Ako získavať
10-tky klientov zo sociálnych sietí
bez otravovania ľudí
(a zarobiť si ako nikdy predtým)
Krásny deň,
ak chcete KONEČNE pravidelne získavať desiatky klientov zo sociálnych sietí, bez otravovania ľudí (a zarobiť si ako nikdy predtým), tak toto bude pravdepodobne najdôležitejšia stránka, ktorú si prečítate tento rok.
Tu je dôvod prečo:
- 1Poprvé, na tejto stránke vám ukážem, ako som za rok získal 4547 nových sledovateľov bez spamovania skupín alebo svojich priateľov a ako to môžete okopírovať aj vy, u vás, vo vašom podnikaní (a zistíte, že to je naozaj jednoduché a zaberie vám to minimum času)
- 2Podruhé, odhalím vám najväčší mýtus, ktorý šíri väčšina guru-ov, ktorému ľudia veria ohľadom dávania hodnoty a zvyšovania predajov - vďaka tomu budete vždy vedieť, aké príspevky tvoriť na sociálne siete tak, aby pomáhali zvyšovať vaše predaje - lebo väčšina ľudí robí príspevky, ktoré predaje naopak práve znižujú.
- 3A nakoniec, vám ukážem extrémne jednoduchú a účinnú stratégiu, ktorú môžete okamžite aplikovať do praxe a radikálne tak zvýšiť vaše predaje zo sociálnych sietí
(Tieto 3 veci 99,9% vašej konkurencie nepoužíva, lebo ich nepozná a doteraz robia veci starým spôsobom, ktorý už niekoľko rokov takmer vôbec nefunguje - prezradím vám aj, čím je spôsobené, že staré techniky prestávajú fungovať - aj čo by ste mali robiť miesto toho).
Pripravení?
Tak poďme na to…
Kto som, aby som vám radil?
Volám sa Martin Mažár a online biznis robím už 11 rokov (naplno ma živí 9 rokov). Začínal som s ním popri práci v poisťovni, kde som mukloval často aj 10-12 hodín denne a v tridsiatke som bol kvôli tomu obézny, zadĺžený a privodil som si vážne zdravotné problémy. Deň pred dovolenkou ma dokonca musela odviesť záchranka.
Dnes robím len 4 hodiny denne a veľa cestujem. Som hrdý Slovák, milujem Tatry, ale som tak trochu aj “Balijčan” - lebo od roku 2016 pravidelne chodím na Bali, kde trávim 3 - 10 mesiacov v roku. 10 mesiacov som strávil na Bali práve počas korony, ktorú som vďaka tomu takmer ani nepocítil.
Prečo si to môžem dovoliť?
Lebo podnikám online a mám sociálne siete, ktoré mi zarábajú. Ako to môžete vidieť na tomto screenshote z jednej z mojich firiem.

Mojimi kurzami prešlo viac ako 15 000 ľudí a mnohých mojich klientov pravdepodobne poznáte, lebo sú často špičky trhu v tom čo robia a ja ich mentorujem v tom, ako predávať online.
Mal som tú česť na jednom pódiu prednášať s Brianom Tracym, ktorý je jeden z ľudí, od ktorých som sa učil. Bol som veľmi rád, že som s ním mohol prednášať a podať si s ním ruku a stráviť s ním pár chvíľ.

To na čo som najviac hrdý je, že mám FB skupinu Online lídri, kde je viac ako 17 000 ľudí.
Prečo som na ňu najviac hrdý?
Lebo som si svojho času uvedomil, že:
SKUPINA = PENIAZE
Na základe konkurenta som si v roku 2014 založil Facebook, LinkedIn, Instagram. Znovu som mukloval od rána do večera, lebo som mal strašne veľa sociálnych sietí, kam som pridával príspevky. Dokonca som robil každý deň živé vysielania, kde som radil a dával tipy.
Mal som obrovské impérium na sociálnych sieťach, ale zároveň som si hovoril, že by som mohol mať aj lepšie výsledky vzhľadom na to, koľko toho robím.
Mal som veľký stres, začala sa mi vracať arytmia srdca. A nechuť robiť.
Odišiel som prvýkrát na Bali, zamýšľal som sa nad svojím životom a padlo jedno veľké rozhodnutie:
- chcem robiť len 4 hodiny denne (menej robiť)
- mať minimálne 2 mesiace v roku dovolenku.
“Budem robiť len veci, ktoré
sú efektívne a ktoré zarábajú”
Vykašlal som sa na väčšinu sietí. Napríklad Instagram. Mal som tam 11 000 ľudí, ale nevedel som zmerať jeho prínos.
Jediná vec, ktorej som sa zostal venovať bola Facebooková skupina.
Prečo FB skupina?
Lebo z nej som najviac zarábal. V mojej hlave nastalo veľké uvedomenie: Skupina = Peniaze. Ostatné = strata času. Vedel som jasne zmerať, koľko mi skupina zarába.
V tom čase mi FB skupina zarábala od 1800 do 4000 eur mesačne. To je pekná čiastka, preto stojí za to, aby som sa tej skupine venoval.Instagram toľko peňazí neprinášal, napriek tomu, že som tam mal oveľa viacej followerov.
A preto…
Začal som makať na skupine
(konkrétne na týchto 3 veciach)

Zrušil som prácu s ostatnými sociálnymi sieťami a začal som sa venovať len skupine. Začal som na skupine makať.
Dovtedy som sa venoval všetkému, ale nie poriadne. Padlo rozhodnutie: Budem rozvíjať Facebookovú skupinu, aby som z nej získal čo najviac.
Odhalil som 3 kľúčové veci, ktoré musíte robiť so skupinou, alebo aj s akoukoľvek inou sociálnou sieťou:
- 1Potrebujete ľuďom dávať hodnotu, lebo tým si budujete komunitu ľudí, ktorí vás majú radi.
Majú vás radi, pretože im niečo dávate. Nejaké tipy, rady. Tak som makal na tom, akú hodnotu im dávať, aby som dokázal zo skupiny zarábať viac. Prišiel som tam na veľmi zaujímavú vec a budem o nej hovoriť trošička neskôr.
Zamýšľal som sa nad tým, aký obsah robiť, aby ma to nestálo veľa času, lebo chcem pracovať len 4 hodiny denne a zároveň to bolo pre ľudí hodnotné a zároveň, aby mi ľudia viac verili, aby to podporovalo moje predaje.
- 2Druhá vec, na ktorú sa musíte zamerať je masa. Platí zákon veľkých čísel.
Musíte mať veľa členov v skupine. Čím viacej členov, tým vám viac skupina zarába. Platí to aj na iných sociálnych sieťach. Čim viac followerov máte, tým viac zarábate.
Preto som hľadal techniky a spôsoby, aby mi skupina rástla permanentne. A ja tu budem práve dneska hovoriť o jednom spôsobe, ktorý mi pomohol zvýšiť počet členov o 4547 ľudí za rok.
- 3A tretia vec, nad ktorou musíte rozmýšľať, je proces monetizácie. Prečo? Lebo z lajkov sa nenajete.
Aby to malo zmysel! Nielen, že tam venujem energiu a pomáham, ale aby to malo aj ekonomický zmysel pre mňa. Lebo keď dávate, dávate, dávate a máte pocit, že nič nedostanete naspäť, tak vás to skôr či neskôr prestane baviť.
Takže, to boli 3 veci, na ktoré som sa zameral.
Zrušil som prácu s ostatnými sociálnymi sieťami, sústredil som sa na túto jednu vec. Lebo častokrát je lepšie, keď sa jednej veci venujete poriadne, ako keď všetko robíte neporiadne.
Preto mi príjmy z FB skupiny ešte viacej vystrelili. Vystrelili tak, že som sa dostal na niekoľkonásobok príjmu, ktorý spomínam trošku vyššie.
V niektorých prípadoch to bol 10X pôvodného príjmu, v niektorých len 5X.
Zaujíma vás…
Čo skupina DOKÁŽE?

Ako som už spomínal, moja skupina má viac ako 17 000 členov a dokáže napríklad toto:

Všimnite si tento screenshot, kde som LEN napísal, že ideme spúšťať nový online kurz a opýtal som sa, kto chce o ňom vedieť viac. A výsledok?
765 ľudí to okomentovalo. To je úplne neuveriteľné, keď sa vám deje niečo takéto, tak to dokáže zmeniť váš biznis úplne od základov.
Zrazu nemusíte naháňať cudzích ľudí a presviedčať ich, aby s vami išli na rozhovor alebo aby si vypočuli o vašom produkte. Keď máte skupinu, len dáte informáciu, že máte niečo nové. Vďaka tomu sa vám dokáže ozvať masa ľudí.
Úplne to mení váš biznis a dáva vám to pocit toho, že neotravujete druhých a robíte niečo hodnotné. Vďaka tomu sme tento kurz vypredali.

