Aké by to bolo,
keby ste dokázali rýchlo tvoriť hodnotný obsah na sociálne siete
a vďaka tomu získavať viac klientov?
Kľúčom k úspechu sú živé vysielania, lebo podľa prieskumov video na sociálnych sieťach generuje o 1 200 % viac zdieľaní ako text a obrázky dohromady.
A až 81 % ľudí tvrdí, že ich video presvedčilo,
aby si kúpili produkt alebo službu.
Okrem toho...
Tu sú hlavné DÔVODY
PREČO UŽ ROKY ROBÍM ŽIVÉ VYSIELANIA
a prečo by ste ich mali začať robiť aj vy?
(...ak ich náhodou ešte nerobíte)
Ak viete, ako správne robiť živé vysielania, tak vám to môže pomôcť…
- Šetriť čas
Pravdepodobne viete, že na to, aby ste mohli získavať klientov zo sociálnych sietí, tak potrebujete tvoriť obsah na sociálne siete, lebo ten priťahuje klientov.
Keď som začínal v online, tak som využíval na tento účel články. A napísanie hodnotného článku mi trvalo kľudne aj 7 hodín. Ale keď som začal tvoriť živé vysielania, tak dokážem tvoriť hodnotný obsah do 30 minút (aj menej).
Pretože, keď sa človek naučí robiť živé vysielania, tak si už len povie, toto je téma, spravíte si k tomu 3 odrážky, že čo tam chce zhruba povedať a začne to na prvú rozprávať.
Na začiatku sa to treba naučiť, preto to trvá trošku dlhšie. Avšak akonáhle to človek zvládne, tak je to veľmi rýchle aj pre ľudí, ktorí sa trošku ťažšie vyjadrujú (ako som napríklad aj ja).
- Vybudovať dôveru
Jednou z kľúčových vecí, pri získavaní klientov z internetu a obzvlášť sociálnych sietí je dôvera. Na to, aby sa vám ľudia ozvali sami vás potrebujú vidieť a veriť vám.
Ak pôjdete so svojou tvárou von, ste vidieť. Podľa mojich skúseností a skúseností mojich klientov ľudia, ktorí sa verejne ukážu majú oveľa lepšie výsledky, ako ľudia, čo sa schovávajú za príspevky.
Pravdepodobne je to spôsobené tým, že pri živých vysielaniach sa buduje oveľa vyššia dôvera - vidia vás, vidia ako reagujete, vidia ako hovoríte, ako odpovedáte na otázky a ste pre nich dôveryhodnejší.
A preto majú pocit, že vám môžu viacej veriť, ste čestnejší a preto od vás viacej kupujú - živé vysielania sú podľa mňa, naj spôsob, ako budovať dôveru, dať hodnotný obsah a zvyšovať predaje.
Okrem toho sa môžete
zviesť na vlne až 2 trendov naraz!
Kedysi bol internet o článkoch, dnes je hlavne o videách.
Nikdy vám neodporúčam plávať proti prúdu.
Vezmime si ako príklad Instagram. Začínal ako sociálna sieť, kde sa zdieľajú obrázky. Dnes tam pomaly, ale isto začína prevládať video.
To isté sa deje aj na Facebooku. Video sa tlačí dopredu, je trendom. Ľuďom sa lahšie konzumuje, preto ho majú radšej. A preto by ste ho mali tvoriť aj vy.
Živé vysielanie zvyšuje predaje, keď ho urobíte správne.
Sociálne siete sa stali “neskutočné” = často neodrážajú realitu.
Fotky sú príliš upravené, príspevky “vyumelkované” a vytráca sa z nich autenticita. Texty sú často napísané tak, ako by ich človek nenapísal, keby nemal dostatok času.
Preto ľudia oveľa viac túžia po ľudskosti a vidieť, ako to v skutočnosti je. Chcú byť viac v reálnom čase s “reálnymi ľudmi” a nie s ľuďmi, ktorí sa skrývajú za bežné príspevky.
