Dokončené 75 %

Vaša objednávka ešte nie je dokončená!

Pozrite si toto krátke video a zistite, čo pre vás ešte mám:

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Získajte OVERENÉ POSTUPY ziskových fanpage
a začnite SKUTOČNE ZARÁBAŤ z Facebooku

(... aj keď absolútne netušíte, ako začať, alebo vám to už predtým nevyšlo)

Pôvodná cena kurzu: 497 €

dnes len 167 €

ušetríte až 66%

Čo všetko na vás čaká v kurze
Kráľ Fnapage Premium?

Modul 1: Vytvorenie a nastavenie fanpage

Čo konkrétne spraviť, kam kliknúť, aby vaša Fanpage dobre vyzerala? A ak už máte fanpage, tak ako využiť na maximum všetky funkcie Facebooku a odomknúť potenciál vašej Facebookovej stránky

  • Jedna malá a jednoduchá vychytávka, ako naplno využiť potenciál profilovej a titulnej fotky
  • 14 inšpiratívnych tipov pre úžasnú titulnú fotku
  • Ako budovať databázu kontaktov na potenciálnych klientov pomocou vašej titulnej fotky
  • Ako pomocou titulnej fotky získať vhodných pracovníkov do tímu?
  • Ktoré údaje sú zaujímavé pre vašich potenciálnych klientov a väčšina stránok ich nemá vyplnené?
  • Ako prepojiť vašu fanpage s ďalšími  sociálnymi sieťami ako je Instagram, Youtube, LinkedIn a podobne?
  • 3 krokový vzorec, ako ľuďom dať jasne vedieť, že čo robíte a ako im dokážete pomôcť
  • 3 krokový postup ako vytvoriť a zverejniť míľnik na vašej fanpage
  • Návod, ako si vytvoriť obchod na Facebooku
  • 4 jednoduché kroky, ako si pridáte položky do obchodu na vašej fanpage?
  • 3 kliky, vďaka ktorým nastavíte odporúčané video
  • Aké aplikácie použiť, aby vaša Fanpage lepšie fungovala?
“Takto pred rokom som FB používala na bežné účely a nevedela som vôbec ako spravovať fanpage, aby mala nejaké výsledky. Najviac mi dala samozrejme spolupráca s tebou a tvoj kurz Kráľ fanpage premium, kde som sa naučila konkrétne kroky ako postupovať od založenia až po získanie prvej tisícky fans. No najdôležitejšie je aplikovať tieto veci ihneď do praxe a vydržať. So svojou fanpage som začala v júli. Bolo to dennodenné postovanie, veľmi ma to bavilo a myslím, že aj preto výsledky prišli veľmi rýchlo. Dnes je na mojej fanpage cez 2350 sledovateľov. Čomu sa veľmi teším”
Nikol Bačovskášpecialistka na zmenu životné štýlu, Forever Living Products

Modul 2: 1000 fanúšikov

Ukážem vám, akým spôsobom zvýšiť počet fanúšikov vašej Facebookovej stránky. Lebo platí základné pravidlo, čím menej fanúšikov máte, tým menej vám vaša fanpage zarába.

  • 15 techník získavania fanúšikov, aby ste svoju prvú tisícku fanúšikov získali v čo najkratšom čase
  • Na základe čoho Facebook znižuje dosahy príspevkov na fanpage?
  • 2 rozumné tipy, ako nájsť tých správnych ľudí, ktorých by ste mali pozvať na vašu fanpage?
  • 3 veci, ktoré by ste mali dodržať, keď upozorňujete na vašu novú fanpage pomocou statusu
  • Ako môžete pozvať vašich priateľov na stránku niekoho iného a prečo by ste to tak robili?
  • 2 tipy, na čo by ste si mali dať pozor pri hromadnom pozývaní, aby ste si viac neublížili ako nepomohli
  • Ako pozvete na svoju fanpage ľudí, ktorí dali “páči sa mi” vašim príspevkom a zároveň nie sú fanúšikovia vašich stránok?
  • Názorný príklad, ako môžete označovať seba, svojich priateľov, miesta a iné stránky vo svojich statusoch?
  • Ako komentovať na iných stránkach pod menom fanpage a kedy je to vhodné a kedy nie?
  • Ako pozvať ľudí, ktorí dali like na váš príspevok, keď ho zdieľala iná stránka?
  • Ako a prečo by ste mali zdieľať príspevok inej fanpage na svojej fanpage?
  • Varovanie, na čo by ste si mali dať pozor, aby ste neotravovali ľudí a nemali vás za spammera?
  • Kde a ako si môžete nastaviť a spustiť vašu prvú reklamu na získavanie nových fanúšikov na Fanpage?
  • Čo vám môže pomôcť k tomu, aby viac ľudí klikalo, komentovali, “páčikovalo” a zdieľalo na vaše príspevky a vďaka tomu sa vaše príspevky zobrazovali väčšiemu počtu vašich fanúšikov a vy ste mali úspešnejšiu fanpage
  • Techniky, aby ste získavali fanúšikov pravidelne a vaša fanpage trvalo rástla