Tu je ukážka toho, že to funguje aj na produkty, ktoré sú drahé, ako je napríklad mentoring. Mentoring často stojí stovky, alebo tisícky eur a ľudia to vedia.
Keď sme spúšťali začiatkom tohto roka mentoring, tak som pridal do skupiny príspevok, že kto chce mentoring? Koho zaujíma mentoring, ktorý idem spúšťať?
A všimnite si, že tam je 271 komentárov a 102 lajkov, Pri tom predchádzajúcom je 259 lajkov a 765 komentárov. Toto je výsledok toho, keď sa venujete skupine.
Stane sa vlastne to, že skupina je hodnota, je to aktívum, ktoré máte. Stále viacej a viacej dospievam k názoru, že SKUPINA = PENIAZE.
Možno si teraz kladiete otázku:
Ako dosiahnuť takéto
(alebo podobné) VÝSLEDKY?
Čo pre to musím urobiť?
- Tajomstvo číslo 1: Ako za rok získať 4547 sledovateľov bez spamovania skupín alebo svojich priateľov?
Mal som konzultáciu s klientom ohľadom FB skupín a hovoril mi:
“To už nejde, to nefunguje!”
Veľmi nemám rád slovo, nejde to - lebo keď človek chce, tak všetko ide, len potrebujeme mať dobrý návod a treba častokrát zdvihnúť zadok a ísť do akcie.
Nedalo mi to, lebo iným klientom to funguje. Povedal som si, že to skúsim aj ja, napriek tomu, že som to nepotreboval, lebo už pred rokom som mal 12 000 členov v skupine. Idem jemu aj ostatným dokázať, že to FUNGUJE a zaviazal som sa, že získam aspoň 300 členov mesačne do skupiny, aby som mal o rok minimálne o 3600 členov viacej. A pustil som sa do toho naplno:
- 1. Krok, ktorý som urobil je, že som NASTAVIL VSTUPNÉ OTÁZKY:
Možno vám to nedáva logiku. Môže to byť spôsobené tým, že veľa ľudí, ktorí majú skupiny toto nepoužívajú alebo to používajú nesprávnym spôsobom.
Nastavil som si vstupné otázky tak, že sa toho klienta už pri vstupe pýtam, či by nemal záujem o môj produkt. Okamžite som mu dal šancu nakupovať.
Niektorí ľudia sú v takom stave, že chcú hneď teraz nakupovať, ale potrebujú, aby sa ich niekto spýtal, či nechcú kúpiť tento produkt alebo službu.
To je dôvod, prečo som nastavil vstupné otázky, lebo hneď na začiatku tých ľudí, ktorí idú do skupiny môžem začať monetizovať, môžem začať zarábať peniaze.
FB skupina je unikátna v tom, že už pri vstupe môžete položiť 3 otázky a prečo ich nevyužiť na to, aby ste zistili, či nechce hneď kupovať? Prečo sa ho nespýtať, či nechce váš produkt alebo vaše poradenstvo?
- 2. Krok začal som sledovať, koľko ľudí mi odpovie, že má záujem o moje produkty alebo služby
Tam som zistil celkom zaujímavú vec, existuje cca 10% ľudí, ktorí sú ochotní nakupovať ihneď - záleží od produktu, ktorý predávate (môžu to byť 2 - 10% - to som zistil, keď som začal sledovať odpovede tých ľudí).
V tom momente, ako začali hovoriť áno som im začal hneď predávať, začal som zarábať v momente, ako človek vstupuje do skupiny - už som nemusel čakať na to, že vstúpi do skupiny a potom sa mi niekedy ozve.
To je geniálne, lebo väčšina ľudí to robí tak, že im ľudia vstúpia do skupiny, oni tam pridávajú príspevky a potom časom sa im nejakí ľudia ozvú.
Sledoval som, koľko reálne nakúpia a koľko na tom zarobím. Prečo som to urobil? Lebo ja som chcel zarábať čo najskôr.
Používam aj web a tam to robím tak isto a tam to funguje, tak som si hovoril, takto to bude fungovať aj pri skupinách. A kládol som si len otázku: Ako docieliť, že keď už zarábam pri vstupe, ako môžem zarábať ešte viacej?
- 3. Krok - Vzal som časť peňazí, ktoré zarobím na vstupných otázkach a investoval som ich do reklamy
Uvedomil som si, že na to, aby chodilo viacero ľudí do skupiny je najjednoduchšie zaplatiť si reklamu.
Možno si teraz hovoríte, Martin, ale ja nechcem investovať do reklamy - ja to úplne chápem, ani ja som nechcel investovať do reklamy, ale tu je obrovský rozdiel - ja to v podstate neplatím zo svojich, ja to platím z toho, čo mi zaplatia ľudia pri vstupe do skupiny.
Časť toho, čo mi zaplatia zainvestujem do reklamy, aby som mal viac ľudí, ktorí vstupujú do skupiny a tým pádom aj viac ľudí, ktorí odo mňa nakúpia a ja viac zarobím.
Toto je kľúčom k rapídnemu rastu skupiny: príde vám do skupiny viac ľudí - viac nakúpia, vy zarobíte viac peňazí a časť z nich zoberiete a zas viac investujete do reklamy - tým sa roztočí špirála úspechu.
Potom, keď pridáte do skupiny produkt, tak sa vám ozve viac ľudí. Nezarábate len pri vstupných otázkach, lebo sa vám viac ľudí ozve, lebo sa dobre staráte o svoju skupinu.
Ja som začal na tom viacej zarábať, mal som viacej ľudí v skupine a čo je najgeniálnejšie na vašej reklame je to, že tá vás nestojí čas.
Za rok o 4547 ČLENOV
V SKUPINE VIAC
A čo sa týka našich výsledkov, tak tu to vidíte. Keď som začínal, tak som mal niečo cez 12 000 členov a presne za rok, 365 dní to bolo o 4547 členov viacej.

Teraz si predstavte, že toto isté spravíte vy, za rok.
Aj keď možno dnes ešte nemáte skupinu, tak môžete mať v skupine 4500 ľudí a to už je toľko členov, ktorí vás dokáže naozaj skvele uživiť.
A moja skupina má viac ako 17 000 členov vďaka tejto stratégii.
Mám o 4547 ľudí viac v skupine, len preto, že som nastavil vstupné otázky, sledoval som koľko mi to zarobí a potom som si povedal, že časť tých peňazí investujem do reklamy.
Ja som s tým netrávil žiaden čas, ani energiu, ale zvyšovalo to môj príjem vďaka vstupným otázkam.
Možno si teraz hovoríte dobre Martin, tebe to funguje, lebo to robíš celú večnosť, ale čo iní ľudia?
Lucia už pri vstupných otázkach NAPLNILA MENTORING!

Lucia Valachovičová je hand made autorka a aj mentoruje ľudí, ktorí sa chcú naučiť robiť handmade produkty - vyrába krásne náušnice. Toto mi napísala do našej skupiny, kde mám ďalších privátnych klientov:
“Začalo mi to generovať toľko klientov, že nestíham odpisovať, komunita mi rastie. Už pri vstupných otázkach som naplnila mentoring a to ešte nemám ani mioweb a reklamu”
Chápete to? Mentoring naplnila len na základe vstupných otázok!
Poznám veľa ľudí, ktorí hovoria: Musíš si pridávať ľudí do priateľov, kontaktovať ich a povedať im toto - musíš si zaplatiť reklamu a neviem čo, ale ide to aj oveľa jednoduchšie, cez vstupné otázky a tu je dôkaz a mentoring je často drahý produkt. Takže jednoducho to funguje a Lucia nie je jediná…
2 - 3 predajné rozhovory denne
ZO VSTUPNÝCH OTÁZOK
DO SKUPINY

Tu je príklad Zdeňka, ktorý pomáha ľuďom chudnúť.
Opýtal som sa ho, koľko máva denne rozhovorov zo skupiny a odpovedal mi takto:
“Dnes mám 2, zajtra 3, to sú tí, ktorí zareagovali hneď pri vstupe”
Po nastavení reklamy sa mu to celé roztočilo ešte viacej… A najlepšie na to je, že…
Nemusíte investovať do reklamy
ŽIADNE PENIAZE Z VÁŠHO VRECKA
Možno vám napadlo, že nechcete investovať do reklamy - chápem, tiež som to mal na začiatku svojho podnikania rovnako. Hovoril som si, že ja budem robiť len bezplatne.
Reklamu som vnímal ako náklad, niečo na míňanie peňazí. Ale v tomto prípade je reklama investícia, ktorá vám zarába.
Keď viem, že vstupné otázky mi zarábajú, vložím časť z toho do reklamy, prichádzajú mi noví ľudia a mne rastie príjem. Toto som si na začiatku svojho podnikania neuvedomoval. Dnes už viem, že všetci úspešní podnikatelia reklamu robia.
V tomto prípade ale nemusíte ani dávať zo svojho, ale použite peniaze, ktorá vám zarobia už vstupné otázky.
Aj človek, ktorý začína so skupinou môže začať robiť reklamu. Aj ten, ktorý nemá peniaze na reklamu, môže začať vďaka tomuto spôsobu.
Reklama potom môže veľmi urýchliť váš úspech. Navyše, mnohí nevedia, že FB reklama je od 1€ na deň.
Takže môžete začať s tým, že si poviete, že dáte 1€ a keď vám to bude zarábať stále viacej a viacej, tak si poviete dám 2,3,5€. A postupne to budete zvyšovať a tým pádom bude rásť aj vaša skupina a vaše príjmy.
A vedeli ste, že…
Aj keď zarábam z online biznisu už 11 rokov, NEVIEM AKO SI NASTAVIŤ REKLAMU
(A ANI NECHCEM)
Neviete, ako si nastaviť reklamu? Ani ja to neviem. Ani to nechcem vedieť.
Ja tu nie som od toho, aby som vedel nastaviť reklamu, robil účtovníctvo a neviem čo. Podnikám preto, aby som predával a trávil čas s klientmi.
Reklama je tá vec, ktorú by ste sa nemali učiť, ak sa ňou nechcete živiť. Tak isto ako účtovníctvo by ste sa nemali učiť, ak sa ním nechcete živiť.
PREČO?
Lebo keď sa venujete účtovníctvu, tak sa venujete veci, ktorú by mal za vás robiť niekto iný. A vy nerozvíjate svoj biznis.
A môžte urobiť chybu, niečo nezaúčtujete a dostanete pokutu a to isté sa deje v reklame, keď si ju sami nastavujete.
Garantujem vám, že reklamu nebudete vedieť robiť tak dobre ako človek, ktorý to robí od rána do večera.
Ten vám dokáže ušetriť veľmi veľa peňazí. Lebo tú reklamu dokáže nastaviť lepšie než vy.
Takže, ako si platím niekoho na účtovníctvo, tak si platím niekoho aj na reklamu a viem, že ten človek to vie spraviť lepšie než ja.
A ešte ušetrím na reklame, lebo on sa tomu venuje denno-denne.
Tak isto, ako viem, že niekto vie účtovníctvo lepšie než ja a keď to urobí on, tak nedostanem pokutu. Odporúčam, ak to neviete s reklamou, tak si najmite niekoho za pár eur.
Ľudia, ktorí robia reklamy vôbec nie sú drahí a dokážu vám často ušetriť viacej, než stoja.
Tí, ktorí si nechcete nikoho najímať, tak vám odporúčam kúpiť si nejaký kurz a naučiť sa to.
Je úplne v poriadku, že
NIE KAŽDÝ ODPOVIE
NA VAŠE VSTUPNÉ OTÁZKY
Faktom je, že nie každý odpovie na vaše vstupné otázky.
Nie je podstatné, koľkí ľudia vypĺňajú otázky, ale koľkí odpovedia, že majú záujem o vaše produkty.
Zhruba 50% ľudí vstupné otázky vôbec nevypĺňa, ale z druhých 50% ich vypĺňa toľko, že zarábame hneď na začiatku.
Kľúčom je, koľkí vyplnia, že majú záujem a to je často 2-10 zo 100.
Vôbec nie je zlé, že ľudia nevypĺňajú vstupné otázky, lebo vstupujú do skupiny. V skupine pridávame príspevky a tým ich trošku varíme a keď ich uvaríme, tak sa ozývajú.
Tie otázky, v rámci vstupných otázok vám pomáhajú na začiatku, aspoň trošku zarobiť, na to, aby sme tých ľudí hneď priviedla ku kúpe, aby sme mohli hneď spustiť reklamu a mať ešte ešte viacej ľudí.
A to nás privádza k tajomstvu číslo 2:
- Tajomstvo číslo 2: Ako mať vždy jasno v tom, aké príspevky tvoriť na sociálne siete, tak aby pomohli zvyšovať vaše predaje?
Jedna realitná maklérka si kúpila môj kurz o sociálnych sieťach a ja som s ňou telefonoval:
“Kolega mi povedal, že som blbá, že som si od teba kúpila kurz, že všetko dávaš v článkoch alebo videách zdarma”
DOSLOVA MA TO ŠOKOVALO!
Mnohí ľudia, ktorí učia sociálne siete - “GURUOVIA” - hovorili, že treba dávať čo najviac hodnotných informácií a ľudia sa vám budú ozývať sami a čím viacej toho dáte, tým viac vám budú dôverovať a budú viacej nakupovať.
Ja som to tak dlhé roky robil a na základe tohto telefonátu som vytriezvel…
Zistil som, aj na základe tohto, že TO VÔBEC NIE JE PRAVDA, že čím viacej toho dáte, tým viac zarobíte.
Lebo niektorí ľudia si začnú hovoriť: ja to nepotrebujem, ja si to spravím sám, však ja si to prečítam a podobne.
Uvedomil som si, že obsah, ktorý tvorím do skupiny a na sociálne siete musí podporovať predaje, nie ich znižovať.
Zistil som, že…
HODNOTOVÉ PRÍSPEVKY zdarma,
často doslova ZABÍJAJÚ PREDAJE
Vysvetlím prečo: Pretože, keď ľudia dostanú tie informácie, ktoré chcú, tak vás častokrát nepotrebujú.
Častokrát rady zdarma zabíjajú predaje a zabíjajú ich vtedy, keď ich robíte nesprávne
99% ľudí, ktorých sledujem robia hodnotné príspevky zle - robia ich tak, že im nezvyšujú predaje, ale ich znižujú.
Vysvetlím vám to na jednom finančnom poradcovi, ktorý urobil to, že pridal úžasný príspevok o tom, ako refinancovať svoju hypotéku:
- rozpísal sa tam, že ak chcete nižšie percento, musíte ísť do svojej banky,
- povedať tieto konkrétne slová,
- oni vám dajú ponuku a
- dostanete nižšiu splátku
A výsledok?
Ľudia boli šťastní, banka zarobila
LEN ON PREMÁRNIL ČAS
A NIČ NEZAROBIL 🙁
Mal strašne veľa lajkov, najviac lajkov zo všetkých, ale nemal žiadny predaj.
PREČO?
Lebo všetky skúsenosti, ktoré mal, dal ľuďom a oni si povedali “Jeej, to je super” a išli si to vybaviť do banky.
Mal extrémne veľa komentárov, ďakujem, skvelý príspevok, super - akurát mal jednu chybu, ten finančný poradca nič nezarobil.
Ľudia, členovia skupiny boli strašne šťastní, že ušetrili a potľapkali ho po pleci, povedali super, ďakujem si super. Išli do banky, refinancovali, ušetrili, klient ušetril.
Banka bola strašne šťastná, že zarobila.
Avšak, malo to aj obrovské negatívum - jediný, kto bol SMUTNÝ bol ten finančný poradca, ktorý nezarobil NIČ.
Ľudia ho obišli, šli priamo do banky a nešli za ním - pritom jeho služba by ich nič nestála a mohli sa tak odmeniť finančnému poradcovi, ktorý ich vzdeláva, dáva im rôzne tipy a poradil im.
To je ďalší príklad toho, že ľudí nemôžete príliš vzdelávať - PRÍLIŠ vzdelávať, dôležité slovo - musíte to robiť trošička inak, strategicky.
Ako vzdelávať ľudí strategicky,
ABY TO ZVYŠOVALO PREDAJE?
Pri vzdelávacích príspevkoch si dávajte pozor na tieto veci:
- 1Veci vysvetlite tak, aby v nich nastalo uvedomenie
Uvedomenie vedie k zmene, akcii a v konečnom dôsledku predaju. Keď si človek neuvedomí, že má problém a / alebo niečo potrebuje, alebo chce - že toto je pre neho tá správna cesta, tak od vás nebude nakupovať.
Keď sa ráno postaví na váhu a uvedomí si, že to číslo je až príliš veľké a mal by s tým niečo robiť, tak vtedy nastane uvedomenie a ochota nakupovať.
- 2Vytvorte informačnú medzeru
A to tak, že nastane uvedomenie, ČO majú robiť ale nehovorte im AKO to majú urobiť, to “AKO” si nechajte pre svojich klientov.
Spomeňte si na finančného poradcu, ktorého som spomínal skôr. Keď vytvoríte informačnú medzeru, tak to je ten dôvod, prečo klient príde za vami. On si potrebuje uvedomiť, že by mal refinancovať hypotéku (ČO má robiť), ale keď mu poviete AKO to má urobiť, tak pôjde do banky a obíde vás.
- 3Využívajte aj iné formy obsahu
Môžete (a mali by ste) robiť aj iné príspevky, ako vzdelávanie. Môžete pridávať ankety, otázky, vtipy, zaujímavosti, atď.
Nikto nepovedal, že musíte stále robiť články, videá a živé vysielania.
- 4Všetko si naplánujte vopred
A na to, aby ste vždy vedeli, čo máte robiť, tak si treba sadnúť (na hodinku, dve, tri) a naplánovať si dopredu veci - častokrát ľudia nepridávajú pravidelne príspevky preto, lebo nevedia, čo majú robiť.
Dôležité, nevzdelávajte veľa - vzdelávajte tak, aby ste vybudovali dôveru, aby si ľudia uvedomili veci, aby to zvýšilo predaje - lebo inak vzdelávanie predaje znižuje. Toto je proste kľúč.
Keď si to uvedomíte a začnete tvoriť príspevky podľa tohto návodu, tak sa vám môže stať to, čo našej klientke Sise:
Začala tvoriť príspevky, ktoré zvyšujú predaje
A PRÍJEM SA JEJ ZVÝŠIL O TROJNÁSOBOK…

