Bolo by pre vás zaujímavé, keby ste sa za menej ako 2 hodiny dozvedeli:
“Ako zvýšiť vaše predaje, bez toho, aby ste si museli dohodnúť viac predajných stretnutí?”
(...a vďaka tomu zarobili viac a pomohli oveľa väčšiemu množstvu ľudí)
Keď chcete vedieť, ako vyťažiť maximum z každého predajného stretnutia alebo bezplatnej konzultácie a zvýšiť tak vaše zisky bez toho, aby ste museli robiť viac, tak toto bude pravdepodobne najdôležitejší text ktorý si prečítate.
Prečo je to jedna z najdôležitejších vecí?
Mnoho obchodníkov, predajcov a ľudí z MLM si horko-ťažko, s odretými ušami, dohodne pár predajných stretiek týždenne.
Niektorí ľudia, ktorí im sľúbia, že na stretnutie prídu, nakoniec neprídu. Na niečo sa vyhovoria alebo vôbec neudajú dôvod (...alebo im zrazu ani len nedvíhajú telefón. GRRR! Tak to dokáže teda poriadne nasr*ť !).
A ľudia, ktorí prídu sa väčšinou tvária, že ich počúvajú (niekedy možno aj počúvajú, ale po čase ich stratia a potom sú vnútorne znudení a v mysliach už doma, s rodinou, priateľmi a pri svojich koníčkoch).
Navonok sa všetko zdá byť v najlepšom poriadku, až kým nepríde na predaj...
… vtedy príde na psa mráz a počúvajú:
- Je to drahé
- Konkurencia to má lacnejšie
- Ja si to premyslím
- Nepotrebujem to
- Musím sa poradiť s manželkou
Prečo to tak je?
Je to kvôli tomu, že takýto človek nevie ako správne zargumentovať produkty, alebo služby ktoré predáva - a urobiť to tak, aby ich presvedčil ku kúpe 🙁
Na toto vôbec nie sú pripravení. Lebo ich nikto nikdy neučil, ako správne argumentovať alebo ich to učili len veľmi, VEĽMI slabo. Doslova biedne.
Našťastie existuje aj iná cesta.
Ja sa v živote riadim citátom od Peťa Krištofoviča:
“Je lepšie byť pripravený, ako prekvapený”
Kľúčom k úspechu v predaji 1 na 1 je vedieť dávať správne argumenty, aby ste vašich klientov presvedčili.
Áno, skvelá analýza potrieb je veľmi dôležitá. Áno, potrebujete vedieť, ako prezentovať vaše riešenie.
ALE…!!
Keď nebudete vedieť správne vyskladať argumenty, tak nezarobíte toľko, koľko by ste mohli. Budete sa zbytočne trápiť, hodiny si dohadovať stretnutia, tráviť čas s potenciálnymi klientami a oberať sa o svoj drahocenný čas, nervy a v neposlednom rade o vyššie zisky.
Ešte horšie je, že tým robíte antislužbu aj vašim potenciálnym klientom.
Som presvedčený, že ak vaše produkty alebo služby dokážu pomôcť ľuďom, tak je vašou morálnou povinnosťou predať im ich.
Na to, aby ste to dokázali potrebujete vedieť:
Ako sa človek rozhoduje, ktoré argumenty fungujú. A ako tieto argumenty vyskladať, aby ste maximalizovali ich efekt.
Musím vás však varovať
Môžete vedieť, ako sa človek rozhoduje a poznať všetky možné a nemožné argumenty sveta, ale ak nemáte kvalitné produkty alebo služby, tak vás nič nezachráni.
Možno niekomu, niečo predáte, ale pravdepodobne na to budete musieť použiť nátlak a manipuláciu. V konečnom dôsledku budete nešťastní vy, vaši klienti a nikomu tým nepomôžete.
Taktiež môžete ovládať všetky argumenty, ktoré existujú, ale ak ich neaplikujete do praxe, tak vám to bude úplne zbytočné.
