TAJOMSTVO, ako vyžmýkať
E-MAIL MARKETING NA MAXIMUM
ODHALENÉ!
Možno ste už zachytili, že e-mail marketing je stále NAJVÝNOSNEJŠÍ spôsob marketingu, aj napriek GDPR.
Ľudia v DMA (Direct Marketing Asociácia) boli zvedaví, aký vplyv malo zavedenie GDPR na e-mail marketing. A tak v roku 2019 urobili prieskum (rok po zavedení GDPR), aby zistili, či sa e-mail marketing stále oplatí robiť.
Výsledky celkom prekvapili...
Aj napriek tomu, že často máme pocit, že e-mail marketing už nefunguje (niektorí ľudia hovoria, že e-maily už nikto nečíta a že GDPR e-mail marketing pochovalo), tak v prieskume dopadol nad očakávania.
S návratnosťou investície 3200 % - čo znamená, že podľa štatistík vám každé investované euro do e-mail marketingu prinesie v príjmoch 32 EUR.
Zaujímavé, že?
A z mojich skúseností vyplýva, že keď ho robíte správne, tak je to proste fakt 🙂
Nám tvoria príjmy z e-mail marketingu 50 - 60% všetkých príjmov (stále s veľkým náskokom pred Facebookom a reklamou).
Preto som si položil otázku:
Prečo tak veľa ľudí nevyužíva potenciál
e-mail marketingu naplno?
Zamyslel som sa nad tým a došiel som k týmto záverom:
- "Z času na čas pošlú nejaký ten e-mail... ale v podstate ani len nevedia, že o čom by mali ľuďom písať.” (nemajú stratégiu a tým pádom im nenosí želané výsledky)
- "Boja sa, že keď budú posielať e-maily, tak sa na nich ľudia budú hnevať a odhlásia sa z ich databázy." (čím väčší strach, tým nižšia je aktivita a horšie výsledky)
- "Neradi posielajú e-mail...trápia sa nad tým, čo si o nich ľudia pomyslia... čo ak si budú myslieť, že som spammer?" (cítite tam odpor k e-mail marketingu aj vy?)
Zvláštne je, že veľa ľudí má odpor k e-mail marketingu. Čo je úplne v poriadku, aj ja som ho mal v začiatkoch môjho podnikania, ale...
E-mail marketing je najprirodzenejší spôsob komunikácie, keď sa robí správne
Podľa štatistík z roku 2018 až 3,7 miliardy ľudí (celosvetovo) používa e-mail.
A odhad na rok 2022 je, že to bude až 4,3 miliardy ľudí (v porovnaní s 2,5 miliardami, ktoré sú na Facebooku)
Otázkou teraz už len ostáva:
“Ako s týmito ľuďmi komunikovať prirodzene a správne?”
VYSVETLÍM VÁM TO, NA PRÍKLADE Z PRAXE
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a každoročne posielam viac ako 2 milióny e-mailov. Väčšinu samozrejme automaticky.
Prečo to robím? Pretože e-mail marketing tvorí 50 až 60% obratov v našej firme.
Skutočnú silu e-mail marketingu som si uvedomil až v roku 2017 (dovtedy som o tom vedel, ale až tak som si to neuvedomoval), kedy sme urobili rekord v príjme a prvýkrát sme dosiahli obrat cez 30 000 eur.
Z toho najväčšiu zásluhu mala práve propagácia cez e-mail - teda e-mail marketing.
Ale poďme pekne po poradí:
V roku 2017 sme sa chceli s manželkou Denisou sťahovať do nového a kúpiť si dom. Malo to však jeden háčik. Chýbalo nám 12 000 eur, aby sme si mohli kúpiť vytúžený dom.
Ako sme to vyriešili??
Poslali sme sekvenciu e-mailov….
...vďaka tomu sme na prelome januára a februára zarobili 12 866,40 eur (a mohli si kúpiť dom). A potom v júni, kedy sme použili tú istú e-mailovú sekvenciu len s malými úpravami vygenerovali príjem 34 866,40 eur. A mohli si dom aj pekne zariadiť.
Samozrejme, že to nebolo až také jednoduché, ako sa to na prvý pohľad môže zdať. Museli sme zamakať, poriadne to premyslieť a použiť tie správne stratégie.
V rámci proma sme používali aj sociálne siete, ale ich dopad na výsledok nebol ani zďaleka tak veľký, ako vplyv e-mail marketingu.
Bez e-mail marketingu by sme nedosiahli ani polovičný výsledok.
