Už nikdy nerobte hlúpe (a drahé) začiatočnícke chyby! Tento jednoduchý návod naučí každého obchodníka, ako si správne nastaviť účinnú reklamu.
Nechajte ma hádať.
Posledné mesiace ste sa fakt snažili rozbehnúť svoj biznis naplno. Dali ste do toho všetko.
“To hej,” spomínate, “a stálo to za to...”
Ale ešte nie ste v cieli. Snívate o ešte VÄČŠEJ návštevnosti, VIAC klientoch a toľkých zákazkách, že ich nebudete stíhať vybavovať.
Počuli ste, že Facebook reklama
je silnou marketingovou zbraňou.
Tušíte, že ju potrebujete, ALE:
- aj keď ste čítali kopu návodov a článkov o Facebook reklame, žiadny z nich vám neprezradil, ako presne postupovať. (Akurát ste zostali ešte viac zmätení zo všetkých tých možností.)
- stále nerozumiete, na čo je toľko typov kampaní? (Veď všetci chceme viac zákazníkov, viac kontaktov a aby sa o nás dozvedelo čo najviac ľudí, nie?)
- nemáte tušenie, koľko by ste mali na reklamu minúť a ako si správne nastaviť rozpočet (a tiež je pre vás záhadou, prečo nikdy neplatíte presne toľko, koľko si nastavíte?)
- neviete, čo dokelu je ten pixel, custom audiences a retargeting? (a bojíte sa opýtať, aby ste nevyzerali hlúpo)
- podozrievate Facebook, že to urobil naschvál zložité, aby ste sa v tom stratili a minuli tak oveľa viac peňazí
- bojíte sa, že niečo urobíte zle a kým budete pokojne spať, Facebook si z vášho účtu stiahne celé vaše úspory (brr, ozajstná nočná mora)
- máte strach, že do toho dáte kopu energie a peňazí a aj tak nakoniec skončíte “s holým zadkom”
- úprimne, vôbec netušíte kde začať alebo
- ste to už s Facebook reklamou skúsili, ale nechala vás bez peňazí, bez nových zákazníkov a so zlomeným srdcom… A vy stále neviete, kde ste spravili chybu.
Zaškrtli ste v hlave aspoň jednu možnosť? Potom čítajte ďalej, pretože...
...ste taaakto blízko k odhaleniu tajomstva účinnej reklamy. Už vám chýba len toto!
Možno neuveríte, ale je to tak.
Aj tí najlepší marketingoví “guru” boli raz bezradní pri nastavovaní Facebook reklamy.
Ani oni niekedy nevedeli, čo je to pixel alebo ako vytvoriť publikum z e-mailových kontaktov. A pravdepodobne najskôr urobili pár (alebo viac) hlúpych chýb, kým sa dostavil úspech, ktorým sa teraz môžu chváliť.
Prečo o tom hovorím?
Aby som vám ukázal jednu kľúčovú vec:
NIE JE chyba vo vás, ak vám to s reklamou nejde (a nemá to nič spoločné s tým, že by ste boli “technický antitalent”).
Naozaj.
Potrebujete len tie správne informácie, aby vám to celé zapadlo do seba ako skladačka. Len aby vás niekto chytil za ruku a krok za krokom vás previedol každým nastavením a ukázal vám overené triky.
Pretože keď sa RAZ naučíte AKO vytvoriť a optimalizovať Facebook reklamu, už to kedykoľvek hravo zvládnete sami, znova a znova.
Už NIKDY nebudete musieť platiť drahých PPC špecialistov. A KONEČNE si začnete plniť svoje podnikateľské sny...
Tu je celé know-how, ktoré potrebujete: online kurz Facebook reklama pre začiatočníkov
Týchto 11 lekcií vás prenesie z “netuším, kde začať” do“wow, odkiaľ mi chodia všetky tie peniaze?”
Naučí vás všetko od vytvorenia perfektného publika až po optimalizáciu kampaní (a ešte oveľa viac):
- Nielen ako vytvoriť nejakú reklamu, ale takú, ktorá vám dá presne to, čo chcete. E-mailové kontakty? Vyššia návštevnosť? Stiahnutie e-booku? (Takmer) nič nebude nemožné…
- Už žiadne nervózne čakanie so stiahnutým hrdlom, či to boli všetko len vyhodené peniaze, s ktorými sa môžete navždy rozlúčiť. (Ak len tak skúšate dať peniaze do reklamy a dúfate, že z toho niečo bude... to ich rovno môžete poslať Markovi Zuckerbergovi na účet.)