Aj gram činu je lepší, ako tona vedomostí.
Výborne!
Keď sme si toto už vyjasnili, tak si poďme spolu ukázať ↓↓↓
Ako sa môžete naučiť najlepšie predajné argumenty za menej ako 2 hodiny?
Teraz už viete, že ľudia, ktorí počúvajú na predajných stretnutiach: Je to drahé... premyslím si to... nepotrebujem to… a podobne - nedokážu správne argumentovať.
Práve preto som pripravil online kurz Najlepšie predajné argumenty.
Existuje veľa techník, ako správne argumentovať a v tomto online kurze, ktorý má 1 hodinu a 42 minút učím 11 najúčinnejších, presne podľa Parettovho pravidla 80/20.
Vďaka tomu, sa počas necelých 2 hodín naučíte, akým spôsobom si skladať predajné argumenty, aby ste na každú situáciu mali silný arzenál, ktorý dokáže ľudí presvedčiť k tomu, že váš produkt je naozaj skvelý a s väčšou pravdepodobnosťou si ho od vás kúpili.
Každý argument vysvetlím, prezradím na akých princípoch funguje + ukážeme si minimálne jednu ukážku, v akej situácii ho sám používam. A ako ho môžete použiť aj vy.
Online kurz, Najlepšie predajné argumenty je záznam online workshopu, ktorý patrí do série Špičkový obchodník za 10 dní. Celá táto séria pozostáva z 10 online workshopov, z ktorých každý má hodnotu 97 eur a preto je v celkovej hodnote 970 eur.
Prístup k ku kurzu Najlepšie predajné argumenty dostanete ihneď po zaplatení (v chránenej členskej sekcii).
Keďže ide o záznam, tak k nemu máte okamžitý a trvalý prístup.
Keďže ste sa dočítali až sem, tak verím, že vám toto všetko dáva zmysel a možno si práve v duchu kladiete otázku:
Prečo by ste mali počúvať práve mňa?
Som človek z praxe, predávam neustále online aj offline (teraz hlavne cez telefón alebo na osobných stretnutiach s firmami.)
Vďaka tomu vám viem dokázať, že veci, ktoré učím fungujú, formou príbehov z praxe. Verím, že počas sledovania budete mať kopec AHA momentov a odhalíte niektoré nové argumenty, ktoré ste doteraz ešte nepoznali.
Dobrý deň, volám sa Martin Mažár a v priamom predaji som už od roku 2001. Predával som životné poistenie, obleky, školil som predajcov v najväčšej poisťovni a dnes predávam online.
Patril som medzi najlepších predajcov offline (naživo) a bol som top partnerom v takzvaných affiliate kampaniach - to znamená, že som predal najviac produktov online.
Mnohí klienti, ktorých som učil ako predávať, sa stali špičkovými obchodníkmi, tak ako napríklad:
Ivo Babušík, ktorému sa za pár mesiacov podarilo získať najvyššie tržby a zisky pre spoločnosť, za jej 10 ročné fungovanie na trhu.
"Vďaka tomu som v priebehu pár mesiacov dokázal, o čo sa moji predchodcovia dlhšie snažili. A podarilo sa mi pre spoločnosť, kde som vtedy pôsobil, získať najvyššie tržby a zároveň aj zisky za 10 ročné fungovanie spoločnosti v rámci slovenského trhu."
Alebo Braňo Blažíček, ktorý bol za posledných 5 rokov ocenený TOP obchodník vo svojej práci na Slovensku.