V čom spočíva TAJOMSTVO úspešného
e-mail marketingu?
Predstavte si, že chcete niekomu predať váš produkt alebo službu, ktorá stojí 100, 200 alebo 300 eur. Bude vám stačiť pár viet nato, aby ste človeka presvedčili k nákupu?
Pravdepodobne nie. Inak by ste už dávno boli milionárom.
Potrebujete viac viet a viac času na rozhovor s klientom.
Potrebujete najprv získať klientovu pozornosť, vzbudiť v ňom záujem, neskôr túžbu, vysvetliť produkt, zvládnuť námietky, obhájiť cenu a vyzvať ku kúpe.
A presne tak isto je to aj v e-mail marketingu. Jeden e-mail nič nezmôže.
Nestačí vám jeden e-mail, potrebujete sériu
e-mailov, teda E-MAILOVÚ SEKVENCIU
POZOR! Ale nie hocijakú e-mailovú sekvenciu.
Ak zrazu začnete posielať série e-mailov, ktoré nebudú rešpektovať psychológiu klientov, nebudú im dávať zmysel, tak vaše predaje nepôjdu hore. Hore pôjdu len označenia vašich e-mailov za SPAM.
Takže najskôr sa potrebujete naučiť psychológiu klientov a postup, ako správne skladať e-mailové sekvencie, aby klientom pomáhali sa rozhodnúť.
A to je malá veda…
Avšak ľahko naučiteľná, keď máte jasný návod ako na to.
Ako môžete aj vy vytvárať
ÚČINNÉ E-MAILOVÉ SEKVENCIE?
Pred niekoľkými rokmi som na Slovensku a v Čechách hľadal plnohodnotný kurz o e-mailových sekvenciách, ale žiadny som nenašiel 🙁
Ani dnes žiaden neexistuje.
Tak sme sa rozhodli jeden komplexný a detailný kurz natočiť.
Sadli sme si s kolegom Peťom Čelkom (Peťo má u nás na starosti e-mail marketing a robí ho fakt skvele), vytvorili štruktúru kurzu, podklady pre obsah a následne ho Peťo natočil.
Ak náhodou Peťa nepoznáte, tak Peter Čelko je copywriter a online stratég, ktorý mi už roky pomáha s e-mailami a predajnými stránkami.
Má za sebou tisícky napísaných e-mailov a stovky e-mailových sekvencií.
Tvorí e-mailové sekvencie u nás vo firme, tiež u seba v podnikaní a pre svojich VIP klientov. Patrí medzi špičku na Slovenskom a Českom trhu a oplatí sa od neho učiť a sledovať ho.
Som nesmierne rád, že sa rozhodol pomôcť mi a tento kurz natočiť.
KURZ NESIE NÁZOV:
Tajomstvá e-mailových sekvencií
(online kurz)
Pôvodne bol tento online kurz k dispozícii len pre našich VIP klientov. Teda ľudí v rámci 8X Mastermindu alebo našich mentoringových programov.
Takže bežne ste sa k nemu nevedeli dostať.
Všimol som si však, že už oveľa viac ľudí robí e-mail marketing, ale často ho robí zle a hlavne zle využívajú e-mailové sekvencie (alebo ich vôbec nepoužívaju).
Povedali sme si, že dáme možnosť aj ostatným získať tento kurz, pretože viem, že by im veľmi pomohol.
Na čo sa môžete tešiť v kurze
Tajomstvá e-mailových sekvencií?
Kurz rozdelený do 4 modulov s rozsahom viac ako 5 hodín. V každom module do detailov rozoberáme iný typ e-mailových sekvencií, ktoré bežne môžete použiť vo svojom podnikani.
Sami ich pravidelne používame.
MODUL 1: HODNOTOVÉ SEKVENCIE
V tomto module zameriame na hodnotové sekvencie e-mailov. Ich úloha je získať pozornosť potenciálneho klienta, zaujať ho a pripraviť na budúcu kúpu. Je to niečo ako predohra, ktorá ak je dobre spravená, tak dokáže zvyšovať predaje.
Čo konkrétne sa v tomto module dozviete:
- Aké typy hodnotného obsahu môžete posielať, aby vo výsledku zaujali klientov a pripravili ich na budúcu kúpu
- Ako často posielať hodnotové e-maily, aby ste klientov nespamovali, ale viedli k vyšším nákupov
- Aké 3 druhy predmetov e-mailov dokážu klientov zaujať, aby váš e-mail otvorili a prečítali si ho
- Tipy a triky z praxe ako docieliť, aby ľudia viac klikali na vaše odkazy v e-maile a vďaka tomu ste budovali väčšiu dôveru
- Ako zabezpečiť, aby aj vaše hodnotové e-maily generovali nenásilne príjem.