- Vďaka zrozumiteľným video návodom budete mať pocit, že niekto stojí pri vás a ukazuje vám, kde máte kliknúť (len to bude menej strašidelné, ako to znie).
- Kto lepšie odhalí tajné tipy a triky PPC špecialistov ako úspešný PPC špecialista? Preto sa vďaka nášmu lektorovi dozviete o reklame aj to, čo vám inde nepovedia.
- “Čo by bolo najlepšie? Ktorý obrázok vybrať? Mám cieliť na len na ženy alebo aj na mužov?” Doteraz to pre vás boli len rečnícke otázky, na ktoré ste nikdy nenašli odpoveď. Po kurze však každý problém vyriešite AB testovaním a necháte bežať len reklamy so zaručene najlepšími výsledkami.
- Keď raz pochopíte ako na to, Facebook reklamy vás začnú neskutočne baviť. Ešte aj na pive s kamarátmi v piatok večer budete každú minútu kontrolovať, koľko nových kontaktov vám pribudlo.
- Celý kurz je jednoduchý ako kuchársky recept. Dostanete presný postup a naučíte sa vybrať tie správne ingrediencie, ktoré spolu vytvoria lahodnú a neodolateľnú reklamu. Nemáte sa kde pomýliť!
Váš sprievodca svetom Facebook reklamy:
Michal Dedinský
Online marketér, špecialista na PPC reklamu na Facebooku
Michal sa venuje výkonnostnej reklame na Facebooku. Takej, ktorá prináša výsledky (email, návštevnosť na webe alebo predaje). Spolupracuje s rôznymi malými ale i veľkými firmami s obratmi od pár sto eur do niekoľko stotisíc eur mesačne. Je spoluzakladateľom viacerých online projektov, viedol marketingovú kampaň pre najväčšiu česko-slovenskú fitness udalosť.
Martin Mažár
online marketér, autor viacerých online kurzov na tému Facebook marketingu
Martin sa zameriava na využitie online marketingu v praxi bežného obchodníka a podnikateľa. Jeho metódy a postupy sú šité na mieru práve malým podnikateľov, ktorí nemajú rozpočet na to, aby si platili digitálnu agentúru alebo investovali tisíce eur do marketingu.
Tu je celé know-how, ktoré potrebujete: online kurz Facebook reklama pre začiatočníkov
MODUL 1: Pevné základy
- 3 veľmi jednoduché spôsoby, ako si môžete vytvoriť reklamný účet a spustiť vašu prvú reklamu
- 4 tipy základných údajov, ktoré si musíte nastaviť hneď na začiatku, aby vám reklamný účet fungoval a mohol generovať príjmy
- Návod, krok po kroku ako pridať iných ľudí, do vášho reklamného účtu, aby vám mohli pomáhať s reklamou a vy ste sa mohli venovať niečomu inému?
- Ako si nastaviť limit, ktorý ste ochotný maximálne minúť a nepripraviť sa tak zbytočne o peniaze?
- Názorná ukážka toho, čo Facebook pixel robí a ako ho môžete využiť (+konkrétne príklady jeho využitia v praxi)
- 3 jednoduché možnosti, ako môžete vložiť pixel do vášho webu v priebehu pár minút?
- Kde nájdete Facebook pixel vo vašom reklamnom účte a ako ho môžete poslať vášmu programátorovi (ak ho nezvládate vložiť do webu sami)?
- Ako zistíte, či ste Facebook pixel vložili správne a či vám vytvára publiká a monitoruje Facebook reklamu?
- Prečo je dôležité, aby ste si na web vložili Facebook pixel čo najskôr?
- Koľko dní spätne viete cieliť na ľudí reklamu, od kedy opustili váš webe?
- Odpoveď na otázku, kedy sa vám viac oplatí používať vlastné konverzie a kedy štandardné udalosti?
- Ako si nastaviť štandardné konverzie bez programátora, v priebehu pár sekúnd, aj keď vôbec nie ste technicky zdatní?
- Prečo pomocou vlastných konverzii nezmeriate úspešnosť reklamy vo väčšine bežných eshopov?
- 2 konkrétne ukážky, ako vyzerá použitie štandardné udalosti vo váš prospech a predať viac produktov či služieb?