Sisa je kozmetická poradkyňa, ktorá založila skupinu a prešla si naším vzdelávaním. Na začiatku veľmi veľa vzdelávala, dávala veľmi veľa tipov. Hovoril som jej, že nemá tak veľa vzdelávať.
Potom to zmenila a začala k príspevkom pristupovať inak - strategicky - vytvárať informačnú medzeru, robiť uvedomenia u ľudí, menej vzdelávať a zrazu jej to vyskočilo hore - pozrite, čo mi napísala:
“Od januára sa mi úspešne podarilo priviesť do môjho tímu 54 ľudí a môj príjem tým pádom vzrástol o trojnásobok”
Toto je ďalší príklad, čo môžete dosiahnuť, keď dávate ten správny obsah. Príklad toho, čo strategický obsah dokáže urobiť s vaším biznisom. Súvisí to aj so vstupnými otázkami, neustálym rastom skupiny a aj tretím tajomstvom o ktoré sa s vami podelím teraz:
- Tajomstvo číslo 3: Extrémne jednoduchá a účinná stratégia ako radikálne zvýšiť predaje zo sociálnych sietí
Od začiatku sme vo firme fungovali ako 99,9% ľudí - Pridávali sme klasické predajné statusy:
Pravdepodobne to poznáte aj vy, vyzerajú nejako takto:


Dáte obrázok vášho produktu, napíšete výhody vášho produktu a pridáte odkaz do svojho eshopu alebo na svoj web, alebo ľuďom poviete, napíšte mi do správy.
V minulosti, v rokoch 2014 - 2017 to fungovalo veľmi dobre, ALE potom sa to zlomilo. Z roku na rok to funguje horšie a horšie LEBO Facebook zmenil algoritmus.
Čo je to ten algoritmus?
Predstavte si, že je to robot, veľmi inteligentný superpočítač, ktorý rozhoduje o tom, ktorý príspevok, ktorým ľuďom zobrazí.
Keď pridáte príspevok, tak ten sa nezobrazuje všetkým. Algoritmus Facebooku ho zobrazí len tým, o ktorých si myslí, že by ich to mohlo zaujímať.
Nikdy neukáže všetkým všetko, vždy to ukáže len menšej časti. Klasické predajné príspevky ukáže len okolo 5% ľudí.
(Ak máte 1000 fanúšikov, tak to ukáže 50, nám to pri 10 000 skupine ukazoval len 500, to číslo je žalostné a postupne nám klesali predaje).
Tak som hľadal spôsob, ako predaje znova vylepšiť a ako dosiahnuť, aby Facebook a jeho algoritmus zobrazovali moje príspevky stále väčšiemu počtu ľudí.
Až som objavil…
Identifikačné statusy a
prečo prirodzene zvyšujú predaje?
Kľúčovým ukazovateľom, na základe ktorého FB algoritmus určuje komu a koľkým ľuďom ukáže vaše príspevky je takzvaná interakcia.
Čo to je?
Facebook určuje interakciu na základe toho:
- koľko ľudí klikne na váš príspevok
- koľko ľudí ho okomentuje alebo zdieľa
- koľko ľudí mu dá like, srdiečko a podobne
Čím je toto číslo vyššie, tým lepšie. A Facebook zobrazí vaše statusy väčšiemu množstvu ľudí.
Problémom klasických predajných statusov je, že majú málo lajkov a komentárov a teda nízku interakciu.
Napríklad tento má len 3 lajky a jeden komentár.

Alebo tento len 6 lajkov a jeden komentár:

A preto majú veľmi malú interakciu a FB ich zobrazuje len cca 5% skupiny.
Riešením sú identifikačné statusy, ako sú tieto:

Jednoducho som do pléna hodil informáciu, že spúšťame online kurz a kto chce vedieť viac informácii.
Aké jednoduché, že??
Ozvalo sa nám 765 ľudí, mali sme 765 komentárov, že majú záujem. Všimnite si aj 259 lajkov. To je obrovský rozdiel, nárast v interakcii aj zobrazení príspevku.
Vďaka tomuto identifikačnému statusu sa nám kurz podarilo vypredať.

V druhom príklade to nevidelo 5% skupiny (ako pri klasických predajných príspevkoch, ale 50% skupiny, polovička skupiny.
Pri predchádzajúcich 500 ľudí, to tu videlo až 7700 členov.
A príspevok mal 1000 komentárov a 190 lajkov.
Keď sme zaviedli identifikačné statusy, tak nám predaje vyskočili na 5 - 10X - TOTO dokážu identifikačné statusy!
Možno si hovoríte, ako to funguje našim klientom? Lebo Martin tebe to funguje dobre, ale čo my ostatní, ktorí máme menšie skupiny?
OVEĽA JEDNODUCHŠÍ BIZNIS
vďaka identifikačným statusom
Tu je príklad jedného z našich klientov, ktorý tiež používa túto stratégiu, vidíte 51 komentárov.
Ozýva sa mu toľko ľudí, že ten biznis je pre neho oveľa jednoduchší.

Vidíte, že pani mu do komentárov napísala áno a on jej odpísal v komnetároch, že má správu v messangeri, kde si s ňou dohaduje stretnutie.
A ona na tú správu čaká. To je na tom to geniálne, že predávate len ľuďom, ktorí o to majú záujem, neotravujete (a to je tá obrovská výhoda).
A teraz mi dovoľte malú otázku na vás:
Myslíte si, že keď tieto 3 tajomstvá
budete používať, že BUDETE ÚSPEŠNÍ?
Myslíte si, že keď začnete používať systém, ktorý som vám predstavil:
- v prvom tajomstve založený na vstupných otázkach a reklame,
- ďalej keď začnete používať príspevky vytvárajúce uvedomenia a informačnú medzeru, na základe druhého tajomstva, kde budete menej vzdelávať a
- keď budete používať identifikačné statusy, ktoré som prezradil v treťom tajomstve, že môžete byť úspešní?
Ak áno, tak pokračujte ďalej v čítaní, lebo mám pre vás:
Komplexný návod, ako získavať
desiatky klientov zo sociálnych sietí
bez otravovania klientov
Na základe skúseností, ktoré mám so sociálnymi sieťami už od roku 2014 som pre vás vytvoril komplexný návod, vo forme online kurzu s názvom Profitabilná skupina
Je to online kurz, videá, ktoré sú už teraz natočené a umiestnené v členskej zóne a vy si ich môžete pozrieť, na ich základe postupovať a veci z nich okamžite zaviesť do praxe.
Môžete si ich pozrieť koľkokrát chcete, kedy chcete a postupne zavádzať do praxe, vaše tempo je len a len na vás a vďaka tomu môžete získavať desiatky klientov.
ČO VÁS NAUČÍM
v online kurze Profitabilná skupina?
Tento kurz je rozdelený do 4 častí:

- prvá časť sa nazýva gravitačná príťažlivosť skupiny
Je o tom, ako nastaviť vašu FB skupinu tak, aby bola príťažlivá pre vašich potenciálnych klientov, aby ste získavali viacej ľudí
Prečo?
Ľudia získavajú do svojej skupiny málo členov, lebo skupina nevyzerá lákavo - nemá dobrý názov, titulnú fotku, popis, vstupné otázky.
- druhá časť, ako získavať členov do skupiny
Ukážeme si veľa techník, ako získavať veľa členov do skupiny, hovoril som o jednej technike - nastaviť si vstupné otázky a ako promovať cez reklamu. Učíme aj techniky s reklamou, aj také, kde nemusíte nič investovať do reklamy (len váš čas) - to je dôvod, prečo niektorí naši klienti dokážu získať aj 1000 ľudí do skupiny za mesiac.
- tretia časť, strategický obsah
Je o tom, aký obsah tvoriť, aby ste ľudí viedli viac ku kúpe. Nie, ako väčšina ľudí, ktorí demotivujú od kúpy. Aké píspeky pridávať a kedy.
- štvrtá časť - monetizačný systém
Proces, ako speňažovať ľudí, ktorých máte v skupine. Krok po kroku. Časť som prezradil, sú to vstupné otázky a identifikaćné statusy + ďalšie techniky monetizácie.
Komu toto know how
(Profitabilná skupina) funguje?
Toto know how funguje začiatočníkom i profíkom, lebo mnohí ho proste nepoznajú alebo nepoužívajú. Konkrétne sme priniesli výsledky:
- Ľuďom z MLM
- Rôznym poradcom (z oblasti financii, daní, výživy, chudnutia, účtovníctva)
- Koučom a mentorom (máme mentorov, ktorí nemusia naháňať ľudí a pridávať si ľudí do priateľov)
- Predajcom kurzov (sami predávame kurzy cez FB skupinu a máme krásne predaje)
- Handmade tvorcom
Mám tu pre vás ešte jeden príbeh úspechu:
Zarobil 4100 EUR POPRI PRÁCI

Pozrite, možno si hovoríte: Nemám čas:
Zamyslite sa nad tým, či to náhodou nie je to výhovorka - každá jedna výhovorka vás môže zabrzdiť za cestou za vaším úspechom.
A väčšina podnikateľov začína tým, že buď začína popri práci, alebo niektorí urobia to veľké rozhodnutie a dajú výpoveď v práci.
Na obrázku hore vidíte príklad Mareka Bohunického.
Je to jeden z účastníkov, ktorý si prešiel našim kurzom a napísal do uzavretej skupiny pre členov, že má zárobok zo skupiny 4100 eur za 6 mesiacov, čo nie je až tak veľa, pre niekoho možno hej, čo je ale podstatná vec, toto dokázal popri práci.
Dnes už dal výpoveď v práci, lebo vďaka skupine a vďaka identifikačným statusom a know how, ktoré od nás dostáva mu tak narástol príjem, že si dovolil dať výpoveď v práci a teraz môže na svojom online biznis pracovať naplno. A jeho príjem preto rastie oveľa, OVEĽA rýchlejšie.
To je príklad človeka, ktorý nemal ideálne podmienky, lebo mal prácu, napriek tomu do toho išiel a toto sú jeho krásne výsledky.
Nástroje na urýchlenie
(a zjednodušenie) tvorby obsahu
Pri pravidelnej tvorbe identifikačných statusov a tvorbe hodnotných príspevkoch som zistil, že keď to robíte dlhšie, tak musíte nad tým viac rozmýšľať, aby ste sa neopakovali.
Tak som SÁM PRE SEBA (a svoj tím) pripravil 3 pomôcky
- Šablóny a príklady identifikačných statusov
- Šablóny nadpisov pre články, videá a živé vysielania
- Šablóny príspevkov
Vytvoril som niekoľko desiatok šablón identifikačných statusov a príkladov. Teraz jednoducho pozriem na príklady a šablóny a vďaka tomu dokážem DO 5 MINÚT vytvoriť identifikačné statusy na CELÝ MESIAC DOPREDU.
Taktiež vďaka tomu viem tvoriť nadpisy tak, aby boli jednoducho atraktívne. Lebo nadpis je kľúčový a preto musí upútať tých správnych ľudí. Keď neupúta, tak si video alebo článok, či živé vysielanie nepozrú. V minulosti som musel nad tým dlho a ťažko rozmýšľať, tak som si vytvoril šablóny nadpisov.
Vďaka tomu, dokážem tvoriť príspevky oveľa rýchlejšie a ušetriť veľa času.
Má to jednu obrovskú výhodu.
Veľmi to zjednodušuje delegovanie, keď si nájdete pomocníka, keď chcete, aby vám pomáhal pri správe skupiny, keď chcete delegovať niektoré činnosti - ja sám tieto činnosti delegujem, takže tieto pomôcky používa aj moja kolegyňa, ktorá mi pomáha so skupinou.
A zároveň je to dobre, keď veci, ktoré máte chcete duplikovať do svojej siete. Čiže pre ľudí v sieťovom marketingu. Ak to chcete naučiť ľudí zo svojho tímu, tak toto je to, čo vám dokáže naozaj pomôcť. Aby sa netrápili pri tvorbe identifikačných statusov, aby sa netrápili pri písaní člankov.
A ja som sa rozhodol, že tieto moje šablóny, ktoré mám, ktoré som si vytvoril sám pre seba a pre svoj tím, je to náš interný materiál, tak jednoducho vám venujem zdarma, ako bonus, k tomuto kurzu.
Čo získate?
- Online kurz Profitabilná skupina
- Šablóny identifikačných statusov (BONUS)
- 52 šablón nadpisov pre články, videá a živé vysielania (BONUS)
- Šablóny príspevkov (BONUS)
- Podporná FB skupina (BONUS)
Keď som rozmýšľal, ako vám ešte viac pomôcť, tak mi napadlo:
Opýtaj sa Martina
(alebo niekoho z mentorov)
Napadlo mi, že by ste možno potrebovali “priateľa na telefóne”. Teda človeka, ktorého sa môžete kedykoľvek spýtať, keď budete niečo riešiť.
A tak som sa rozhodol, že vám do tohto balíčku pribalím ešte ďalší bonus. A to je podporná FB skupina, kde sa môžete kedykoľvek, čokoľvek ohľadom FB skupín spýtať.
A ja a moji kolegovia, ktorí sú mentori, ktorí mentorujú ľudí, ktorých máme v mentoringu, tak vám budeme na tieto otázky odpovedať. A budeme odpovedať toľko, koľko sa budete pýtať.

Takže si môžete pozerať online kurz, pekne študovať videá a zrazu vám napadne nejaká otázka a idete do tejto skupiny a ja alebo moji kolegovia, ktorí sú mentori, vám odpovieme.
Je to bonus, ktorý je v nevyčísliteľnej hodnote, lebo čím viac sa pýtate, tým väčšiu hodnotu dostanete.
Samozrejme veľmi radi odpovieme, lebo nám ide o to, aby ste dosahovali výsledky a nie je nič lepšie, ako keď klient, ktorému pomôžete vašim know how, napíše nejakú peknú správu (a to je to, čo tej práci naozaj dáva zmysel)
Čo ešte by ste mohli
potrebovať, aby vám to išlo ľahšie?
Mne osobne, keď idem niečo robiť, veľmi pomáha, keď vidím príklad ako to robia druhí alebo keď mi niekto pozdieľa svoje skúsenosti.
Napríklad keď som išiel robiť tento webinár, tak som sa pýtal známych, ktorí webináre robia na ich skúsenosti, že ako to robia - tu vidíte príklad rozhovoru s Peťom Čelkom. A keď diskutujem o tom s inými, tak mi to veľmi dokáže zjednodušiť prácu.