Rozsah modulu: 1 hodina a 12 minút
Hodnota modulu: 97 eur
MODUL 2: PREDAJNÉ SEKVENCIE
V tomto module sa zameriame na série predajných e-mailov. Ich úlohou je najprv získať srdce klienta (teda vzbudiť túžbu), potom získať rozum klienta (zdôvodniť kúpu) a nakoniec doviesť klienta k nákupu.
Čo konkrétne sa v tomto module dozviete:
- Ktorý druh e-mailov najviac zarába, prečo ich nikdy nevynechať a ako docieliť, aby skvele fungovali
- Ako dlho by sme mali viesť predajnú kampaň, koľko e-mailov poslať a kedy ich posielať, aby ste dosiahli najlepšie výsledky
- Ako môžete merať úspešnosť každého jedného e-mailu, ktorý pošlete. Je to nevyhnutné, ak sa chcete zlepšovať a neustále predávať viac a viac
- Dozviete sa ako vytvoriť “špeciálny typ e-mailu”, ktorý dokáže krásne navýšiť predaje
Rozsah modulu: 2 hodiny
Hodnota modulu: 97 eur
MODUL 3: WEBINÁROVÉ SEKVENCIE
V tomto module sa zameriame na série webinárových e-mailov. Ak používate webináre alebo plánujete používať vo svojom podnikaní, tak tento modul vám môže z webinárov vyťažiť maximum. Získať viac ľudí na webináre a získať viac predajov z webinára.
Čo konkrétne sa v tomto module dozviete:
- Kedy a koľko e-mailov by ste mali poslať pri pozývaní na webinár, aby ste získali čo najviac účastníkov (a ľudia reálne aj prišli na webinár)
- 3 kroky, ktoré treba vždy spraviť, ak chcete získať čo najviac registrovaných účastníkov na webinár z vašej vlastnej databázy.
- Malá zmena, ktorá zvyšuje % registrovaných z e-mailovej databázy. Garantujem, že túto vec bude vždy používať.
- Čo napísať do pripomienkových e-mailov, aby prihlásení ľudia na webinár aj skutočne prišli.
- Ako predávať pomocou e-mailov počas webinára a hlavne po skončení webinára (ak to spravíte správne tak môžete zvýšiť predaje aj na dvojnásobok)
Rozsah modulu: 1 hodina a 24 minút
Hodnota modulu: 97 eur
MODUL 4: ÚVODNÁ SEKVENCIA
V tomto module sa zameriame na úvodné sekvencie. Používajú sa, hneď potom, ako získate nový kontakt do databázy. Ich cieľom je vybudovať dôveru a pripraviť klienta na prvú kúpu. Je to veľmi podstatná časť, pokiaľ chcete automatizovať svoj e-mail marketing.
Čo konkrétne sa v tomto module dozviete:
- Ako zvýšiť šancu, aby vaše e-maily nespadali do spamu a boli viac doručované
- Ako ľudí naučiť, aby viac klikali na linky vo vašich e-mailoch a vďaka tomu ste mali viac predajov
- Ako vytvoriť medzi vami a čitateľmi vašich e-mailov osobný vzťah, ktorý sa potom prejaví na predajoch
- Ako ľudí pripraviť na to, koľko e-mailov im budete posielať
- Ako si splniť vašu GDPR povinnosť v každom jednom e-maili a vyhli sa tak problémom s Úradom na ochranu osobných údajov
- A ešte mnoho ďalších, (nielen) našou praxou overených tipov.
Rozsah modulu: 35 minút
Hodnota modulu: 97 eur
Možno ste si všimli, že každý jeden modul tohto kurzu má minimálnu hodnotu 97 EUR.
Celý kurz “Tajomstvá e-mailových sekvencií” pozostáva zo 4 modulov (tréningov) a má teda hodnotu 388 EUR.
V tomto kurze sme pre vás zhrnuli to najlepšie know how, ktoré sme ja a Peťo Čelko nadobudli za 8 rokov online podnikania o e-mailových sekvenciách.
Som presvedčený, že online kurz “Tajomstvá e-mailových sekvencií” má mnohonásobne vyššiu hodnotu ako spomínaných 388 eur. Napriek tomu som sa rozhodol, že to pre vás ešte vylepším.
