Prečítajte si toto,

keď chcete získavať

ešte viac klientov

vďaka sociálnym sieťam!

Krásny deň,

ak získavate klientov vďaka sociálnym sieťam a chceli by ste dosahovať ešte lepšie výsledky ako doteraz, tak vám s tým veľmi rád pomôžem.

A to dokonca úplne zdarma!

ZDARMA?
To ako myslíš Martin? 

Vyhradil som si 20 až 30 minút môjho času, aby sme si spolu mohli prejsť vaše sociálne siete - ideálne Facebook stránku (fanpage), Facebook skupinu a Instagram a pomohol som vám ich ešte vylepšiť.

Je to veľmi jednoduchý proces.

Opýtam sa vás na váš cieľ (čo vlastne chcete vďaka sociálnym sieťam dosiahnuť). Spolu si prejdeme, čo už teraz máte hotové a ako vám to funguje. A nakoniec - na základe toho, čo sa od vás dozviem - nájdeme najlepší spôsob, ako vašu existujúcu stratégiu ešte vylepšiť.

Potom sa s vami podelím o marketingovú stratégiu sociálnych

sietí na mieru, pre vás a vaše podnikanie - úplne bezplatne.

Áno. čítate správne.

Toto všetko pre vás urobím naozaj zdarma. “Zaplatíte” mi len vaším časom. Časom, ktorý spolu strávime na spoločnom hovore.

Teraz vám pravdepodobne v hlave vyskočila táto (alebo veľmi podobná) otázka:


PREČO to robím?
Nie je v tom žiadny háčik? 

Poviem to na rovinu.

Verím, že počas tejto bezplatnej konzultácie vám dám toľko hodnoty, že sa rozhodnete zúčastniť aj môjho 4 dňového workshopu o sociálnych sieťach naživo, kde sa osobne stretneme a pôjdeme ěšte viac do hĺbky. Budeme trénovať konkrétne veci v praxi.

Samozrejme, že tento workshop už je platený 🙂

Som presvedčený, že počas konzultácie zažijete toľko AHA momentov, že sa nebudete vedieť dočkať, kedy sa zúčastníte na tomto praktickom workshope o sociálnych sieťach.


Je to podľa vás fér?

Ja verím, že áno.

Chcem však, aby sme v tom mali úplne jasno - toto je ozajstný audit vašich sociálnych sietí a detailná konzultácia, kde vám prezradím, ako vylepšiť vašu stratégiu na sociálnych sieťach.

Nič viac, ani menej!

A tu je aj dôvod...

Prečo som presvedčený, že takáto konzultácia DOKÁŽE POMÔCŤ aj vám a vášmu podnikaniu?

Základné pravidlo, ktorým sa (nielen) na sociálnych sieťach riadim je, že úplne odstránime najčastejšie chyby, ktoré ľudia robia a kvôli tomu im sociálne siete nefungujú, tak dobre ako by si predstavovali.

Napríklad?

Často vytvárajú obsah, ktorý nepodporuje predaj (ja napríklad každým statusom nenápadne informujem, že mám nový produkt alebo, že toto je vlastnosť nového produktu)

Pozor, musím vás varovať, každý váš status nemusí predávať (a ani by nemal  - inak otrávite ľudí), ale je dobre, ak aspoň vzbudzuje túžbu, dôveru alebo odstraňuje námietky.

Existujú 3 hlavné dôvody, prečo ľuďom sociálne siete prinášajú menej klientov, ako by mohli.

Tu je ich stručný prehľad:

  • 1
    NEMAJÚ STRATÉGIU, ako im to bude zarábať - sústreďujú sa na nesprávne veci
    (zlé aktivity, štatistiky a čísla)

Nemajú stratégiu, len zbierajú lajky, komentáre, zdieľania a naháňajú sa za metrikami, ktoré im v konečnom dôsledku nič nezarobia. Napríklad počet fanúšikov, dosahy a interakcia.

To je v poriadku, aj ja som v minulosti túto chybu (a mnohé ďalšie) robil.

Mali by si však z toho zobrať ponaučenie a...

Hneď na začiatku by mali vedieť stratégiu, AKO IM TO BUDE ZARÁBAŤ. Odpovedať si na tieto (a mnohé ďalšie) otázky:

“Ako mi to pomôže v rámci môjho predajného procesu?”

“Kde sa to nachádza?”

“Ako tých ľudí speňažím?”

Potom je prirodzené, že nerozmýšľajú nad stratégiou toho, ČO PRIDÁVAŤ na sociálne siete, aby to prinieslo želaný výsledok:

  • bloger by mal pridávať viac článkov, aby ľudia došli na jeho blog
  • majiteľ eshopu by nemal posielať ľudí na blog, ale na eshop
  • finančný poradca by mal dosiahnuť, aby sa mu človek ozval do správy a dohodol si konzultáciu alebo napísal človeku, ktorý sa sám identifikoval, ako záujemca

Plus, každé konto na sociálnych sieťach by mala tvoriť homogénna skupina ľudí.

