiť svoju prácu na vysokej úrovni. A odporúčam to tak robiť aj vám).
- Poznám človeka, s ktorým sme roky priatelia a dlhodobo spolupracujeme - viem, že za neho môžem dať ruku do ohňa. Už veľa priateľom som ho odporučil a vždy im skvele pomohol. S mnohými má dlhodobú spoluprácu.
Nedávno mi prezradil, že má ešte čas a priestor osobne pomôcť pár zabehnutým firmám rásť a získavať viac zákazníkov, predajov, tržieb, ziskov.
Dovoľte mi, aby som vám ho predstavil. Je to:
Michal Dedinský - stratég/marketér,
ktorý má bohaté skúsenosti z agentúry aj z freelance...
Michal Dedinský odpromoval jeden z najväčších fitness eventov v strednej Európe (Naber Svaly Expo) a z troch kníh spravil bestsellery.
Možno ich poznáte, išlo o knihy 107 neodolateľných smoothie receptov, 107 neodolateľných fit receptov a 100 spôsobov, ktorými si komplikujeme život.
V agentúre Performics vymýšľa stratégie a pracuje s rozpočtami v hodnote od desiatok až po stovky tisíc eur ročne. Ak za ním však príde aj menšia firma a je mu sympatická, tak sa snaží nájsť spôsob, ako spolupracovať.
Má k dispozícii analytické nástroje, ktorými sa nemôže pýšiť každá agentúra. Napríklad bussiness prediction modeling, vďaka ktorému vie na základe historických dát plánovať marketingové investície s cca 90 % presnosťou a benchtool, ktorý analyzuje stratégiu konkurencie v reklame vo vyhľadávaní.
Ako sám hovorí, pomáha biznisom rásť resp. zvyšovať ich tržby. Predávať ich výrobky/služby alebo získavať viac zákazníkov.
Okrem iného...
...sa učí (a spolupracuje)
od najlepších na svete!
Jeho mentorom je Joe Reinstein. Robí s ním rok.
Joe je zo Chicaga a úspešne viedol volebnú kampaň Barracka Obamu, pomáhal so stratégiou Taco Bell a z Orbitiek spravil #1 na trhu.
Na týchto fotkách môžete vidieť Michalovho mentora, Joe-a Reinstein-a spolu s bývalým americkým prezidentom, Barackom Obamom.
Aj vďaka tomu dokázal
pre klientov dosiahnuť vynikajúce výsledky
Ako napríklad jednému klientovi medziročne zvýšil spolu s tímom obrat až o 112 %. Z 1 411 231,78 eur sa posunuli na 3 005 070,10 eur, a to pri zníženom podiele nákladov na medziročnom obrate o 57 %.
Alebo tento malý e-shop, ktorý mal na začiatku spolupráce obrat cca 5000 eur mesačne. A teraz má v priemere 20 000 eur mesačne.
Alebo tento malý e-shop medziročne (za obdobie, ktoré robia s Michalom) vyrástol o 351,21% na tržbách pri zachovaní PNO (podielu nákladov na obrate)
Alebo tento malý biznis medziročne (za obdobie, ktoré robia s Michalom) vyrástol o 33,22% na tržbách pri zachovaní PNO (podielu nákladov na obrate)
Teraz si možno kladiete otázku:
S čím a ako vám
Michal a jeho tím vedia pomôcť ?
Bude záležať čo vyvstane z dotazníka, ktorý vás poprosíme, aby ste vyplnili - alebo z vašich potrieb.
Michal na základe toho určí, ktorým smerom sa vybrať a aký kanál využiť, aby vám pomohol dosiahnuť váš želaný cieľ. Môže to byť SEO, Facebook reklamy, Google reklamy, Instagram reklamy, atď.
Vo všeobecnosti povedané, kanály, ktoré vám budú prinášať ešte viac klientov a predajov ako doteraz.
Musím vás však varovať...
Táto služba nie je pre všetkých
Michal uprednostňuje firmy, ktoré sú už zabehnuté a fungujú. A teda nemá úplne záujem o začínajú firmy.
Musíte podnikať fulltime, a už teraz získavať predaje, zákazníkov a klientov a len chcieť ZÍSKAVAŤ VIAC predajov, vyššie zisky a tržby A ZNÍŽIŤ NÁKLADY.
Tu sú dva modelové príklady ľudí, ktorým Michal dokáže pomôcť:
- Príklad č.1: Ozve sa finančný poradca, že chce získavať viac klientov. Zavoláte si (kde si viac ujasníte predstavy) a na základe toho vám potom povie, ako bude prebiehať spolupráca a koľko to bude mesačne stáť (mesačný paušál + rozpočet na reklamu) a čo vám to môže priniesť.
- Príklad č.2: E-shop bude chcieť zdvihnúť tržby o xx %. Zavoláte si (kde si viac ujasníte predstavy) a na základe toho Michal posúdi, či to je možné a ak nie tak povie o koľko % to je možné, koľko to bude stáť a čo všetko sa bude robiť.
Dáva vám to zmysel a patríte do skupiny ľudí, ktorí už teraz získavajú zákazníkov, predaje a klientov? Ak áno, tak si prečítajte...
Čo by ste mali urobiť teraz?
Chcete získavať viac zákazníkov a klientov vďaka osobnej pomoci od Michala Dedinského?
Kliknite na tlačidlo, ktoré nájdete pod týmto textom a vyplňte dotazník na ďalšej strane.
Prosím, vyplňte dotazník čo najdôkladnejšie, lebo na základe dotazníka si Michal osobne vyberie firmy, s ktorými podľa neho má zmysel spolupracovať.
Čo sa stane potom?
Ak si vás Michal na základe vyplneného dotazníka vyberie, tak si s vami dohodne krátky, 30 minútový hovor.
Čo je cieľom tohto hovoru?
Na hovore si vzájomne upresníte vaše potreby, požiadavky, predstavy.
Ak budú obe strany súhlasiť a bude vám to dávať zmysel, tak vám pošle ponuku, ktorá bude obsahovať, ako vám vie pomôcť, koľko vás to bude stáť a čo vám to vie priniesť.
Ak sa spolu dohodnete, tak to Michal spolu so svojim tímom odborníkov začne realizovať.
Koľko vás to bude stáť?
Keďže ide o službu na mieru, tak to bude veľmi individuálne.
Každopádne Michal nechce začínať krátkodobé spolupráce a plne si uvedomuje, že na to, aby to bola dlhodobá spolupráca, to musí byť rentabilné pre vás, ako klienta.
Samotný Michal bude vedieť určiť cenu až po hovore s vami, keď mu odpoviete na pár jednoduchých otázok.
Úvodný hovor je samozrejme ZDARMA.
Počítajte však s tým, že ak sa dohodnete na spolupráci, tak sa bude platiť úvodný poplatok za nastavenie reklamných kampaní + mesačný poplatok za správu kampaní (paušál).
Ďakujem veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem.
S pozdravom
Martin Mažár