MODUL 2: Publikum
- Ako by ste sa mali nad tvorbou publík zamýšľať a ako nájsť vašu cieľovú skupinu na Facebooku?
- 3 základné delenia publika, pri každom podnikaní, na základe ktorých si môžete lepšie určiť vašu stratégiu?
- Séria 4 nevyhnutných otázok, ktoré sa musíte opýtať sami seba, aby ste vedeli lepšie zacieliť na vášho ideálneho zákazníka
- Málo známy spôsob, ako sa vyhnúť tomu, aby sa vaše produkty zobrazovali aj ľuďom, ktorí vašej ponuke ani len kúsok nerozumejú
- Konkrétny príklad, na koho by podľa nás mali cieliť hypotekárny špecialisti
- Ako môžu manažéri získať nových zamestnancov vďaka reklame na Facebooku?
- Ako zacieliť reklamu na vašich stálych zákazníkov, ak na nich máte telefónny kontakt?
- Ako nájsť podobných ľudí, ako sú tí, ktorí sa o vašu problematiku zaujímajú a zväčšiť tak efektívne svoje publikum? Z čoho všetkého sa dajú vytvoriť tieto publiká?
- Ako si pomenovávať vlastnú publiká, aby ste presne vedeli, že ktoré to vlastne je (aj o rok či dva)?
- Kedy nie je dobré cieliť reklamu na všetkých ľudí, ktorí boli na vašej stránke? A čo by ste mali urobiť miesto toho, aby bola vaša čo najefektívnejšia?
- Ako môžete spätne zacieliť vašu reklamu na ľudí, ktorí boli na vašom webe za posledných 180 dní?
- Ako zacieliť reklamu na ľudí, ktorí strávili najviac času na vašom webe a necieliť tak na ľudí, ktorí nemajú o vaše produkty alebo služby záujem? (a došli na váš web len náhodou)
- Ktoré faktory vplývajú na to, na koľko dní by ste mali mať nastavenú dĺžku publika?
- Ako môžete pomocou reklamy ponúknuť dopravu zdarma len ľuďom, ktorí si urobili objednávku nad 100 eur (lebo viete, že sa vám to oplatí)?
- Ako získať kontakt na ľudí na Facebooku, bez toho, aby ste mali webovú stránku?
- Ako zobrazovať reklamu ľuďom, ktorí majú záujem prísť na vašu udalosť na Facebooku?
- Čo je to Canvas? Ako vyzerá a funguje?
- Ako vytvárať viacero podobných publík, bez toho, aby sa vám navzájom neprekrývali a necielili ste 2x na tých istých ľudí a zbytočne ich otravovali?
- Ako zbytočne nemíňať peniaze na reklamu na ľudí, ktorí od vás už nakúpili a nemajú záujem o ďalší nákup?
- Čo môže spôsobiť, že sa vám reklama vôbec nespustí?
- Kedy vás reklama bude stáť zbytočne veľa peňazí?
- Ako získať návrhy na záujmy, ktoré pravdepodobne majú vaši potenciálny klienti?
- Ako pomocou pár klikov zvýšiť šancu, že sa človek bude reálne zaujímať o vašu problematiku?
- Aké veľké by malo byť vaše cieľové publikum, aby bola vaša reklama efektívna?
Ako nájsť na Facebooku ľudí, ktorí vás poznajú, dôverujú vám a možno by od vás chceli niečo kúpiť?
MODUL 3: Kampane
- Praktická ukážka, aké ciele môže mať vaša kampaň a kedy by ste mali ktorý použiť?
- Aký je rozdiel v cieľoch kampane “povedomie o značke” a “dosah”?
- Aké sú výhody a nevýhody získavania kontaktov priamo na Facebooku?
- Kde sa nastavuje rozpočet, cielenie, umiestnenie reklám?
- Tajomstvo, ako pomocou Facebook reklamy osloviť klienta, ktorý bol viac krát na vašom webe a nekúpil, aby ste si s ním mohli písať správy cez Facebook messanger?
- Prečo by ste si mali vytvoriť viacero reklamných skupín?
- Ako môžete testovať viac variantov reklamy?
- Konkrétny príklad, ako si môžete určiť ideálny rozpočet - koľko by ste mali dať do Facebookovej reklamy?
- Kedy má zmysel časovo si obmedziť reklamu, nie je to náhodou aj váš prípad?