A ešte oveľa, oveľa viac. Tibor Hranický na základe tohto kurzu získal 1547 fanúšikov:

"Vďaka online kurzu "Kráľ fanpage" od Martina Mažára som za 3 týždne získal 1547 nových fanúšikov na svoju fanpage a začal profitovať. Vrele doporučujem overené a odskúšané techniky Martina Mažára, ktoré naozaj fungujú. Ďakujem."
Tibor Hranickýmajiteľ e-shopu, decotrend.sk

Modul 3: Akým spôsobom tvoriť úspešné príspevky

V tomto module sa dozviete , ako zistíte čo konkrétne vašich fanúšikov zaujíma a čo chcú, aby ste dávali na vašu fanpage.A ako vytvoriť úspešné príspevky, ktoré nielen zaujmú, ale aj predávajú.

  • 4 veci, ktoré by ste mali o ľuďoch vedieť a ktoré vám zároveň pomôžu tvoriť lepšie príspevky
  • 5 najčastejších dôvodov, prečo sa ľudia stávajú fanúšikmi stránok na Facebooku
  • 2 základné kritériá, ktoré rozhodujú o tom, či budete mať veľa komentárov alebo málo komentárov pod vašimi príspevkami
  • 5 tipov obsahu, ktoré ľudia najradšej zdieľajú na základe výskumov
  • Ako sa zmenili dosahy jednotlivých typov príspevkov?
  • Aký je najnovší trend na Facebooku a ako ho môžete využiť?Ktoré videá ma Facebook radšej a zobrazuje ich väčšiemu počtu ľudí?
  • 2 základné veci, ktoré vám stačia, keď chcete nahrať dobré video pre Facebook
  • 5 vecí, ktoré ja sám používam na nahrávanie profesionálne vyzerajúcich videí
  • Špeciálny druh príspevku na Facebooku, ktorý by ste mali používať, pokiaľ nemáte vlastný web alebo blog
  • Ako pomocou poznámky na Facebooku zvýšiť návštevnosť vašej webovej stránky?
  • Ako nájsť príspevky, ktoré sa oplatí recyklovať a kedy by ste tak mali urobiť?
  • Ako zvýšiť šancu, že príspevok, ktorý vytvoríte bude úspešný?
  • Ktoré externé softvéry vám pomôžu nájsť úspešné príspevky u konkurencie, aby ste sa nimi mohli inšpirovať?
  • Ktorý je kľúčový ukazovateľ, ktorý hovorí o úspešnosti príspevku (a pravdepodobne ste o ňom nikdy nepočuli - nie, nie sú to dosahy)?
  • Konkrétny postup, ako vyhľadať virálne príspevky na iných stránkach?
  • 5 vecí, ktoré by ste mali robiť, aby ste optimalizovali textové statusy, aby ich videlo viac ľudí a vy ste mali vyššie dosahy
  • Zoznam emotikonov, ktoré stačí len prekopírovať do vášho statusu,  aby ste ľuďom ukázali, že nie ste robot
  • 3 rozdielne spôsoby, ako môžete dať ľuďom v statusoch výzvu k akcii, aby sa ešte viac zapájali
  • Ako fungujú #hashtagy na Facebooku a ako a kedy vám ich odporúčam používať?
  • Ako môžete využiť trik, ktorý používajú veľké firmy pri marketingu?
  • Kde nájsť krásne a pekné obrázky, ktoré majú viacej lajkov a donesú vám viac potenciálnych klientov?
  • Ako si môžete pomocou online služby vytvoriť logo za 5 minút alebo menej?
  • Ako si vytvoriť šablónu v Canve a veľmi si tak uľahčiť prípravu obrázkových príspevkov na Facebook?
  • Čo znamená debuggnutie článku a kedy by ste ho mali urobiť?
  • Malá zmena, ktorá spôsobila až o 90 % vyššiu angažovanosť (páči sa mi, komentáre, zdieľania a kliknutia) pri článkoch
  • Ako to urobiť, aby ľudia našli vaše videá pri vyhľadávaní na Facebooku?