“Martina Mažára som spoznal v novembri 2008, keď som sa zúčastnil prvýkrát jeho školenia. Od začiatku mi "nedal vydýchnuť" a nemal som ho moc rád :-). A práve jeho neodbytnosť, profesionalizmus, trpezlivosť a vynaliezavosť mi dala ten správny smer, skrátka to bola cesta ako "to pôjde". Mal pravdu, keď nám vravel, čo je to naj a naopak čoho sa treba vystríhať. Neskôr keď som stratil náboj a takú tú dravosť, bol to zase práve Martin, ktorý mi dal ten správny impulz, aby moja kariéra pokračovala tým správnym smerom. Hlavne jeho príčinou som za posledných päť rokov ocenený top obchodník vo svojej práci na Slovensku. Martina Mažára môžem vrelo odporučiť všetkým firmám, alebo jednotlivcom, ktorý stratili vo svojej práci "drive",alebo naopak potrebujú sa naučiť veci, ktoré tu používa iba málo obchodníkov a naopak v zahraničí sa používajú už nejaké tie roky. Martin vie dať obchodníkom ten správny smer a spraviť z nich top. Čo má v konečnom dôsledku dopad aj na úspešnosť a výsledky aj vašej firmy! Martin je skrátka profesionál, do ktorého rúk by som zveril svoju firmu.”
Som presvedčený, že ak aj vy chcete dosiahnuť podobné výsledky, tak potrebujete vynikajúco ovládať najlepšie predajné argumenty.
Čo sa v online kurze Najlepšie predajné argumenty naučíte?
Tu je len zlomok toho, čo sa v kurze Najlepšie predajné argumenty dozviete:
- 61. minúta: Aké 2 druhy zvyšovania predajov sú najefektívnejšie? LIDL A TESCO ich veľmi dobre poznajú. Používate ich aj vy?
- V 4. minúte už teraz na vás čaká pavda o tom, prečo tento jeden maximálne účinný argument väčšina ľudí pozná, ale aj tak ho nepoužíva?
- 44. minúta: Čo nám pomohlo k tomu, aby sme zväčšili priemernú objednávku pri predaji áut?
- Kedy je OK, že nebudete hovoriť vašim klientom všetky úžitky vášho produktu alebo služby sa dozviete v časti, ktorá začína v 5. minúte
- Prečo to, že ste pomohli firmám od konkurencie zvyšuje predaje? (22. minúta)
- 11. minúta vám odhalí 3 kroky, ako najefektívenšie postupovať, keď prezentujete vlastnosť alebo parameter produktu
- Prečo spíkrov takmer vždy predstavuje niekto iný? A aký to má zmysel? Zistíte v 13. minúte vysielania.
- Prečo by ste nikdy nemali ukazovať len fotky spokojných a úspešných klientov a čo by ste k tomu mali pridať? (19. minúta vám dá odpoveď aj na túto otázku)
- Kedy je OK chváliť vaše produkty a služby? (Dozviete sa v 21. minúte)
- 2 najlepšie spôsoby, ako získavať najuveriteľnejšie sociálne dôkazy - 26. minúta je to, čo hľadáte
- 62.minúta: Kedy je šanca nákupu nižšia? (a ako sa jej môžete efektívne vyhnúť?)
- 27. minúta vám prezradí, “Aké argumenty používať, keď ešte nemám vlastné skúsenosti alebo referencie?”
- 65. minúta: 2 spôsoby, ako som ťahal “Eso z rukáva” v tej správnej situácii - Ako najlepšie využiť Eso z rukáva
- Prečo je robiť obchod veľmi jednoduché? Je to len o tom…a ešte to podľa mňa zaberá menej času než naučiť sa lyžovať (30. minúta)
- Na čo by ste nemali nikdy zabudnúť pri spracovaní námietok alebo prezentovaní riešenia, predtým, ako klienta požiadate o konanie? Tip z 31. minúty veľmi dobre funguje pri uzatváraní obchodu.