Skvelou správou je, že…
Obchodníkom, ktorí používajú video
RASTÚ VÝNOSY O 49% RÝCHLEJŠIE
Čím je to spôsobené?
Ľudia dnes majú pozornosť kratšiu ako zlatá rybka (a neustále sa skracuje). Video pomáha odovzdať váš odkaz oveľa efektívnejšie a v kratšom čase. Plus dokáže lepšie zahrať na emotívnu strunu, vďaka vizuálnym elementom, ktoré v texte chýbajú.
Poďme si to preložiť do rečí čísel:
- Podľa Impact Plus si diváci si zachovajú 95 % správy, ktorá sa im zobrazí vo videu, v porovnaní len s 10 % pri čítaní textu
- Štúdia spoločnosti Animoto zistila, že 64 % používateľov, s ktorými robili rozhovory, bolo ovplyvnených k nákupu po zhliadnutí videa na Facebooku
- Obchodníci, ktorí používajú video uviedli, že im rastú výnosy o 49 % rýchlejšie ako používateľom, ktorí nepoužívajú video.
Už si asi pomaly uvedomujete, že by ste mali robiť živé vysielania, ale kladiete si otázku:
Keď sú videá také super,
tak prečo ich nerobí každý?
Ľudia pri tvorbe živých vysielaní najčastejšie narazia na niektorú z týchto prekážok
- Nevedia, čo majú hovoriť
A preto im tvorba videa veľmi dlho trvá. Vytrápia sa s tým. V horšom prípade im video nefunguje. Vidí ho buď málo ľudí. Alebo ho ľudia síce vidia, možno aj lajkujú, komentujú a zdieľajú, ale nevedie to k zvyšovaniu predajov. Dôvodom môžu byť nesprávne zvolené slová.
- Nevedia, akú techniku použiť
Rozmýšľajú nad tým, aké nástroje použiť. Mám použiť kameru, mikrofón, svetlá, nejaký softvér? Príliš nad tým rozmýšľajú a to ich “paralyzuje” sú zaseknutí. Pritom stačí poznať pár kľúčových nástrojov a tvorba videa pre vás bude potešením.
- Nevedia, ako ho dostať medzi ľudí
Možno spravia vysielanie, ktoré má úspech a zvyšuje počet klientov a predajov, ale vidí ho len veľmi málo ľudí. V horšom prípade ani nevedia, či funguje, keď ho videlo len pár desiatok možno stovák ľudí. Sú z toho frustrovaní, lebo im vysielania neprínášajú klientov. Dôvodom môže byť, že ich vysielania nevidelo dostatočné množstvo ľudí.
Ak narážate na niektorý z týchto problémov, tak mám pre vás niečo špeciálne:
Pripravil som pre vás
online kurz MAJSTER ŽIVÝCH VYSIELANÍ
V online kurze Majster živých vysielaní mám pre vás komplet recept, ako “ukuchtiť” vysielania, ktoré sú hodnotné pre ľudí a zvyšujú vaše predaje (v rekordne krátkom čase).
Čo všetko získate vstupom do kurzu Majster živých vysielaní?
- Postup
Je ako recept. Prezradím vám konkrétny postup, čo by ste mali urobiť, kedy a ako aby ste upiekli vaše prvé majstrovské živé vysielanie.Bez správneho postupu, tak isto ako bez správneho receptu len veľmi ťažko dosiahnete úspech.
- Obsah
Je ako ingrediencie. Keď chcete koláč, tak potrebujete tie správne ingrediencie. Pri Majstrovskom živom vysielaní je to obsah, sú to tie slová, ktoré musíte povedať, aby ste upútali klientov a priviedli ich ku kúpe.
- Technika
Je ako nástroje. Na upečenie majstrovského živého vysielania potrebujete aj ďalšia nástroje, ako sú kamera, softvér na vysielanie, mikrofón a podobne. Tak isto na pečenie potrebujete varechu, trúbu a podobne.
- Detaily
Sú ako dochutenie koláča. Ako sa hovorí, diabol je ukrytý v detailoch a často rozhodujú o úspechu. V tomto prípade sú to aktivity, ktoré potrebujete urobiť pred a po vysielaní, aby ho videlo čo najviac ľudí a získali ste tak čo najviac klientov.