Hovorím si, možno aj vy by ste ocenili skúsenosti niekoho iného.
Z toho dôvodu je dobrá aj vyššie spomínaná FB skupina, v tom, že tam môžete nadväzovať priateľstvá s inými a zároveň druhí môžu zdieľať svoje skúsenosti a vďaka tomu môžete lepšie napredovať
Pritom mi napadla ešte jedna vec, ktorú by ste možno ocenili aj vy a to sú skúsenosti niekoho iného.
Ale, ja som k tomu ešte niečo pridal:
Tajné stratégie úspešných

Vyspovedal som pre vás úspešných ľudí, ktorých som naučil pracovať so skupinou, ktorým to pomohlo, zvýšiť ich predaje, dosiahnuť krásne výsledky, získať slobodu, zniekoľkonásobiť svoj príjem, dať výpoveď v práci.
Oslovil som ich a urobil som s nimi rozhovory.
Pýtal som sa ich čo robia a vyťahoval som z nich skúsenosti - ako príklad je Nikola Skalníková, ktorú vidíte na obrázku hore.
Je jedna z prvých ľudí, ktorí mi hovorili, že mám skvelé know how na to, ako pracovať so skupinou, medzi prvými prešla mojim školením o skupinách, ktoré ešte v tej dobe nebolo také dobré ako dnes.
Udialo sa jej to, že veľmi vystrelila. Vybudovala si milionársky tím a keď som ju mal pred 2 mesiacmi na rozhovore, tak mi prezradila, že jej príjem spolu s manželom je 15X príjmu priemerného Čecha.
Toto sa jej podarilo vďaka tomu, že začala robiť so skupinami, vďaka tomu, že bola na mojom školení, ale samozrejme, hlavne vďaka tomu, že išla a dala veci do praxe.
Išla si za svojim snom a prekonávala nejaké prekážky, ktoré v živote človeka nastávajú.
Preto, dnes je príkladom pre mnohých a preto som veľmi rád, že so mnou spravila rozhovor, ako ona pracuje so skupinou. A takýchto ľudí mám pre vás niekoľko. Všetko úspešných ľudí, ktorých sme naučili ako to robiť - nebudem tu všetkých menovať, je ich viac, máte sa naozaj na čo tešiť
Je to obrovská dávka inšpirácie a ešte väčšia dávka skúseností - lebo ja som ten človek, ktorý sa vie pýtať, na to ako tie veci fungujú.
Čo získate?
- Online kurz Profitabilná skupina
- Šablóny identifikačných statusov (BONUS)
- 52 šablón nadpisov pre články, videá a živé vysielania (BONUS)
- Šablóny príspevkov (BONUS)
- Podporná FB skupina (BONUS)
- Tajné stratégie úspešných (BONUS)
To však nie je všetko…
Ako komunikovať
V CHATE A PREDAŤ
Počas konzultácií s platiacimi klientmi som zistil, že toto know how ľuďom funguje, pokiaľ ho robia systematicky a pomáha im získavať desiatky klientov, niektorí ľudia však nevedia komunikovať v chate alebo nevedia predávať.
Lebo niektorí mi hovoria, Martin ozvalo sa mi 100 ľudí, ale nemám z toho predaje - poď a ukáž mi, čo im píšeš a zistil som, že niektorí proste nevedia, ako majú komunikovať, nevedia, čo im majú napísať. Nevedia viesť predajný rozhovor, nevedia, čo tomu človeku povedať, aby predali. A pritom tí ľudia sa sami ozvali, ale oni nevedia, čo im majú povedať.
Je úplne normálne, že niektorí ľudia toto nevedia, pretože v minulosti nepotrebovali predávať alebo nemajú šéfa, lídra, ktorých by ich to naučil.
A tak sme pre našich mentoringových klientov vytvorili špeciálny kurz, kde ich učíme ako komunikovať v chate a ako viesť predajný rozhovor s názvom Od príspevku k predaju.

A ja som sa rozhodol, že vám darujem VIP online kurz Od Príspevku k predaju v hodnote 790 eur, čo je reálna hodnota tohto kurzu, pretože my sme tam okrem mentoringových ľudí pustili aj nejakých ľudí z vonka. Títo museli zaplatiť 790 eur.
V rámci tohto seminára sme šli do hĺbky, ako robiť identifikačné statusy - podľa nákupnej teploty. Potom to, akým spôsobom komunikovať cez chat s ľuďmi podľa nákupnej teploty, či ide o teplý kontakt alebo studený kontakt, kde sa nachádza. A ďalej sme sa naučili ako predávať, urobili sme taký rýchlokurz predaja, ktorý môžu využiť mentori, mlm-káči, poradcovia.
Takže, to je ďalší bonus, ktorý získavate a dnes mám toho pre vás celkom dosť, čo získate.
- Online kurz Profitabilná skupina
- Šablóny identifikačných statusov (BONUS)
- 52 šablón nadpisov pre články, videá a živé vysielania (BONUS)
- Šablóny príspevkov (BONUS)
- Podporná FB skupina (BONUS)
- Tajné stratégie úspešných (BONUS)
- Kurz Od príspevku k predaju (EXTRA BONUS)
Keď rozbehnete skupinu,
možno budete chcieť viac
Viem, že keď rozbehnete svoju skupinu, tak vás budú lákať aj iné platformy v rámci sociálnych sieti…
Viem to, pretože to isté som zažil. Rozbehol som skupinu a začal som pridávať: Príbehy, osobný profil…
Tak som si povedal, že chcem, aby ste už nemuseli kupovať žiaden kurz, tak do balíčka som pridal ešte tieto kurzy:
Okrem kurzu Profitabilnej skupiny, okrem podporných šablón, okrem podpornej skupiny, okrem rozhovorov s úspešnými, okrem semináru Od Príspevku k predaju vám do balíčka pridám online kurz Majster živých vysielaní, záznam VIP seminára - Storíčka, ktoré predávajú a taktiež online kurz, Osobný profil na plné pecky. Toto všetko ako bonus, získavate odo mňa, pokiaľ si dnes poviete, OK Martin, idem do toho.
Už sa pomaličky blížime k záveru a ja by som mal na vás pár otázok:
Stálo by to za to?
- Ak by sa vám vaša skupina mesačne rozrastala o stovky potenciálnych klientov, stálo by to za to?
- Ak by ste ľahko a jednoducho tvorili hodnotné príspevky, ktoré vedú k zvyšovaniu predajov, stálo by to za to?
- Ak by ste vedeli mesačne jednoducho získavať zo skupiny desiatky klientov, ktorí by sa vám ozývali sami, stálo by to za to?
Ja pevne verím, že áno. Zamyslite sa ešte nad týmto:
Akú by malo pre vás hodnotu, keby…
- Akú hodnotu by pre vás mala skupina, ktorá by vám pomohla dať výpoveď v práci, zdvojnásobiť príjem, vybudovať milionársky tím, dostať sa medzi najlepšie tímy v republike alebo vypredať svoj mentoringový program?
- Koľko by ste boli ochotní zaplatiť za takúto skupinu?
- Viem, že ľudia, ktorým tento môj kurz pomohol k takým výsledkom, by boli ochotní zaplatiť tisíce a niektorí aj desaťtisíce, pretože vedia, že to je investícia do ich podnikania a že sa im to vráti (resp. už vrátilo)
Teraz už viete, prečo je 3138 EUR
VÝHODNÁ INVESTÍCIA
Keď som si nad toto sadol, videl som celý tento balík a narátal som si to, tak som videl, že jeho celková hodnota je 3138 EUR.
A myslím si, že to nie je prestrelená hodnota, mnohí ľudia, ktorí predávajú kurzy by si ho nacenili oveľa vyššie.
Ale myslím si, že je to naozaj reálna hodnota tohto celého balíka.
- 1KURZ: Profitabilná skupina (cena 790 eur)(s neobmedzeným prístupom)
- 2BONUS: Podporná FB skupina (v hodnote 300 eur)(kde vám zodpovieme akékoľvek otázky, ak vám niečo nebude úplne jasné)
- 3BONUS: Majster živých vysielaní (v hodnote 290 eur)(kde sa naučíte, ako jednoducho tvoriť účinné a funkčné živé vysielania)
- 4BONUS: Šablóny identifikačných statusov (v hodnote 290 eur)(ktoré prispôsobíte pre vaše podnikanie a ľudia sa vám vďaka nim ozvú sami, s prosbou o pomoc)
- 5BONUS: Tajné stratégie úspešných (v hodnote 97 eur)(know - how a stratégie, o ktoré sa s vami podelia ľudia, ktorí dosiahli úspech v rôznych oblastiach online biznisu a nenájdete ich voľne dostupné na internete)
- 652 Šablón nadpisov pre články, videá a živé vysielania (v hodnote 37 eur)(Hovorí sa, že 80% úspechu článku, videa a vysielania tvorí nadpis, tu nájdete šablóny tých, ktoré fungovali a stále fungujú nám aj našim klientom - inšpirujte sa nimi)
- 7EXTRA BONUS: Od príspevku k predaju (cena 790 eur)(Mnoho ľudí vie síce upútať pozornosť online, ale nedarí sa im meniť túto pozornosť na predaje a zisky, ako na to sa dozviete v tomto VIP seminári, na ktorý sme účastníkov vyberali)
- 8EXTRA BONUS: Storíčka, ktoré predávajú (cena 247 eur)(Kompletná stratégia od A do Z, ako zmeniť vaše storíčka - príbehy na Facebooku a Instagrame na mocný predajný nástroj, ktorí si vaši sledovatelia obľúbia)
- 9EXTRA BONUS: Osobný profil na plné pecky (v hodnote 297 eur)(Osobný profil má v dnešnej dobe asi každý, ale takmer nikto ho nevyužíva správne a na plné pecky - v tomto kurze sa naučíte len tie najlepšie a najväčšie vychytávky)