Napríklad Veronika H. mi o Kráľovi Fanpage napísala:

“Martine, díky moc za videa a tipy, jen za dnešní dopoledne 5 objednávek a to máme na stránce 230 fanoušků ;)”
Veronika H.

Modul 4: Správa fanpage

Čo by ste mali pravidelne robiť na vašej fanpage, ako sa o ňu starať, aby bola úspešná. Mnohí ľudia nevedia, čo by mali robiť pravidelne, na to aby uspeli.

  • Čo je záujmom Facebooku a ako to využiť, aby ste lepšie spravovali vašu fanpage?
  • Kedy bude Facebook zobrazovať vaše príspevky vašim fanúšikom a kedy prestane?
  • 2 druhy príspevkov, ktoré potrebujete pridávať na Facebook, aby ste boli úspešní
  • Vďaka čomu dokážete pomerne skoro povedať, aké úspešné budú vaše príspevky?
  • 3 kroky, ako sa vyhnúť tomu, aby vaša fanpage pomaly “neumrela?
  • Ako často by ste mali pridávať príspevky na Facebooku a predĺžiť ich životnosť?
  • 3 stratégie, ktoré môžete používať pri správe fanpage a dosiahnuť tak optimálne výsledky
  • Ako často by ste mali dávať príspevky na Fanpage, na základe toho, koľko máte fanúšikov a stratégie, ktorú ste si zvolili?
  • Kde zistíte, kedy by ste mali pridávať príspevky na vašu fanpage aj v priebehu jednotlivých dní?
  • Aby vaša fanpage bola úspešná je nevyhnutné robiť niektoré veci pravidelne buď na týždennej báze alebo na dennej báze. Ktoré sú to?
  • 7 vecí, ktoré treba robiť denne, aby ste mali úspešnú fanpage a nezaberú vám viac ako 15 minút času
  • 3 štatistické údaje, ktoré vám odporúčam sledovať na týždennej báze
  • Akým spôsobom si môžete naplánovať príspevky na niekoľko dní dopredu, aby ste s tým nemuseli tráviť veľa času?
  • Na aký čas dopredu si môžete naplánovať príspevky, bez toho, aby ste si nechtiac neznižovali dosahy príspevkov?

Tento modul je nesmierne dôležitý,lebo vám pomôže získať správne návyky, ktoré zabezpečia, že vaša fanpage bude stále viacej a viacej úspešná. Pomôže vám získavať platiacich klientov.

"Vďaka tvojim radám som zapracovala na novej stratégii a od tohto momentu som začala cez Facebook aj zarábať."
Zuzana Bašovánetvorkér Nu Skin

Tak ako napríklad Zuzke Bašovej, ktorá vďaka mojim radám zapracovala na novej stratégii a od toho momentu začala cez Facebook aj zarábať.

Dnes jej Facebook generuje 2 - 3 potenciálnych klientov DENNE.

Modul 5: Automatizácia

Mnohé veci nemusíte robiť vy, ale môže ich za vás automat. Takto vám môže ušetriť veľmi veľa práce a času, ktoré by ste inak museli venovať vašej fanpage.

  • 5 veľmi dôležitých činností, ktoré môžete automatizovať pomocou jednoduchej aplikácie
  • 2 návody, na základné prednastavenie najčastejšie používaných aplikácii pre správu Facebook fanpage
  • 3 bežne dostupné aplikácie, ktoré vám zjednodušia automatizáciu vašej stránky
  • Konkrétny návod, ako si krok po kroku vytvoriť plán príspevkov, ktoré sa budú zverejňovať, aj keď nebudete na internete
  • 2 veľmi dôležité veci, z ktorých pozostáva fungujúci plán príspevkov
  • 4 základné pravidlá, ktoré by ste mali dodržiavať pri tvorbe vašich príspevkov
  • Kedy by ste mali začať s recykláciou príspevkov a prečo?
  • Ako môžete zistiť ideálny čas na pridávanie príspevkov, aby boli čo najúčinnejšie?
  • Ako automatizovať činnosti na Facebooku, aby vám to nezabralo veľa času
  • Ako môžete rýchlo a ľahko nájsť virálne statusy pomocou jednej aplikácie?
  • Ktoré činnosti môžete delegovať na niekoho iného, aby ste si nepoškodili svoju fanpage a fungovalo to ešte lepšie

Ak zavediete veci z tohto modulu do praxe, tak sa vám uvoľnia ruky. Ako napríklad Lucii Frtúsová, ktorá si môže vychutnať 2 mesiace prázdnin a nechodiť do práce, vďaka objednávkam, ktoré získala z Facebooku pomocou automatizácie a úspešných príspevkov.

