Výborne! Potvrdenie vášho e-mailu prebehlo úspešne.

E-book sme vám už zaslali na váš email. Do 15 minút ho máte vo svojej e-mailovej schránke. 

↓↓↓ Zatiaľ si prečítajte túto stránku ↓↓↓

JEDNA VEC,

vďaka ktorej môžete ZNÍŽIŤ CENU REKLAMY

na Facebooku 2 - 3 - 4 - 5x niekedy

až 10 - násobne!

Skúšali ste si už niekedy nastaviť reklamu na Facebooku?

Môže to byť doslova peklo. Keď som to skúšal prvýkrát, tak som bol zmätený z toho veľkého množstva možností, ktoré som mal pri nastavovaní.

Čo vám poviem...

Na začiatku som reklamu na Facebooku bral ako nutné zlo!

Tak trošku som sa bál ísť do reklamy na Facebooku a na začiatku sa moje pochybnosti potvrdili. Prvé reklamy, na ktorých som sa učil boli pre mňa len stratou času a zbytočne vyhodenými peniazmi.  

Keď som nevedel, ako na to, tak som mal pocit, že zbytočne vyhadzujem peniaze von oknom.

Až potom som zistil, kde robím chybu...

Kde som robil chybu?

S reklamou na Facebooku som začal tak, že som stlačil  tlačidlo “propagovať príspevok” a dal som takzvane “boostnuť” príspevok.  

Dal som zobrazovať reklamu len fanúšikom mojej stránky a ich priateľom. Takáto reklama bola veľmi drahá a nenosila mi želané výsledky.

V čom bol problém?

Takto som cielil reklamu len veľmi všeobecne, zameriaval som sa až na príliš široké publikum.

Bolo to ako keby som predával mäsové hamburgery a oslovil všetkých - aj vegetariánov a u nich by som 100% -tne neuspel 🙁 Toto mi zbytočne zvyšovalo cenu reklamy.

Postupne som zistil, že mojím najväčším problémom bolo nesprávne cielenie reklamy. Keď som sa naučil správne cieliť, tak sa začali diať divy…

Vďaka správnemu cieleniu môžete znížiť cenu vašej reklamy 2 - 3 - 4 - 5x niekedy až - 10 násobne

Viem, že to môže znieť ako príliš odvážne tvrdenie, ale nám sa to podarilo.

Napríklad pri tejto reklame nás pri jednom cielení stál jeden človek registrovaný na webinár 0,31€ a pri druhom cielení až 0,83€.

Možno si poviete, že to nie je až taký veľký rozdiel, ale je to 2,67x viac. čo je pri 100 registrovaných rozdiel až 267 EUR.

Toto všetko len vďaka rozdielnemu cieleniu. V prípade, keď nás jeden registrovaný na webinár stál 0,31€, sme cielili na ľudí z našej komunity a v prípade, keď nás stál 0,83€, tak sme cielili na ľudí podľa záujmov.

Len táto malá zmena v cielení spôsobila, že sme za jedného registrovaného na webinár zaplatili 2,67-krát menej.

Chceli by ste aj vy vedieť,

ako správne cieliť reklamu na Facebooku 
a ušetriť tak kopec peňazí?

Mám pre vás dobrú správu.

Spolu s Michalom Dedinským, špecialistom na výkonnostnú reklamu na Facebooku, sme natočili kurz Facebook reklama po lopate a z neho pre vás vytiahli modul: “Cielenie a tvorba publika”, ktorý teraz môžete za zvýhodnených podmienok získať.

V rámci tohto modulu vám ukážeme, ako správne zacieliť reklamu na Facebooku a neplatiť za ňu viac ako musíte. Dozviete sa, ako si správne nastaviť publiká a vyhnúť sa tak začiatočníckym chybám (ktoré som aj ja sám robil)

V online členskej sekcii už na vás čaká video, ktoré je našľapané hodnotným obsahom a má 1 hodinu a 31 minút.

Tu je len zlomok toho, čo sa v tomto video kurze dozviete:

  • Ako by ste sa mali nad tvorbou publík zamýšľať a ako nájsť vašu cieľovú skupinu na Facebooku?
  • 3 základné delenia publika, pri každom podnikaní, na základe ktorých si môžete lepšie určiť vašu stratégiu?
  • Séria 4 nevyhnutných otázok, ktoré sa musíte opýtať sami seba, aby ste vedeli lepšie zacieliť na vášho ideálneho zákazníka
  • Málo známy spôsob, ako sa vyhnúť tomu, aby sa vaše produkty zobrazovali aj ľuďom, ktorí vašej ponuke ani len kúsok nerozumejú
  • Konkrétny príklad, na koho by podľa nás mali cieliť hypotekárny špecialisti
  • Ako môžu manažéri získať nových zamestnancov vďaka reklame na Facebooku?
  • Ako zacieliť reklamu na vašich stálych zákazníkov, ak na nich máte telefónny kontakt?
  • Ako nájsť podobných ľudí, ako sú tí, ktorí sa o vašu problematiku zaujímajú a zväčšiť tak efektívne svoje publikum? Z čoho všetkého sa dajú vytvoriť tieto publiká?
  • Ako si pomenovávať vlastnú publiká, aby ste presne vedeli, že ktoré to vlastne je (aj o rok či dva)?
  • Kedy nie je dobré cieliť reklamu na všetkých ľudí, ktorí boli na vašej stránke? A čo by ste mali urobiť miesto toho, aby bola vaša čo najefektívnejšia?
  • Ako môžete spätne  zacieliť vašu reklamu na ľudí, ktorí boli na vašom webe za posledných 180 dní?
  • Ako zacieliť reklamu na ľudí, ktorí strávili najviac času na vašom webe a necieliť tak na ľudí, ktorí nemajú o vaše produkty alebo služby záujem? (a došli na váš web len náhodou)
  • Ktoré faktory vplývajú na to, na koľko dní by ste mali mať nastavenú dĺžku publika?
  • Ako môžete pomocou reklamy ponúknuť dopravu zdarma len ľuďom, ktorí si urobili objednávku nad 100 eur (lebo viete, že sa vám to oplatí)?
  • Ako získať kontakt na ľudí na Facebooku, bez toho, aby ste mali webovú stránku?
  • Ako zobrazovať reklamu ľuďom, ktorí majú záujem prísť na vašu udalosť na Facebooku?
  • Čo je to Canvas? Ako vyzerá a funguje?
  • Ako vytvárať viacero podobných publík, bez toho, aby sa vám navzájom neprekrývali a necielili ste 2x na tých istých ľudí a zbytočne ich otravovali?
  • Ako zbytočne nemíňať peniaze na reklamu na ľudí, ktorí od vás už nakúpili a nemajú záujem o ďalší nákup?
  • Čo môže spôsobiť, že sa vám reklama vôbec nespustí?
  • Kedy vás reklama bude stáť zbytočne veľa peňazí?
  • Ako získať návrhy na záujmy, ktoré pravdepodobne majú vaši potenciálny klienti?
  • Ako pomocou pár klikov zvýšiť šancu, že sa človek bude reálne zaujímať o vašu problematiku?
  • Aké veľké by malo byť vaše cieľové publikum, aby bola vaša reklama efektívna?
  • Ako nájsť na Facebooku ľudí, ktorí vás poznajú, dôverujú vám a možno by od vás chceli niečo kúpiť?

A ešte oveľa, oveľa viac.

Čo by to pre vás znamenalo?

Predstavte si, že už viete, ako správne cieliť reklamu na Facebooku. Vďaka tomu sa vám podarilo znížiť náklady na reklamu na Facebooku.

Teraz už pre vás nie je reklama na Facebooku náklad, ale investícia, ktorá vám prináša reálne výsledky…

Čo by to pre vás znamenalo? O koľko viac by ste vďaka tomu dokázali zarobiť alebo ušetriť?

Boli by to desiatky, stovky alebo dokonca tisíce eur?

Odpoveď je na vás. Ja neviem, pravdepodobne nepoznám vaše podnikanie. Neviem, aké máte produkty a marže.

Chcete to zistiť?

Existuje len jeden spôsob, ako môžete zistiť, či vám veci, ktoré sa v tomto module naučíte, pomôžu.

Stačí, že si ním prejdete a veci, ktoré sa dozviete aplikujete do praxe.

Mám pre vás dobrú správu. Hodnota tohto samostatného modulu je 80 EUR.

A vy len tu a teraz ho môžete získať za extra zvýhodnených podmienok, so zľavou až 87% - len za 10 eur namiesto plnej ceny 80 eur.

Bežne: 80€

Dnes iba 10€

Prečo to robím?

Dnes je Facebook reklama jedným z najlepších zdrojov návštevnosti na mojch weboch, nových kontaktov a predajov.

Nebolo tomu vždy tak a musel som sa to naučiť metódou pokus a omyl. Preto vám chcem pomôcť a podeliť sa s vami o tieto informácie.

Verím, že keď sa naučíte správne cieliť reklamu na Facebooku, tak vám to prinesie želané výsledky. Možno budete chcieť viac a rozhodnete sa, že to chcete skúsiť aj s video kurzom Facebook reklama po lopate. Či sa už rozhodnete, že chcete viac alebo nie. Rozhodnutie je na vás.

Bude to fungovať aj vám?

Ako som spomínal už skôr, ja neviem. Nepoznám vaše podnikanie. Verím, že áno.

Jediný spôsob, ako to zistiť je, že sa rozhodnete získať modul o cielení z kurzu FB reklama po lopate za extra zvýhodnených podmienok a vyskúšate to.

Nemáte čo stratiť, všetko riziko je na mne.

Prístupom k tomuto modulu dostanete okamžite. Môžete hneď začať pozerať a aplikovať veci z tréningu do praxe.

Ak do 14 dní od vstupu do modulu zistíte, že s ním nie ste z akéhokoľvek dôvodu 100% spokojný, tak vám bez akýchkoľvek otázok vrátim vašich 10€.

Stačí len, že mi pošlete email na podpora@martinmazar.sk. Myslím, že viac som už nemohol znížiť riziko spojené so vstupom.

Preto kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte prístup k modulu o cielení hneď teraz.

Čo by ste mali urobiť teraz?

Ak to myslíte so zarábaním na Facebooku vďaka reklame vážne a chcete vedieť, ako znížiť náklady na reklamu a zvýšiť návratnosť investície do reklamy vďaka cieleniu, tak vstúpte do tohto modulu hneď teraz.

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom, vyplňte objednávkový formulár a ja vám automaticky pošlem prístupové údaje do chránenej členskej sekcie.

Pozrite si modul o cielení. Aplikujte veci  do praxe. Začnite konečne zarábať vďaka správne cielenej Facebook reklame.

Už sa teším, že čo mi napíšete o výsledkoch, ktoré vďaka tomuto návodu dosiahnete.

Vaše najčastejšie otázky?

Ako formou prebieha tento modul?

Tento modul je takzvaný video kurz. Znamená to, že dostanete prístup do online členskej sekcie, v ktorej budete mať prístup k videu.

Kedy dostanem prístup k modulu?

Prístup vám automaticky vystavím ihneď po spárovaní vašej platby. Ak si vyberiete platbu online, tak to bude už do niekoľkých minút.

Pre koho je vhodný tento modul o cielení reklamy?

Tento modul je vhodný pre všetkých, ktorí to myslia s reklamou na Facebooku vážne a sú začiatočníci alebo mierne pokročilí. Prosím, ak vám reklama zarába stovky alebo dokonca tisíce eur a ste s tým spokojní, tak si tento modul nekupujte.

Ako si môžem pozrieť tento modul?

Tento modul si môžete pozrieť na akomkoľvek laptope, počítači alebo dokonca smartfóne, ktorý má prístup na internet.

Do kedy si môžem pozrieť modul?

Prístup k tomuto modulu vám ostáva navždy. Môžete si ho pozrieť kedykoľvek, keď na neho budete mať čas. Rozhodnutie, kedy si ho pozriete je len na vás.

Ako formou prebieha tento kurz?

Tento kurz je takzvaný video kurz. Znamená to, že dostanete prístup do online členskej sekcie, v ktorej budete mať prístup k videu.

Čo by ste mali urobiť teraz?

Ak máte ešte akékoľvek otázky alebo vám nie je niečo jasné, tak sa nás opýtajte. Pamätajte, neexistuje hlúpa otázka.

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Na vaše otázky veľmi rada odpovie naša kolegyňa, ktorá pracuje na zákazníckej podpore, Lucia Pravdová. Prosím volajte jej len cez pracovné dni, v čase od 9:00 do 17:00.

Ak sa náhodou nedovoláte, tak vám Lucia zavolá naspäť. Na emaily bežne odpovedáme do nasledujúceho pracovného dňa.

Ďakujem veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem a teším sa na vás v kurze.

Martin Mažár