Získajte prístup ku kurzu, v ktorom sa naučíte
AKO VYTVÁRAŤ A SPRAVOVAŤ
ZISKOVÉ FACEBOOK REKLAMY
AKO DLHOROČNÝ EXPERT
Načerpajte naše interné know how, ktoré používame pri správe našich ziskových reklám a desiatkam klientom, ktorí pôsobia najmä v oblasti expert biznisu, predaj kurzov, poradenstva a MLM.
Doposiaľ sme toto know how nikde nezdieľali. V tomto kurze naše interné know how zdieľame prvýkrát. Naučte sa techniky a stratégie, ktoré nám pomáhajú vďaka reklamám znásobovať náš biznis a budovať pasívne príjmy.
Poviem vám to na rovinu…
Dlhé roky som neveril v ziskovú reklamu. Reklamu som vždy považoval za povinný výdavok. V roku 2015, keď sa mi trocha začalo dariť, som si povedal, že to s FB reklamou vyskúšam.
Neveril som, že reklama môže zarábať…
Avšak výsledky našej prvej reklamy ma milo prekvapili. Do reklamy sme v tom mesiaci investovali 830,63€ a prinieslo nám to obrat vo výške 6501€ .
Report FB Naruby

Bol som z toho unesený, pretože ak by som nemali spustenú reklamu, tak naše príjmy by boli o 6501 eur nižšie. A to nie je vôbec malý peniaz.
Vtedy som si uvedomil, akú obrovskú silu má FB reklama a že ak túžime zarábať viac a pomáhať väčšiemu počtu ľudí, tak reklamu musíme mať spustenú NON STOP.
Dnes nám reklama beží 24h denne a 365 dní v roku. Prečo? Pretože nám pomáha zarábať výrazne viac ako keby sme ju nemali.
Funguje to.
Tu sú naše výsledky a výsledky klientov
Príklad č. 1
Reklama na získavanie emailových kontaktov. Celkovo získaných 3571 kontaktov. Do reklamy bolo investovaných 339€ a ľudia, ktorí zadali email, tak urobili nákup v hodnote 2029€ . To znamená, že každé investované euro do reklamy prinieslo tržbu v hodnote 5,98€ . To je takmer 6-násobok toho, čo sa dalo do reklamy. Nebyť dobrej reklamy a dobrej správy reklamy, tak výsledky by boli výrazne horšie.
Príklad č. 2
Reklama na predaj produktu, kde bolo zainvestovaných 82,76 € do reklamy. Výsledok reklamy je 70 nákupov a ich hodnote je 1337€. Každé investované euro do reklamy prinieslo 16,16€ tržbu. Nebyť správne nastavenej reklamy a jej optimalizácie, tak reklama má výrazne horšie výsledky.
Príklad č. 3
Reklama zameraná na zistenie záujmu klienta. Reklama vygenerovala 454 prejavení záujmu o daný príspevok. Jeden komentár alebo lajk vyšiel na 7 centov. Následne boli klienti kontaktovaní. Tento spôsob výrazne zjednodušuje prácu ľudí v MLM a rôznym poradcom získavať záujemcov.
Príklad č. 4
Reklama na získavanie e-mailových adries. Jedno euro investované do reklamy, prináša 2,08€ tržbu. Celkovo do reklamy bolo investovaných 6468,- € a obrat z reklamy je 13 438,- €. Navyše získaných niekoľko tisíc emailových adries na potenciálnych klientov. Keby nebola reklama dobre spracovaná, tak nezarába.
Chcete aj vy podobné výsledky?
V tom prípade máme možnosť pre vás získať online kurz Reklama, ktorá predáva.
V kurze sa okrem iného naučíte:
- Základné nastavenia FB reklamy a FB pixelu (bez toho to jednoducho nejde)
- Ako pracovať s Business manažérom (pre lacnejšiu reklamu je to nevyhnutné)
- Dokonale optimalizovať reklamy (pre skutočne efektívne reklamy)
- Cielenie a tvorbu publík (aby vaša investícia do reklamy bola efektívna)
- Testovať reklamy (pre dosiahnutie ziskových reklám)
Nie je to však pre každého
- Tento kurz však nie je pre každého a nie každému dokáže pomôcť.
Preto nás napadlo, že by bolo dobré si najprv zavolať, zistiť o vás základné informácie, vaše očakávania a ak zistíme, že kurz je pre vás a dokáže vám pomôcť, tak sa detailnejšie porozprávame o priebehu a obsahu kurzu.
Vysvetlíme vám všetko, čo potrebujete vedieť a zodpovieme všetky otázky ohľadne kurzu.
Ide nám o jedno - pomôcť vám. Preto skôr než vám dáme možnosť si kurz zakúpiť, tak zistiť, či vám naozaj dokáže pomôcť.
Tento kurz je vhodný pre expertov, koučov, trénerov, tvorcov online kurzov a ľudí z MLM. Nie je vhodný pre e-shopy.
Pokiaľ máte záujem o kurz, tak si s nami dohodnite vstupný rozhovor.
Možno sa práve pýtate...
KTO ZA TÝMTO CELÝM STOJÍ?
Za týmto projektom sú dvaja ľudia. Martin Mažár, online stratég a Peter Fidrik, expert na reklamu.

Martin Mažár je človek, ktorý v roku 2013 dal výpoveď v práci a rozhodol sa online podnikať. Už ho nebavilo mať šéfa. Chcel žiť slobodnejší život - robiť niečo zmysluplné, viac zarábať a užívať si život plnými dúškami.
Zpočiatku sa mu nedarilo, ale vydržal a nakoniec sa jeho predaje skutočne rozbehli.
Jeho príjmy vyskočili až na 15-násobok. Získal slobodu cestovať a pracovať z akéhokoľvek miesta (a keď sa mu nechce, tak aj nepracovať).
Dnes učí ľudí ako dosiahnuť to, čo sa podarilo jemu - získať slobodu, vyššie predaj a pasívne príjmy. Facebook reklama je toho neoddeliteľnou súčasťou.
Martin je autorom najväčšieho podnikateľského portálu s online tréningami - Master club Online lídri a tiež desiatok online kurzov. Mohli ste ho vidieť školiť v mnohých veľkách firmách témy ako predávať a využívať online markteting na získavanie klientov.

Peter Fidrik je expert na Facebookovú reklamu a v našej firme (ktorá sa stojí za projektom Online lídri) vedie marketingové oddelenie.
Na začiatku svojej online kariéry sa venoval správe sociálnych sietí (Facebook stránok a skupín) a od roku 2019 sa naplno venuje správe a nastaveniam facebookových reklám.

Okrem FB reklamy sa venuje funnelom a marketingu.
Taktiež spravuje reklamy a stratégie desiatkam klientov. Mnohé z týchto reklám vidíte vo svojom Facebooku. Spolupracuje s rôznymi malými ale i veľkými firmami s obratmi od pár sto eur do niekoľko tisíc eur mesačne.
Pomáha najmä ľuďom, ktorí sa venujú expertnému biznisu, tvorbe a predaju online kurzov a MLM.
Pozrite sa, čo hovoria ľudia
na naše online kurzy?