Dnes mi nemusíte platiť 388 EUR.
Aká je teda vaša dnešná investícia?
Ako som už spomínal vyššie. Hodnota celého kurzu “Tajomstvá e-mailových sekvencií” pozostáva zo 4 modulov (tréningov) je 388 eur (97 EUR x 4 moduly/tréningy).
Hodnota celého kurzu 388 eur
Bežná cena kurzu 247 eur
Akciová cena kurzu 97 eur
Je to najnižšia cena za akú môžete získať tento hodnotný kurz v rozsahu viac ako 5 hodín.
Ak ešte nie ste na 100% rozhodnutí, tak mám pre vás dobrú správu:
Pokiaľ by ste mali pocit
že ste nedostali to, čo ste očakávali:
Nerozhodujte sa teraz, či sa vám vaša investícia oplatí alebo nie. Proste to s kurzom skúste.
Potom máte celých 14 dní, aby ste si online kurz Tajomstvá e-mailových sekvencií pozreli a veci v ňom naučené aplikovali do praxe. A ak budete mať pocit, že ste nedostali to, čo ste očakávali, tak vám celú investíciu vrátim do posledného centu - ešte si môžete nechať prístup do kurzu.
Za tento čas si ho stihnete pozrieť viac ako 168X. Ale nie je dôležité pozeranie, ale skúšanie v praxi. Som presvedčený, že doslova nemáte čo stratiť, všetko riziko je na mne.
Pozrite, prinajhoršom strávite pár minút vypĺňaním objednávkového formulára a pozeraním kurzu. A ak sa vám to nebude páčiť, tak mi napíšete e-mail na podpora@martinmazar.sk a ja vám celú vašu investíciu vrátim, bez zbytočných otázok.
A prinajlepšom za túto zanedbateľnú sumu (v porovnaní s hodnotou, ktorú získavate) dostanete know how, ktoré sa vám okamžite vráti už pri posielaní prvej e-mailovej sekvencie a zabezpečí vám vyššiu úspešnosť a vy ho budete môcť využívať až do smrti.
Je to podľa vás fér?
Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a investujte do rozvoja vášho podnikania hneď teraz.
To však nie je všetko
čo môžete dnes získať za 97 EUR
Chcem urobiť maximum preto, aby som vám pomohol získavať viac klientov a aby som čo najlepšie začal náš vzťah. A preto k vašej dnešnej objednávke,
Získate aj TIETO BONUSY ZDARMA
- 1BONUS č. 1:Online kurz “Ako získavať klientov pomocou e-mailov” (v hodnote 97 eur)
Naučíte sa všetky základné veci, ktoré potrebujete ovládať, aby ste e-mail marketing mohli začať úspešne využívať na získavanie klientov.
Je vhodný pre začiatočníkov, aby sa zorientovali a tiež aj pre pokročilých matadorov, pretože získajú mnohé AHA momenty.
Čo všetko sa dozviete:
- Ako môžete okamžite začať využívať e-mail marketing v praxi (aj s reálnymi ukážkami)
- Ako legálnym spôsobom budovať databázu e-mailových kontaktov a čo robiť, aby rástla rýchlejšie
- Naopak, čo by ste nikdy nemali robiť pri získavaní e-mailov, inak môžete mať problém so zákonom alebo padaním do spamu
- 4 levely e-mail marketingu a ako ich prakticky použiť na servisovanie existujúcich klientov alebo získavanie nových
- Tipy a odporúčania pre zvýšenie otvorenosti e-mailov, ich čitateľnosti a zvýšenie počtu reakcií
- a mnoho ďalšieho...
- 2BONUS č. 2:Online kurz “Psychológia predaja online” (v hodnote 497 eur)
V rozsiahlom online kurze sa naučíte využívať základne princípy zo psychológie predaja, ktoré používajú najlepší svetový marketéri a predajcovia. Pomôžu vám zefektívniť vás predaj a vďaka tomu predávať viac.