MODUL 4: Praktická tvorba kampaní
- Ako môžete dostať vašu reklamu na 5 - 15 sekúnd do videa niekoho veľmi významného? (takzvaného influencera)
- 2 hlavné možnosti, ako môžete zvoliť umiestnenie reklamy? Kedy použiť aké umiestnenie?
- Aký cieľ reklamy by ste mali zvoliť, ak máte dobrý článok alebo nový produkt a chcete aby sa o ňom dozvedelo čo najviac ľudí?
- Málo známy dôvod, kedy by ste mali optimalizovať reklamu na konverzie?
- Prečo nestačí na Facebooku mať len krásny banner a skvelé texty?
- Ktoré 3 ukazovatele najviac vplývajú na úspešnosť vašej reklamy a čo vlastne znamenajú?
- Prečo by ste nemali pomocou reklamy nikdy predávať produkty alebo služby alebo ich vlastnosti?
- 9 základných dôvodov, prečo ľudia kupujú a ako im prispôsobiť obrázky a texty reklám?
- 8 konkrétnych príkladov, ako by (ne)mala vyzerať reklama, ktorá zarába?
- Formáty reklám a ako sa v nich vyznať, keď ich budete vytvárať
- Ako môžete vytvoriť úplne novú reklamu a ako z existujúceho príspevku?
- Kde nájdete obrázky, ktoré môžete použiť do reklamy na Facebooku?
- 3 dôležité veci, ktoré by ste mali urobiť pred tvorbou prvej reklamy?
- Ako presne zistíte, koľko vás stojí získanie jednej konverzie z reklamy?
- Príprava jednej konkrétnej reklamy, od A do Z, od cielenia, po písanie textov a výber obrázkov.
- Ako zistíte, či váš ebook sťahujú viac muži alebo ženy?
- Prečo vo väčšine prípadov nefunguje posielať ľudí priamo na predajnú stránku?
- Ako nezobrazovať reklamu ľuďom, ktorí si už kúpili váš produkt, aby ste ich neotravovali?
- Ako nastaviť reklamnú kampaň na získavanie lajkov?
MODUL 5: Optimalizácia
- Ako pomerne lacno zistíte, ktorý obrázok alebo nadpis bude lepšie fungovať vo vašej reklamy?
- Jedna brutálne dôležitá vec, na ktorú by ste nemali nikdy zabudnúť pri A/B testovaní reklám?
- O koľko percent a ako často by ste mali pridávať rozpočet, aby ste si nepokazili už fungujúce reklamy?
- Ako urobiť zmeny v reklamnej skupine, aby ste si nepokazili už fungujúce reklamy?
- Ktorých 90% ukazovateľov vôbec nemusíte sledovať vo vašich štatistikách reklám?
- Málo známa funkcia Facebooku, ktorá vám ušetrí kopec času pri testovaní rôznych nadpisov a obrázkov.
MODUL 6: Business manažér
- Čo je to biznis manažér, ako si ho vytvoriť a aké sú jeho výhody?
- Ako môžete zdieľať publiká a robiť dynamické reklamy v biznis manažéri? (ak to nerobíte, tak to môže byť pre váš eshop alebo web problém)
- Kam kliknúť, keď sa stratíte v biznis manažérovi, aby ste sa okamžite zorientovali?
- Ako si dokážete aj vy vytvoriť katalóg produktov z eshopu, aby ste mohli robiť dynamický remarketing na eshope?
- Konkrétna ukážka ako zdieľať publikum s iným biznis manažérom? (alebo sami sebe, aby ste o ne neprišli, keby vám Facebook zablokoval vaše konto?)
- Ako si nastaviť overovanie vašej totožnosti, pomocou sms, aby vám nikto neukradol účet a nerobil reklamy za vás (a neoberal vás tak o kopec peňazí)?
- Kde si môžete vypnúť notifikácie, v biznis manažérovi aby vás neotravovali?
MODUL 7: Remarketing
- Prečo podľa nás človek, ktorý nerobí remarketing vyhadzuje peniaze von oknom?
- 4 hlavné dôvody, prečo ľudia nenakupujú a ako ich môžete využiť vo váš prospech a zdvihnúť tak vaše predaje?
- Jednoduchý návod, ako môžete vďaka remarketingu ľuďom ukázať, že majú potrebu a potrebujú práve ten práve váš produkt alebo službu?