Proste by tam mali byť takí ľudia, ktorí zastávajú rovnaké hodnoty (ľudia často nemajú stanovený manifest skupiny, stránky, konta na Instagrame).

Druhou výraznou chybou je, že ak aj majú stanovenú stratégiu, tak ešte...

  • 2
    NEPOCHOPILI, že sociálne siete sú dnes niečo ako DISKUSNÉ FÓRUM

V minulosti sa vo veľkom využívali sociálne siete LEN ako distribučný kanál.

Ľudia vo veľkom pridávali svoje (alebo aj cudzie) články, fotky, motivačné citáty a podobne. Každú chvíľu sa niečo predávalo a robil sa pomerne tvrdý predaj.

Predaj na všetkých - bez ohľadu na to, či daný človek prejavil záujem o váš produkt alebo službu alebo nie.

Dnes je takmer každá sociálna sieť “diskusná platforma”

Neslúži len na to, aby vás ľudia počúvali. Práve naopak, základným kameňom je obojstranná komunikácia.

Ľudia, ktorí nevyvolávajú diskusie na sociálnych sieťach “zaspali v dobe ľadovej”  a nevyužívajú možnosti sociálnych sietí na maximum.

Nepochopili, že to je niečo ako diskusné fórum (a cieľom je, aby prebiehala diskusia a vyvolávala sa -  ľudia sa musia rozprávať, aby sa vytvoril vzťah a zvýšila sa ochota kupovať)

Vyvolať diskusiu je ako rozdúchavať oheň a potom v ňom môžete “opekať ľudí” a dosiahnuť aby si kupovali vaše produkty a služby.

S tým priamo súvisí aj posledná (a najčastejšia) chyba:

  • 3
    NEPOZNAJÚ EKOSYSTÉM danej sociálnej siete akvôli tomu z nej nevedia vyťažiť MAXIMUM

Napríklad berú Facebook skupinu úplne rovnako ako Facebook stránku (fanpage) a tak doslova zabíjajú jej potenciál.

Všimli si, že dosahy na Facebooku sú nižšie ako bývavali, ale nevedia, čo by mali urobiť aby ich znova zvýšili a pri tom sa nezodrali z kože (a nemuseli tráviť dlhé hodiny denne na sociálnych sieťach).

Cieľom je mať sociálne siete čo najviac automatizované (a nie nonstop niečo robiť), aby ste sa mohli sústrediť na to, čo vám naozaj zarába - predaj a starostlivosť o existujúcich klientov.

Na Instagrame sa sústreďujú hlavne na fotky, z ktorých sa ľudia nevedia prikliknúť na ich web (...a dostať sa do ich predajného procesu)

Nevyužívajú naplno potenciál stories (príbehov), ktoré sú dnes naj propagačný nástroj. 

Nevedia ako správne používať IGTV - kam môžu vložiť klikateľný odkaz a dajú sa promovať aj cez stories a nástenku.

Je to ako keby mali telefón a nepoznali všetky jeho funkcie a používajú ho len na telefonovanie a sms.

A nepoužili žiadne iné funkcie a aplikácie (navigáciu, GPS, internet banking, fotky a videá, a kopec ďalších užitočných funkcii… až kým som to nevidel napísané, tak som si sám neuvedomil, koľko veľa ich je :-)).

Teraz sa dostávame k najdôležitejšej otázke:


Odstránenie ktorej z týchto chýb vám prinesie najviac nových klientov zo sociálnych sietí?

Neviem, nie som žiadna vedma. Pravdepodobne vás nepoznám a nepoznám ani vaše podnikanie.

Verím, že neexistuje niečo také ako "jedno riešenie pre všetkých" - aspoň nie pri správe sociálnych sietí.

Vaše podnikanie je jedinečné a práve preto som si vyhradil čas, aby sme si mohli zavolať a povenovať sa mu trošku viac do hĺbky a vytvoriť vám stratégiu sociálnych sietí na mieru, ktorá funguje.

A urobím to pre vás zdarma.

Dúfam, že dostanete toľko hodnoty, že sa rozhodnete požiadať ma, aby ste sa mohli zúčastniť na trojdňovom workshope o sociálnych sieťach.

Ak vám to znie dobre, tak len vyplňte vaše údaje do formulára pod týmto textom a ja sa vám ozvem a dohodneme si čas spoločného hovoru.

Vyplňte vaše informácie a získajte viac klientov vďaka sociálnym sieťam!