Celková hodnota 3.138 eur
Férová cena na webe: 1.569 eur
Fér predajná cena tohto celého balíka v hodnote 3138 EUR je 1569 eur - za toľko sa bude predávať na mojom webe.
Myslím si, že to je cena, ktorá ľudí, ktorí sa rozhodnú prinúti k tomu, aby toto nebol ďalší kurz, ktorý ste si kúpili, ktorý ste si nepozreli a nepoužili do praxe
Sám som totiž na sebe zistil, že keď si kupujem lacné kurzy, tak ich často nepozerám a často tie veci nezavediem do praxe.
Ale keď do niečoho zainvestujem, a tak trošku a niekedy aj viacej ma to bolí - tá cena - tak jednoducho dávam veci do praxe a tým kurzom prejdem.
Preto vyššiu cenu, ja považujem za strategickú výhodu. A priznám sa, že radšej investujem viacej peňazí do kurzov, lebo ma to naozaj posúva dopredu.
Tie lacné veci, nemajú pre mňa takú hodnotu. Preto im nevenujem čas a hodnotu. Vnímam tú hodnotu viacej vo veciach, do ktorých musím viacej investovať.
Preto tá cena je nastavená na 1569 eur.
Viem, že pre mnohých z vás je to vysoká čiastka. A, že sú to naozaj veľké peniaze, ale stále majte na pamäti, že toto je investícia, ktorú keď urobíte, tak sa vám to bude jednoducho vracať.
Poďakovanie, že ste sa dočítal až sem:
- 1KURZ: Profitabilná skupina (cena 790 eur)(s neobmedzeným prístupom)
- 2BONUS: Podporná FB skupina (v hodnote 300 eur)(kde vám zodpovieme akékoľvek otázky, ak vám niečo nebude úplne jasné)
- 3BONUS: Majster živých vysielaní (v hodnote 290 eur)(kde sa naučíte, ako jednoducho tvoriť účinné a funkčné živé vysielania)
- 4BONUS: Šablóny identifikačných statusov (v hodnote 290 eur)(ktoré prispôsobíte pre vaše podnikanie a ľudia sa vám vďaka nim ozvú sami, s prosbou o pomoc)
- 5BONUS: Tajné stratégie úspešných (v hodnote 97 eur)(know - how a stratégie, o ktoré sa s vami podelia ľudia, ktorí dosiahli úspech v rôznych oblastiach online biznisu a nenájdete ich voľne dostupné na internete)
- 652 Šablón nadpisov pre články, videá a živé vysielania (v hodnote 37 eur)(Hovorí sa, že 80% úspechu článku, videa a vysielania tvorí nadpis, tu nájdete šablóny tých, ktoré fungovali a stále fungujú nám aj našim klientom - inšpirujte sa nimi)
- 7EXTRA BONUS: Od príspevku k predaju (cena 790 eur)(Mnoho ľudí vie síce upútať pozornosť online, ale nedarí sa im meniť túto pozornosť na predaje a zisky, ako na to sa dozviete v tomto VIP seminári, na ktorý sme účastníkov vyberali)
- 8EXTRA BONUS: Storíčka, ktoré predávajú (cena 247 eur)(Kompletná stratégia od A do Z, ako zmeniť vaše storíčka - príbehy na Facebooku a Instagrame na mocný predajný nástroj, ktorí si vaši sledovatelia obľúbia)
- 9EXTRA BONUS: Osobný profil na plné pecky (v hodnote 297 eur)(Osobný profil má v dnešnej dobe asi každý, ale takmer nikto ho nevyužíva správne a na plné pecky - v tomto kurze sa naučíte len tie najlepšie a najväčšie vychytávky)

Celková hodnota 3.138 eur
Fér cena: 1.569 eur
Akciová cena: 790 eur
Viem, že naozaj je to pre mnohých veľká investícia a mnohí z vás chcete uspieť, že chcete niečo so sebou spraviť.
Som si povedal jednu vec, že toto je naozaj fér cena, ale pre vás, ktorí ste tu a teraz - a ktorí máte ten chtíč do tých vecí ísť, máte odhodlanie niečo pre to spraviť, tak som si povedal, že…
Urobím to, že túto cenu pre vás znížim ešte a nastavil som ju na 790€.
Ak vám to dáva zmysel a chcete využiť túto špeciálnu akciu, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte celý balík hneď teraz.
CHCEM VÁS PODPORIŤ
na vašej ceste za úspechom
Toto je vec, ktorá zatiaľ u mňa nemala obdobu, že by ste získali celý tento balík, za takúto nízku cenu.
Je to preto, že vás chcem podporiť v tom, aby ste sa odhodlali ísť cestou získavania klientov zo sociálnych sietí bez otravovania lebo sám som si tú cestu prešiel a viem, aký je to úžasný pocit, keď si človek naplní svoje sny a túžby, ktoré má.
Ak vám to dáva zmysel a chcete využiť túto špeciálnu akciu, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte celý balík hneď teraz.
Keď vašu objednávku uhradíte, tak do 24h vám prídu prístupy do kurzu a môžete začať ihneď študovať, lebo videá sa už nachádzajú v členskej sekcii a vy sa môžete to doho okamžite pustiť.
Môžete okamžite začať robiť na splnení svojho sna: získavať desiatky klientov zo sociálnych sietí, zarábať viac peňazí a žiť krajší a lepší život.
Čo ak je pre vás 790€ naraz veľa?
Ak je pre vás čiastka 790€ veľa v tejto chvíli a nemôžete si dovoliť ju jednorázovo uhradiť, tak na objednávkovej stránke nájdete možnosť získať celý tento balíček aj na 3 splátky po 290€.
Ak vám to dáva zmysel a chcete využiť túto špeciálnu akciu, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte celý balík hneď teraz.
Prvú faktúru vám vystavíme okamžite. Uhradíte ju. A potom ďalšiu o mesiac a ďalšiu o ďalších 30 dní.
TERAZ máte v podstate
LEN DVE MOŽNOSTI
Zamyslite sa ešte nad týmto:
- Prvá možnosť je, že neurobíte nič - prečítate si text, ako je tento a nič nespravíte. Ale v tom prípade sa vo vašom živote nič nezmení. Alebo sa zmení, ale k horšiemu. Toto je možnosť, ktorú si vyberie väčšina neúspešných ľudí.
- Druhá vec, ktorú môžete urobiť je ísť do akcie - veci, ktoré som tu hovoril začnete používať - zavedenie ich do praxe a pokiaľ chcete jednoduchšie návody, detailnejšie návody a oveľa viacej tipov, (lebo to, o čom som písal, boli len 3 tipy) ale ak naozaj chcete všetko čo viem, tak v tomto balíčku nájdete všetko, čo potrebujete pre úspech.
Ak sa rohodnete pre druhú možnosť, tak spravíte ďalší krok, krok dôvery a poviete si, idem to aspoň vyskúšať…
Ak to chcete vyskúšať a chcete využiť túto špeciálnu akciu, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte celý balík hneď teraz.
Garancia, akú by som
SÁM CHCEL DOSTAŤ:
Samozrejme, tak ako na všetky moje online kurzy, aj tu dávam garanciu vrátenia peňazí - čo to znamená?
Od momentu, keď vám vystavíme prístupy do kurzu, tak vám začína plynúť 14 dňová garancia vrátenia peňazí. Môžete si prejsť kurzom, celý kurz sa už nachádza vo vašej chránenej členskej sekcii. Keď si poviete hmm, nie je to to, čo som očakával alebo nedáva mi to zmysel. Tak jednoducho nám napíšete email na podpora@martinmazar.sk a jednoducho vám vrátime všetky vaše peniaze.
Prečo to robím? Robím to preto, že chcem robiť fér biznis.
Nechcem, aby ste kupovali mačku vo vreci, chcem aby ste vedeli, čo kupujete, mohli ste si to vyskúšať a ak vám to nedáva zmysel alebo to nie je to, čo ste očakávali, tak jednoducho požiadate o vrátenie peňazí a my vám peniaze vrátime.
Robím to preto tak, že ja sám by som chcel, aby ľudia ku mne takto pristupovali. Keď si niečo kupujem, aby som mal možnosť, že ak nie som spokojný, alebo ak to neplní moje očakávania, aby som mal možnosť to jednoducho vrátiť.
Takže, tú istú možnosť dávam aj vám.
Ak vám to dáva zmysel a chcete využiť túto špeciálnu akciu, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte celý balík hneď teraz.
Na záver len
KRÁTKE ZHRNUTIE
Špeciálna príležitosť, platí len do vypršania časomiery na tejto stránke.
Celková hodnota tohto balíčka je 3138 EUR, fér cena je 1569eur, ale tá akciová, do vypršania časomiery na tejto stránke je len 790€.
- 1KURZ: Profitabilná skupina (cena 790 eur)(s neobmedzeným prístupom)
- 2BONUS: Podporná FB skupina (v hodnote 300 eur)(kde vám zodpovieme akékoľvek otázky, ak vám niečo nebude úplne jasné)
- 3BONUS: Majster živých vysielaní (v hodnote 290 eur)(kde sa naučíte, ako jednoducho tvoriť účinné a funkčné živé vysielania)
- 4BONUS: Šablóny identifikačných statusov (v hodnote 290 eur)(ktoré prispôsobíte pre vaše podnikanie a ľudia sa vám vďaka nim ozvú sami, s prosbou o pomoc)
- 5BONUS: Tajné stratégie úspešných (v hodnote 97 eur)(know - how a stratégie, o ktoré sa s vami podelia ľudia, ktorí dosiahli úspech v rôznych oblastiach online biznisu a nenájdete ich voľne dostupné na internete)
- 652 Šablón nadpisov pre články, videá a živé vysielania (v hodnote 37 eur)(Hovorí sa, že 80% úspechu článku, videa a vysielania tvorí nadpis, tu nájdete šablóny tých, ktoré fungovali a stále fungujú nám aj našim klientom - inšpirujte sa nimi)
- 7EXTRA BONUS: Od príspevku k predaju (cena 790 eur)(Mnoho ľudí vie síce upútať pozornosť online, ale nedarí sa im meniť túto pozornosť na predaje a zisky, ako na to sa dozviete v tomto VIP seminári, na ktorý sme účastníkov vyberali)
- 8EXTRA BONUS: Storíčka, ktoré predávajú (cena 247 eur)(Kompletná stratégia od A do Z, ako zmeniť vaše storíčka - príbehy na Facebooku a Instagrame na mocný predajný nástroj, ktorí si vaši sledovatelia obľúbia)
- 9EXTRA BONUS: Osobný profil na plné pecky (v hodnote 297 eur)(Osobný profil má v dnešnej dobe asi každý, ale takmer nikto ho nevyužíva správne a na plné pecky - v tomto kurze sa naučíte len tie najlepšie a najväčšie vychytávky)