- Čo má spoločné charita a zvyšovanie vašich predajov? Možno ostanete milo prekvapení, že je to viac, ako si myslíte ( Určite pozorne sledujte v 32. minúte)
- 66. minúta a jedna vec, ktorá znižuje klientov strach zo straty, že to, že investuje do vašich produktov a služieb bude pre neho zlá voľba
- Kedy je OK pýtať si referencie od klientov? (Nápoveda: Nie je to hneď po dodaní produktu alebo služby. Tak kedy potom? Dozviete sa v 35. minúte)
- Prečo by ste nikdy nemali ľuďom dávať unáhlené ponuky a ako môžete využiť systém, ktorý odhalí námietky, ktoré musíte vyriešiť - to sa dozviete v 37.minúte
- Stačí dať identifikačný status a potom človeku, ktorý sa identifikoval ako záujemca hneď predávať? Ani náhodou! Pozrite sa, čo by ste mali urobiť na miesto toho, aby ste neboli otravní a zvýšili ste vašu úspešnosť pri predaji (35. minúta)
- Hovorili vám, nikdy sa neporovnávaj s iným? To je ale riadna hlúposť! V 41. minúte zistíte, prečo je niekedy lepšie porovnávať sa s inými?
- Kedy je blbosť, aby vám človek povedal na vašu ponuku nie? (38.minúta)
- 53. minúta - Čo je kľúčové pri správnej prezentácii zliav (aby lepšie fungovali)?
- 47. minúta: Ako sa môže aj 2000 eur, 2X viac, ako ste pôvodne očakávali zdať ako nízka suma - úplne pohodová vec?
- 51. minúta: Čo urobia dobrí predajcovia predtým, ako oznámia cenu?
- 56.minúta: Kedy veľmi dobre fungujú referencie? (Malá nápoveda: Nie je to len vtedy, keď sú zamerané na výsledok)
- Málo známy príbeh, ako som používal “diplomy” na zvládanie námietok “ja si to rozmyslím, porovnám si to” pri predaji poistenia - viem, môže to znieť až šialene, ale vysvetlenie už na vás čaká v 59. minúte,
- 70. minúta: Ako môžete garantovať príjem pre obchodníka z vášho tímu?
- 67. minúta: Aká je najlepšia forma garancie? (Prečo to nie je vrátenie peňazí)
- 71.minúta: Čo robí vaše argumenty oveľa viacej uveriteľnejšie?
- 73.minúta: Čo používal najlepší obchodník v strednej a východnej európe na predajných stretnutiach, aby odstraňoval námietky?
- 75. minúta - Ako najlepšie prezentovať fakty, aby boli čo najviac uveriteľné?
- Čo použiť, ak nemáte vhodný príbeh pre vaše produkty (80. minúta)
- V 81. minúte dostanete odpoveď na otázku, čo odlišuje úspešných a neúspešných predajcov (a nie je to len zavedenie vecí do akcie)?
- 84.minúta - Čo má spoločná cukráreň a hejterský komentár pod reklamou na Facebooku?
- Kedy je veta: “Toto si nemôžem dovoliť” jednou z najlepších vecí, ktorá sa vám môže stať? (87. minúta)
- Ako sa odlíšiť od ostatných a ukázať, že váš produkt funguje lepšie, ako iné produkty, tak, aby sa to nedalo poprieť? (92. minúta)
- Platí pravidlo, že čím viacej argumentov, tak tým lepšie? Ani náhodou! Tak, čo potom platí? (Odpoveď na túto otázku dostanete v 99. minúte)
Pozrite.
Je to ako karate, potrebujete sa naučiť princípy a potom ich začať používať v predaji
Keď sa ich naučíte, budete ich používať v predaji, tak ich “dostanete do krvi” a už automaticky budete vedieť, ktorý z princípov by ste mali použiť pri prezentácii alebo argumentácii.
Som presvedčený, že toto je to najlepšie know how o predajných argumentoch na slovenskom a českom internete .
A...
O tom, že sú v kurze skvelé informácie
svedčia aj nadšené reakcie ľudí, ktorí si ním už prešli
Len si to predstavte,
čo by to pre vás znamenalo, keby ste...
Si vytvorili celý arzenál predajných argumentov, ktoré zohľadňujú psychológiu predaja a potom ich reflexívne ovládali?
Aké by to bolo, keby ste vedeli dávať argumenty, ktoré presvedčia?
Aké by to bolo, keby sa viac ľudí rozhodolo pre kúpu vášho produktu alebo služby?
Akým spôsobom, by to navýšilo váš príjem? Boli by to desiatky, stovky, tisíce eur?
Čo by pre vás znamenalo, keby vedeli vytvoriť argumenty, ktoré sú naozaj presvedčivé?
A tu je pre vás najdôležitejšia otázka:
Stálo by to za to
aby ste investovali len 10 eur?
Áno, čítate správne.
Ak ste doteraz čítali pozorne, tak už viete, že hodnota tohto online kurzu - záznamu online workshopu je 97 EUR. Bude sa bežne predávať za 47 EUR.
Ale vy ho môžete získať dnes, len za 10 eur (pokiaľ nevyprší časomiera na tejto stránke). To je 89% zľava. Ušetríte tak až 87 EUR
Ak chcete spoznať tie najlepšie predajné argumenty a vďaka tomu zvýšiť vaše predaje, bez toho, aby ste si museli dohodnúť viac stretnutí a hovorov, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a investujte do rozvoju vášho podnikania hneď teraz.
HODNOTA KURZU: 97 EUR
AKCIOVÁ CENA: 47 EUR
CENA KURZU DNES SO ZĽAVOU 89%: 10 EUR
Ak ešte nie ste na 100% rozhodnutí, že do toho idete, tak mám pre vás dobrú správu:
Pokiaľ by ste mali pocit, že
ste nedostali to, čo ste očakávali:
Nerozhodujte sa teraz, či sa vám vaša investícia oplatí alebo nie. Proste to s kurzom skúste.
Potom máte celých 14 dní, aby ste si online kurz Najlepšie predajné argumenty pozreli a veci v ňom naučené aplikovali do praxe. A ak budete mať pocit, že ste nedostali to, čo ste očakávali, tak vám celú investíciu vrátim do posledného centu - ešte si môžete nechať prístup do kurzu.
Za tento čas si ho stihnete pozrieť viac ako 168X. Ale nie je dôležité pozeranie, ale skúšanie v praxi. Som presvedčený, že doslova nemáte čo stratiť, všetko riziko je na mne.
Pozrite, prinajhoršom strávite pár minút vypĺňaním objednávkového formuláru a pozeraním kurzu. A ak sa vám to nebudem páčiť, tak mi napíšete email na podpora@martinmazar.sk a ja vám celú vašu investíciu vrátim, bez zbytočných otázok.
A prinajlepšom za túto zanedbateľnú sumu (v porovnaní s hodnotou, ktorú získavate) dostanete know how, ktoré sa vám okamžite vráti už pri prvom predaji a zabezpečí vám vyššiu úspešnosť a vy ho budete môcť využívať až do smrti.
Je to podľa vás fér?
Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a investujte do rozvoju vášho podnikania hneď teraz.
To však nie je ani zďaleka
všetko čo dnes získate za 10 EUR
Chcem urobiť maximum preto, aby som vám pomohol získavať viac klientov a aby som čo najlepšie začal náš vzťah. A preto k vašej dnešnej objednávke,
ZÍSKAVATE AJ TIETO BONUSY - ZDARMA:
ZÁZNAM ONLINE SUMMITU: Ako do roka vybudovať príjem v tisícoch eur
(hodnota 497 eur)
15 úspešných lídrov v predaji a MLM zdieľa svoje stratégie, ktoré by použili DNES, keby začínali, aby vybudovali príjem v tisícoch eur)
Branislav Mráz
Ondřej Smejkal
Inna Semi
Rudolf Kováč
Zuzana Egyed
Jaroslav Slávik
Jiří Šedek
Jaroslav Ilek
Jiří Černota
Peter Flaškay
Helena Kohútová
Lucie Peterková
Nikoleta Čechovičová
Miroslava Jarošová
Martina Lamošová
TAJNÉ POSTUPY ŠPIČKOVÝCH PREDAJCOV
(hodnota 247 eur)
Ide o 5 rozhovorov so špičkovými obchodníkmi s rôznych oblastí : PEŤO ČELKO, RUDOLF KOVÁČ, NIKOLA HRUŠÁKOVÁ, KATARÍNA DRIENKOVÁ, SLÁVKA FLORIŠOVÁ.
V týchto rozhovoroch špičkový obchodníci prezradili svoje postupy, ako získavať ešte viac klientov, ešte viac predávať a ešte viac zarábať.
Chcete získať prístup k návodu, ako používať Najlepšie predajné argumenty v hodnote 97 EUR, záznamu Online Summitu - Ako do roka vybudovať príjem v tisícoch eur? A 5 rozhovorom s top obchodníkmi, len za 10€?
Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a investujte do rozvoja vášho podnikania hneď teraz.
Čo by ste mali urobiť TERAZ?
Toto všetko môžete získať TERAZ, len za 10€ a to v digitálnej podobe.
V momente, keď uhradíte vašu faktúru, tak vám príde automatický email s prístupom do chránenej členskej sekcie.
Vaše videá si môžete pozrieť prakticky okamžite, kedykoľvek, kdekoľvek, kde máte pripojenie na internet a počítač, laptop, tablet alebo smartfón.
Ou a keby ste náhodou nad tým uvažovali...
NIE JE V TOM ŽIADNY HÁČIK,
ŽIADNE POZNÁMKY MALÝMI PÍSMENAMI!
Uvedomujem si, že celý tento balíček je “veľmi lacný”... a preto sa možno sami seba pýtate:
Kde je háčik?
Uvedomujem si, že existujú stránky, ktoré vám ponúkajú niečo veľmi lacné a potom vám každý mesiac stiahnu peniaze z vašej karty.
Za týmto nie je žiadne skryté “mesačné členstvo” ktoré by ste museli skúsiť ani nič podobné.
Doslova dostávate celý tento balíček len za 10€, aby som čo najlepšie “začal náš vzťah” a dal vám obrovskú hodnotu.
Dúfam, že si kurz Najlepšie predajné argumenty, online summit a rozhovory s expertmi zamilujete a bude to začiatok dobrého obchodného vzťahu, ktorý potrvá roky.
Je tu však JEDNA vec, na ktorú by ste mali myslieť:
Toto je veľmi časovo obmedzená príležitosť
Je to jednoduché.
Verím, že to čo dnes získavate na vás zapôsobí tak veľmi, že budete chcieť so mnou v budúcnosti spolupracovať.
Verím, že si kurz, summit aj rozhovory natoľko užijete, že možno niekedy v budúcnosti si odo mňa kúpite ďalší kurz (pretože budete vedieť, že veci, ktoré účím sú funkčné a skutočne vám pomohli).
Tak to je.
Proste je to test, ktorý môžem kedykoľvek ukončiť. A vaša príležitosť končí, keď vyprší časomiera na tejto stránke.
Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte tento skvelý balíček hneď teraz. Som presvedčený, že z neho budete nadšení...
Máte akékoľvek otázky, alebo vám niečo nie je na 100% jasné?
Ak áno, tak neváhajte a kontaktujte moju zákaznícku podporu.
Napíšte nám email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791. Podľa toho, ktorú možnosť preferujete.
Dovoláte sa našej kolegyni Soni Máyer, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.
Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Veľmi rada vám odpovie, na čokoľvek.
Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak Soňa sa vám ozve späť čo najskôr, ako to len bude možné.
Ďakujem, že ste sa dočítali až sem.
S pozdravom
Martin Mažár