- Nami používaný, 3 krokový systém, ako môžete pomocou remarketingu predať aj drahšie produkty a služby a netrápiť sa s tým?
- Aké dlhé by malo byť video, ktoré je vhodné do reklamy a na remarketing?
- Tip remarketingu, ktorý je vhodný pre eshopy s počtom produktov viac ako 20, ktorý vytvára reklamy sám na základe štandardných udalostí a tak šetrí čas a peniaze?
- 3 nutné veci, ktoré potrebujete k nastaveniu dynamického remarketingu, aby vám fungoval správne
- Ako zistiť, či máte štandardné udalosti (Facebook remarketing) nasadené správne?
- Kedy je vhodné zobrazovať remarketingovú reklamu hneď na druhý deň, kedy po týždni a kedy po mesiaci?
- Ako prirodzene zvýšiť veľkosť objednávky pomocou Facebook reklamy?
- Ako nastaviť remarketing tak, aby sa automaticky aktualizovali nové produkty a ceny?
- Kedy má význam, robiť reklamu na kategóriu produktov v eshope a kedy nie?
- Ako pri dynamickom remarketingu ponúknuť upsell a cross sell?
- Prečo by ste pri remarketingu mali zvoliť optimalizáciu na impresie?
- Aký rozmer by mali mať fotky, aby neboli deformované v reklame alebo čudne orezané?
- Maximálne koľko dní by ste mali mať pustený remarketing?
- Ako si vytvoriť reklamu na ľudí, ktorí si zabudli objednávku v košíku a nedokončili ju a kde by ste ju mali zobrazovať a ako optimalizovať?
… a voilà, reklama prinášajúca skutočné výsledky je na svete!
Prečítajte si, čo si o kurze myslia ostatní
Kurz je super. Reklamy mi fičia a úžasne vidím ako nárast webu tak hlavne aj nárast objednávok. Môj web funguje 14 mesiacov a odkedy som nastavila kampane podľa rád z kurzu, tak mám tento mesiac zatiaľ najvyššie tržby od existencie webu... a to ešte mesiac neskončil.
Ahoj Martin, rád by som sa pochválil s mojou dnešnou reklamou. Jednalo sa o reklamu na bundy. Cena jednej bundy je v hodnote 45€, výrobná cena je 15€, takže zisk na jednej bunde je 30€. Nastavil som reklamu na denný rozpočet 10€ a dnes to bol prvý deň, čo som spúšťal reklamu na tento produkt. Výsledok je 8 objednávok, z toho bolo v jednej až dva kusy. Takže zisk bol 270€ na jednej 10 € reklame.
V prosinci jsem absolvovala trénink jak nastavit správně reklamu a veškeré technické věci k tomu, kdy se mi byznys obrátil o 360 stupňů a to doslova. Díky FB vydělávám momentálně trojnásobek co v prosinci.
Týmto obchodníkom Facebook reklama priniesla úspech. Teraz ste na rade vy!
Poznáte to?
Keď máte pocit, že všetkým okolo sa darí (a to sa ani poriadne nesnažia), len vy driete od rána do večera a nič z toho… Takýmto tempom úspešný biznis nevybudujete ani za 10 rokov, vravíte si.
Prestaňte sledovať druhých a závidieť im ich výsledky… Začnite sami dosahovať výsledky, ktoré vám ostatní budú závidieť!
TERAZ máte výnimočnú šancu nechať sa viesť skúseným marketérom a ukradnúť mu jeho triky. Tie, ktoré skutočne fungujú.
Vstúpte teraz do jediného kurzu o Facebook reklame, ktorý budete potrebovať, len za:
Pôvodná cena: 497 €
Dnes iba 247€
Keď aplikujete do praxe všetko, čo sa v kurze naučíte, túto investíciu môžete získať niekoľkonásobne späť.
Pre ešte lepšie výsledky teraz ku kurzu získate aj 3 BONUSY:
BONUS 1: Online kurz Dokonalá fanpage (v hodnote 47€)
Využite potenciál Facebooku naplno! Tento online kurz vám ukáže presný 7-krokový postup, ako za pol dňa spustiť prvotriednu fanpage, ktorá zaujme a presvedčí. A to bez akýchkoľvek predchádzajúcich skúseností.
BONUS 2: Fungujúce predajné stránky (v hodnote 47€)
Úspech vašej reklamy nezávisí len od jej nastavení a cielení na facebooku. Na úspechu reklamy sa podieľajú aj predajné stránky.