"Vďaka objednávkam z FB môžem celé leto stráviť s mojim 7 ročným synom, vychutnať si 2 mesiace prázdnin a nechodiť do práce 🙂 *ak nepočítam 1,5 hodinky večer, kým spracujem objednávky*. Ďakujem Martin, za kurz Kráľ Fanpage"
Lucia FrtúsováCollagen Club, Directeur v WellU ČR a SR

Modul 6: Boostovanie (Propagácia)

Boostovanie je podporovanie príspevkov na Facebooku reklamou Akým spôsobom podporovať príspevky na Facebooku, aby boli úspešné a nevyhadzovať peniaze von oknom?

  • 2 dobré dôvody, prečo a kedy by ste mali boostovať vaše príspevky
  • 3 základné ciele, ktoré môžete chcieť dosiahnuť vďaka propagovaniu príspevkov
  • Ako zistiť, ktorý príspevok boostovať za účelom zvýšenia zapojenosti
  • Koľko eur by ste mali investovať do boostovania mesačne?
  • Konkrétne pravidlá, kedy a ktoré príspevky podporiť reklamou, aby ste neplytvali peniazmi
  • Čo by ste nemali nikdy zabudnúť urobiť po skončení boostovania?
  • Na koho by ste mali cieliť, keď chcete pomocou boostovania získať viac fanúšikov?
  • Základy cielenia boostovania na Facebooku a ako ho vôbec nastaviť?
  • Ako sa môžete pomocou vášho osobného profilu inšpirovať pri cielení reklamy vašou konkurenciou?
  • Ako môžete pomocou jednoduchého nástroja zistiť, či sa vaša reklama bude dobre zobrazovať alebo bude obmedzovaná v dôsledku veľkého množstva textu
  • Ktoré 3 tipy produktov nemôžete propagovať pomocou reklamy na Facebooku?
  • 24 tipov obsahu, ktoré nemôžete propagovať na Facebooku vďaka reklame
  • Ukážeme si to na konkrétnom príklade, ako to robím ja
  • Ktoré príspevky by ste nemali nikdy propagovať, lebo je to strata času a peňazí.

Ak zavediete veci z tohto modulu do praxe, tak vaša fanpage bude získavať oveľa viac fanúšikov, ľudia sa budú zapájať oveľa viac do komunikácie a vaše predaje pôjdu závratne hore. Takto vám dokáže pomôcť jednoduché boostovanie príspevkov.

Modul 7: Súťaže

Súťaže sú veľmi populárne, lebo dokážu na vašu stránku priviesť veľmi veľa nových fanúšikov a taktiež máte so svojimi fanúšikmi väčšiu interakciu, medzi mnohými fanúšikmi sú populárne, lebo môžu získať niečo zdarma Mnohé súťaže porušujú pravidlá Facebooku, Úradu na ochranu osobných údajov, pravidlá stanovené zákonom - za toto môžete dostať pokutu alebo inak pykať.

  • Čo musíte dodržať, aby vaša súťaž bola v poriadku a nedostali ste za ňu pokutu
  • 6 najčastejších správne zvolených cieľov súťaže na Facebooku
  • Aké typy súťaže sú a kedy ktorú použiť aby ste dosiahli najlepšie výsledky (počet fanúšikov, viac emailových adries, oživiť fanpage a mať vyššiu interakciu s fanúšikmi)
  • Najväčšia chyba, ktorú ľudia robia pri výbere ceny do súťaže (a ako sa jej úspešne vyhnúť?)
  • Príklady konkrétnych súťaží, ktoré môžete použiť
  • Najväčší mýtus o hodnote ceny, ktorá pritiahne tých správnych súťažiacich
  • Tipy ako propagovať súťaže, aby sa do nich zapojilo čo najviac ľudí
  • Najdôležitejšia vec, ktorú musíte urobiť správne, aby vaša cena zaujala a pritiahla čo najviac súťažiach
  • Čo by mal obsahovať každý štatút súťaže, ktorú organizujete na Facebooku, aby ste splnili zákonné pravidlá a nedostali ste pokutu
  • Ako nastaviť podmienky súťaže, aby sa do nej zapojilo čo najviac ľudí?
  • 3 aplikácie, ktoré môžete použiť na vytváranie súťaží na Facebooku
  • Na čo by ste si mali dať pozor, keď budete používať aplikácie na vytváranie súťaží na Facebooku?
  • 3 základné pravidlá, ktoré by ste mali dodržať pri organizovaní súťaží