Čo všetko sa dozviete:
- 7 kľúčových princípov zo psychológie predaja, ktoré každý marketér a obchodník musí poznať (ak chce viac predávať a zarábať)
- Desiatky ukážok využitia psychológie predaja v praxi, aby ste jednotlivé techniky dokázali ľahko použiť
- Ako využiť psychológiu predaja na vašom webe, aby ste získavali viac zákazníkov (väčšina úspešných firiem to používa)
- Tipy ako pracovať so zľavami, aby generovali viac klientov a tiež aj opakované nákupy
- 5 najčastejších bariér, ktoré bránia nákupu a čo urobiť, aby ste ich zbúrali (a zvýšila sa šanca na nákup)
- 3BONUS č. 3:Účinné šablóny e-mailov (v hodnote 600 eur)
Získate balík 18 šablón, ktoré vám pomôžu skrátiť čas pri písaní e-mailov a tvorení účinných e-mailových sekvencií. Keby ste si tieto šablóny nechali napísať profesionálnym copywriterom ako je Peter Čelko (tak ako my), tak by vás to vyšlo 600 eur a viac. Vy ich získate zdarma ako bonus ku kurzu “Tajomstvá e-mailových sekvencií”.
Balík obsahuje tieto šablóny:
- 3 privítacie e-maily, pre nových členov newsletteru
- 3 hodnotové e-maily (na článok, video, ebook)
- 3 registračné e-maily na webinár
- 3 pripomienkové e-maily na webinár
- 2 predajné e-maily na predaj po webinári
- 4 predajné e-maily, na predaj hlavného produktu
Možno si teraz hovoríte, Wooow, to je super!
A kladiete si otázku: Prečo to robím?
Existujú k tomu 2 dôvody.
- Prvý je, že keby som ja pred niekoľkými rokmi mal možnosť získať takýto balík hodnotného know how, tak by mi to veľmi zjednodušilo život a oveľa rýchlejšie by som napredoval (a hodne ušetril, pretože v Amerike sú ceny za takéto kurzy často aj desaťnásobné).
Tak som si povedal, že toto je to najmenej, čo môžem pre vás spraviť.
- Druhý dôvod je, že som presvedčený, že vám tieto kurzy pomôžu a vám sa začne oveľa viac dariť. A potom možno niekedy v budúcnosti, keď budete potrebovať nejaký kurz, tak si spomeniete na mňa a kúpite sa ďalších kurz u mňa. Pretože tento vám pomohol a boli ste spokojný.
Poďme si teda zhrnúť, čo všetko získate
Online kurz: Tajomstvá e-mailových sekvencií
|
v hodnote 388 EUR |
BONUS: Online kurz: Ako získavať klientov pomocou e-mailov
|
v hodnote 97 EUR |
BONUS: Online kurz: “Psychológia predaja online"
|
v hodnote 497 EUR |
BONUS: Účinné šablóny e-mailov
|
v hodnote 600 EUR |
Celková hodnota - vrátane bonusov 1582 eur
Bežná cena kurzu 247 eur
AKCIOVÁ CENA 97 eur
Ou a keby ste náhodou nad tým uvažovali…
Nie je v tom žiadny háčik,
žiadne poznámky MALÝMI PÍSMENAMI!
Uvedomujem si, že celý tento balíček je “veľmi lacný”... a preto sa možno sami seba pýtate:
Kde je háčik?
Uvedomujem si, že existujú stránky, ktoré vám ponúkajú niečo veľmi lacné a potom vám každý mesiac stiahnu peniaze z vašej karty.
Za týmto nie je žiadne skryté “mesačné členstvo” ktoré by ste museli skúsiť ani nič podobné.
Doslova dostávate celý tento balíček len za 97€, aby som čo najlepšie “začal náš vzťah” a dal vám obrovskú hodnotu.
Dúfam, že si kurz Tajomstvá e-mailových sekvencií, bonusové kurzy a šablóny e-mailov si zamilujete a bude to začiatok dobrého obchodného vzťahu, ktorý potrvá roky.
JEDNA vec, na ktorú by ste mali myslieť:
Toto je veľmi časovo obmedzená príležitosť
A už zajtra tu jednoducho nemusí byť.
Je to ako s letenkami. Teraz je cena takáto a za hodinu alebo zajtra môže byť už vyššia.
Preto ak vám naša ponuka dáva zmysel, tak kliknite na tlačidlo nižšie a vyplňte objednávku.
Som presvedčený, že budete spokojný.
ČASTÉ OTÁZKY, ktoré od vás dostávam
Je ku kurzu a bonusom trvalý prístup?
Je obsah kurzu ihneď k dispozícii?
Čo potrebujem k tomu, aby som si mohol pozrieť kurz?
A ak máte ešte akékoľvek otázky,
tak neváhajte a opýtajte sa nás
Napíšte e-mail na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.
Dovoláte sa našej milej kolegyňke Marcele Hermanovej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.
Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.
Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve čo najskôr, ako to bude možné.
Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.
S pozdravom
Martin Mažár