V tomto bonuse sa dozviete, ako majú vyzerať predajné stránky, aby reklama a predaj fungovali na 100%. Zistíte, čo všetko musia predajné stránky obsahovať a ako majú vyzerať.
BONUS 3: 4 prípadové štúdie (v hodnote 247€)
Ukážeme vám 4 konkrétne príklady našich úspešných reklám, ktoré nám zarobili tisíce eur.
A odhalíme ÚPLNE VŠETKO - presné čísla, vizuály, texty reklám, cielenia… a hlavne kompletný postup, čiže všetko, čo sme spravili, aby sme dosiahli tieto úžasné výsledky. Vy tak uvidíte každý jeden detail, ako keby ste nám pozerali cez plece, a tieto postupy hodné tisícok eur môžete beztrestne okopírovať!
Bojíte sa, že online kurz nebude pre vás to pravé?
Nemusíte. Všetko riziko je na nás. Ak do 14 dní od získania prístupu do kurzu zistíte, že to bol krok vedľa, stačí napísať na podpora@martinmazar.sk a my vám celú cenu kurzu vrátime. Bez akýchkoľvek otázok a vysvetľovania. Jednoducho len napíšete a peniaze dostanete späť. Je to podľa vás fér?
Tento kurz je presne pre vás, ak:
- ste pripravení investovať do Facebook reklamy, ale nechcete plytvať peniazmi a časom, kým zistíte, čo funguje
- ste už skúšali spustiť Facebook reklamu v minulosti, ale ste neboli spokojní s výsledkom (alebo cítite, že by sa to dalo urobiť ešte lepšie, len neviete ako)
- sa chcete vyhnúť zbytočným chybám, ktoré by ste inak veľmi pravdepodobne urobili
- máte pocit, že ste technický antitalent a bojíte sa, že sa nikdy nenaučíte nastaviť si reklamu sami (nebojte, naučíte)
Kurz nie je pre tých, ktorí:
- sú pokročilí alebo experti na PPC reklamu (je určená len pre začiatočníkov)
- už dosahujú fantastické výsledky s Facebook reklamou
- nikdy neplánujú zaviesť získané vedomosti do praxe (Vážne. Radšej tie peniaze miňte na niečo iné)
- sú spokojní s cenou za klik či získanie kontaktu vo svojich reklamných kampaniach
- chcú podnikať nečestne a hľadajú skratku, ako čo najviac zarobiť bez kvalitného produktu
Predstavte si, že presne viete, ako využívať Facebook reklamu (a zvládete ju nastaviť za 10 minút)
Zamyslite sa na chvíľu… Aké by to bolo?
Keby sa vám klienti ozývali sami.
Keby bola návštevnosť vášho e-shopu niekoľkonásobne vyššia.
Keby sa vám každá investícia do reklamy vrátila s rozpávkovým ziskom...
Ste pripravení raz a navždy zistiť, ako váš biznis porastie vďaka Facebook reklame?
Najčastejšie otázky, ktoré ohľadom kurzu Facebook reklama po lopate máte:
Sú s kurzom spojené nejaké ďalšie investície?
Potrebujem mať s reklamou na Facebooku nejaké predchádzajúce skúsenosti? Čo ak som technický antitalent?
Je tento kurz pre mňa?
Kedy sa kurz začína?
Ako získam prístupy do kurzu?
Je kurz nejako časovo obmedzený? Koľkokrát si môžem návody pozrieť?
Čo ak si s niečím nebudem vedieť rady, alebo budem mať nejakú otázku?
Ako to v kurze vyzerá?
Aké sú skúsenosti ďalších ľudí s lektormi Michalom a Martinom
Chcete sa nás ešte niečo spýtať?
Ak máte ešte akékoľvek otázky alebo vám nie je niečo jasné, tak sa nás opýtajte. Pamätajte, neexistuje blbá otázka.
Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.
Na vaše otázky veľmi rada odpovie naša kolegyňa, ktorá pracuje na zákazníckej podpore, Lucia Pravdová. Prosím volajte jej len cez pracovné dni, v čase od 9:00 do 17:00.
Ak sa náhodou nedovoláte, tak vám Lucia zavolá naspäť. Na emaily bežne odpovedáme do nasledujúceho pracovného dňa.
Ďakujem veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem a teším sa na vás v kurze.
Martin Mažár