Celková hodnota 3.138 eur
Férová cena na webe: 1.569 eur
Akciová cena: 790 eur
Pokiaľ vám to dáva zmysel, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vyplňte objednávku.
Akonáhle uhradíte faktúru, tak vám vystavíme prístupy a môžete začať študovať a pracovať na svojom biznise.
Ak máte ešte posledné otázky, tak čítajte ďalej.
Ľudia sa ma často pýtajú:
Ako kurz prebieha?
Akonáhle nám príde úhrada na účet, tak do 24h vám pošleme prístupy na email, niekedy je dobré si skontrolovať, či prístupy nespadli do spamu alebo propagácie.
Cez prístupy sa prihlásite do členskej zóny a tam už je celý kurz, ktorý je ihneď k dispozícii a už hneď môžete videá sledovať.
Pokiaľ máte nejakú otázku, tak hneď ju môžete položiť do FB skupiny a ja, alebo ďalší mentori sme pripravení vám na vašu otázku odpovedať.
Niekedy to môže byť, že vám nahráme video, niekedy to môže byť textovo, závisí to od toho, čo sa pýtate. Čím viac sa pýtate, tým viac odpovedáme a tým väčšiu hodnotu od nás dostanete.
Je skvelé, keď sa pýtate, lebo tým pádom vieme, že študujete a veľmi radi podporujeme ľudí, ktorí sa pýtajú, ktorí na tých veciach makajú a majú cieľ.
Ďalej, postupne, ako vstúpite do kurzu, budeme zverejňovať jednotlivé bonusy, nechcem vám ich dať hneď všetky naraz, pretože by vás to zahltilo a my vieme, že keď dáme ľuďom príliš veľa know how naraz, tak ich to zahltí, paralyzuje a nedosahujú výsledky. Takže postupne, krok za krokom, ako tie veci budete potrebovať, tak vám ich budeme zverejňovať.
Samozrejme, niektoré z tých bonusov budete mať ihneď k dispozícii, lebo ich budete potrebovať. K ostatným vám dáme prístup trošičku neskôr.
Čo je ešte dôležité povedať:
Prístup ku kurzu máte neobmedzene, môžete sa k nemu kedykoľvek vrátiť, môžete začať študovať teraz, alebo o mesiac, dva. To už je na vás.
Kurz máte k dispozícii neobmedzene, môžete si každé video opakovane pozerať, navyše z pohodlia svojho domova, lebo to celé prebieha cez internet a ísť tak vlastným tempom
Pokiaľ vám to dáva zmysel, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vyplňte objednávku hneď teraz.
Ak by vám náhodou napadlo:
Koľko stojí kurz PROFITABILNÁ
SKUPINA, samostatne, BEZ BONUSOV?
Cena tohto kurzu je 790 eur, je rovnaká.
Je taká istá, akurát dnes sme k tomu pridali ešte strašne veľa bonusov. Aby sme vás podporili.
Táto akcia je platná len pre ľudí, ktorí sú tu na tejto stránke.
Keby ste si chceli kúpiť celý balíček, mimo tejto stránky, tak cena je 1569 eur. Takže dneska je to z 1569 EUR znížené len na 790€.
Kľudne sa môžete rozhodnúť, že chcete len samostatný kurz profitabilnú skupinu alebo využiť tú akciu, ktorá je dnes a získať celý kurz, plus všetky bonusy, ktoré sú k nemu ZDARMA.
- 1KURZ: Profitabilná skupina (cena 790 eur)(s neobmedzeným prístupom)
- 2BONUS: Podporná FB skupina (v hodnote 300 eur)(kde vám zodpovieme akékoľvek otázky, ak vám niečo nebude úplne jasné)
- 3BONUS: Majster živých vysielaní (v hodnote 290 eur)(kde sa naučíte, ako jednoducho tvoriť účinné a funkčné živé vysielania)
- 4BONUS: Šablóny identifikačných statusov (v hodnote 290 eur)(ktoré prispôsobíte pre vaše podnikanie a ľudia sa vám vďaka nim ozvú sami, s prosbou o pomoc)
- 5BONUS: Tajné stratégie úspešných (v hodnote 97 eur)(know - how a stratégie, o ktoré sa s vami podelia ľudia, ktorí dosiahli úspech v rôznych oblastiach online biznisu a nenájdete ich voľne dostupné na internete)
- 652 Šablón nadpisov pre články, videá a živé vysielania (v hodnote 37 eur)(Hovorí sa, že 80% úspechu článku, videa a vysielania tvorí nadpis, tu nájdete šablóny tých, ktoré fungovali a stále fungujú nám aj našim klientom - inšpirujte sa nimi)
- 7EXTRA BONUS: Od príspevku k predaju (cena 790 eur)(Mnoho ľudí vie síce upútať pozornosť online, ale nedarí sa im meniť túto pozornosť na predaje a zisky, ako na to sa dozviete v tomto VIP seminári, na ktorý sme účastníkov vyberali)
- 8EXTRA BONUS: Storíčka, ktoré predávajú (cena 247 eur)(Kompletná stratégia od A do Z, ako zmeniť vaše storíčka - príbehy na Facebooku a Instagrame na mocný predajný nástroj, ktorí si vaši sledovatelia obľúbia)
- 9EXTRA BONUS: Osobný profil na plné pecky (v hodnote 297 eur)(Osobný profil má v dnešnej dobe asi každý, ale takmer nikto ho nevyužíva správne a na plné pecky - v tomto kurze sa naučíte len tie najlepšie a najväčšie vychytávky)
Celková hodnota 3.138 eur
Férová cena na webe: 1.569 eur
Akciová cena: 790 eur
Ak vám to dáva zmysel, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vyplňte objednávku hneď teraz.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tohto balíčka, TAK NÁM NAPÍŠTE
A OPÝTAJTE SA NÁS (RADI ODPOVIEME)
Som za maximálnu úprimnosť a som rád, keď je vždy všetko na 100% jasné.
A preto, ak vás zaujíma čokoľvek ohľadom pravidelného získavania desiatok klientov zo sociálnych sietí, bez otravovania a spamovania a tohto špeciálneho balíčka, tak neváhajte a kontaktujte našu zákaznícku podporu. Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.
Dovoláte sa našej kolegyni, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov. Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.
Na telefóne ju pravdepodobne zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve späť čo najskôr, ako to bude možné. Pravdepodobne do nasledujúceho pracovného dňa.
Ak vám je všetko jasné a idete do toho s nami, tak urobte prvý krok a kliknite na tlačidlo pod týmto textom a vyplňte objednávku.