Keď sa budete riadiť týmito pravidlami a mojimi tipmi, tak vaše súťaže budú úspešné a budú vám získavať nových fanúšikov a splnia účel, pre ktorý ich robíte.

Modul 8: Najčastejšie chyby

Tento modul vám pomôže, aby ste boli úspešní a dosahovali lepšie výsledky na Facebooku. Viem, že aj keď vám dávam presné návody, čo robiť na Facebooku, tak občas človek urobí chybu.

Spísal som chyby, ktoré najčastejšie vídavam, aby ste sa z nich mohli poučiť.

Cieľom je, aby ste nerobil chyby, ktoré vás oberajú o fanúšikov, aby ste boli na Facebooku úspešní a získavali viac fanúšikov, ľudia vás mali radi a mali ste s nimi dobrý vzťah a prinášalo vám to klientov.

A ešte oveľa, oveľa viac…

Aké by to bolo keby…?

  • Ak by sa vám vďaka kurzu podarilo dosiahnuť to čo Evke alebo Zuzka, keby sa vám denne ozývali 2-3-5 klienti denne, stálo by to za to?
  • Ak by ste si vďaka fanpage vybudovali také meno, že by ste si nemuseli hľadať klientov, ale klienti by sa vám ozývali sami, stálo by to za to?
  • Ak by ste si vďaka fanpage s klientami vytvorili také pevné vzťahy, že vždy, keď by dačo potrebovali, tak by sa ozývali práve vám, stálo by to za to?

Viem, že nie každý si môže dovoliť investovať 629 EURO do vzdelania a preto som sa rozhodol, že tento kurz nebudete môcť získať za 629 EURO, čo je jeho hodnota.

Ale len za 497€, čo je čiastka, ktorá sa vám veľmi rýchlo vráti pokiaľ veci z kurzu použijete reálne v praxi.

Čo konkrétne v kurze Facebook reklama po lopate získate?

  • 8 NADUPANÝCH modulov kurzu
    Online kurz Kráľ Fanpage Premium je rozdelený do 8 modulov. Jednotlivými budeme prechádzať postupne, týždeň po týždni. V každom module je niekoľko návodových videí, pomocou ktorých všetko bez problémov zvládnete.
  • NEOBMEDZENÝ a DOŽIVOTNÝ PRÍSTUP
    K nahraným videám sa môžete kedykoľvek vrátiť, keď to budete potrebovať. Už žiaden obmedzený prístup, preštudujte si materiály svojim vlastným tempom, pozrite si ich toľko krát, koľko budete chcieť.
  • Bonus: Sekcia OTÁZKY NA MARTINA
    Počas 3 mesiacov od vstupu do kurzu sa ma budete môcť pýtať na čokoľvek, s čím si pri budovaní svojej fanpage nebudete vedieť rady. Stačí mi vašu otázku napísať do tejto sekcie a ja vám veľmi rád poradím. Je dôležité mať istotu, že sa pri rozširovaní fanpage na ničom nezaseknete. Práve preto budete mať v kurze aj moju podporu. Verím, že ju využijete 🙂
  • Bonus: Rýchlokurz TIMEMANAGEMENTU
    Správne manažovanie nášho času dokáže divy. Ako bonus som teda pre vás pripravil rýchlokurz timemanagementu, v ktorom vás naučím jednoduché a efektívne techniky, vďaka ktorým sa budete posúvať vpred a vždy si nájdete čas na to, aby ste pracovali na budovaní svojej fanpage (a nielen na nej).
  • GARANCIA vrátenia peňazí
    Na kurz získavate aj 100%-nú garanciu vrátenia peňazí. Ak by sa stalo, že by ste do 14 dní zistili, že kurz nie je pre vás, ak mi stačí napísať a ja vám investované peniaze okamžite vrátim. Vstupom do kurzu teda nič neriskujete 🙂