Chcete, aj vy rýchlo tvoriť hodnotný obsah na sociálne siete a vďaka tomu získať viac klientov? Ak áno, tak vám odporúčam investovať do online kurzu Majster živých vysielaní hneď teraz.
Ak vás to zaujalo, tak si ešte…
Pozrite, čo vás online kurz
MAJSTER ŽIVÝCH VYSIELANÍ naučí?
- Ako dokážete tvoriť živé vysielania do 30 minút aj s prípravov, použiť len 2 nástroje a vďaka tomu získavať viac klientov?
- Ako ušetriť veľa času pri tvorbe živých vysielaní a celkovo pri práci so sociálnymi sieťami
- Overenú štruktúru pre robenie rozhovorov formou živého vysielania, ktorá zaujme, dá ľuďom hodnotu a zvýši vašu dôveru
- Presný postup ako robiť bežné živé vysielania ako najlepší spôsob pre odovzdanie hodnoty klientovi
- Technický návod, ako krok za krokom, spustiť živé vysielanie na mobile v prostredí Facebooku
- Technický návod ako jednoducho spustiť živé vysielanie na počítači
- Aký bezplatný softvér odporúčam využiť pri tvorbe živých vysielaní a rozhovorov, aby to vyzeralo naozaj profesionálne?
- Jedna vec, vďaka ktorej dosiahnete, že si viac ľudí pozrie vaše živé vysielania
- Kontrolný zoznam, čo všetko by ste mali urobiť pred začiatkom živého vysielania, aby ste z neho vyžmýkali maximum
- Akú techniku, by ste mali použiť, ak chcete zvýšiť kvalitu a profesionalitu živých vysielaní či už na počítači alebo telefóne (aké svetlá, kameru, mikrofón, atď použiť?)
- Čo všetko spraviť po skoneční živého vysielania, aby sa zvýšili jeho dosahy a jeho záznam videlo ešte viac ľudí?
- Ako zvýšiť počet sledovateľov živého vysielania?
Ak vás to zaujalo, tak investujte do online kurzu Majster živých vysielaní hneď teraz:
Možno si teraz kladiete otázku:
Pre koho to je?
Verím, že po investovaní do online kurzu Majster živých vysielaní si na svoje prídu:
- Začiatočníci (ľudia, ktorí nevysielajú alebo len začínajú, prípadne to robia ale necítia sa v tom isto)
- Všetci, ktorí sa chcú naučiť robiť živé vysielania, tvoriť rýchlejšie obsah. Záleží im na dávaní hodnoty a získavaní klientov zo sociálnych sietí.
Našli ste sa v tom?
Ak áno, tak vám odporúčam investovať do online kurzu Majster živých vysielaní hneď teraz:
Ak ste sa dočítali až sem, tak predpokladám, že vás zaujíma už len jediná vec…
Koľko je vaša dnešná investícia?
Myslím si, že budete veľmi milo prekvapení
Tento kurz ste doteraz mohli získať len ako súčasť balíčku k online semináru Profitabilná FB skupina. Balíček sa predával v obrovskej zľave za 790 EUR a hodnota tohto kurzu bola vyčíslená na 297 EUR.
Na základe mojich skúseností a skúseností mojich klientov verím, že je oveľa, oveľa vyššia. Stačí mi porovnať si to s nárastmi počtu klientov a nie je o čom. Hodnota je podľa mňa proste vyššia.
Avšak, tento kurz sa bude bežne predávať za 47 EUR. Teda jeho bežná cena bude 47 EUR.
Keďže ide o prvý verejný predaj, tak mám pre vás špeciálnu uvádzaciu cenu:
Len 7€
Táto uvádzacia cena je moje špeciálne poďakovanie, za to že ma sledujete a čítate moje emaily.
Takže, ak chcete získavať viac klientov zo sociálnych sietí, tak vám odporúčam investovať do online kurzu Majster živých vysielaní hneď teraz: