VAROVANIE! Nerobte túto hlúpu chybu pri kontaktovaní ľudí aj vy...

(....a neoberajte sa kvôli tomu o kopec stretnutí
a predajov)

Keď som pripravoval webinár o tom, ako sa stať majstrom predaja, tak som mal jeden obrovský AHA moment: 

„Môžete byť aj ten najväčší profesionál a robiť všetko správne, ale keď metóda, ktorú používate nefunguje, tak nikdy nedosiahnete vynikajúce výsledky“

Ako to myslím?

Dobrý deň,

volám sa Martin Mažár a pomáham obchodníkom a predajcom, aby za ten istý čas zarobili viac peňazí.

Za posledných 9 rokov som vyškolil viac ako 6000 obchodníkov naživo a 20 000 cez internet cez online kurzy

Keď som začínal s priamym predajom, tak sa ľudia oslovovali 2 spôsobmi:

  1. Chodili ste a búchali na dvere – „leštili sa kľučky“
  2. Moderní mladíci (tej doby) si dohadovali stretnutia cez telefón

Keď som začínal s telefonovaním v roku 2002, tak som si z 10 telefonátov, úplne cudzím ľuďom, dohodol 6 stretnutí. 

A to som nebol žiadny borec v telefonovaní. 

Práve naopak.

Neštudoval som psychológiu predaja. Nemal som skúsenosti v predaji.

Naopak, keď som v roku 2016 som robil kurz o telefonovaní a robil som si prieskum, tak mi vyšli nasledujúce výsledky:

  • 39% si z 10 telefonátov dohodne 1 stretnutie
  • 33% si dohodne z 10 telefonátov 2 stretnutia

To znamená, že 72% obchodníkov, ktorí telefonujú si nedohodne viac ako 2 stretnutia.

Čo z toho vyplýva?

Doba sa zmenila

... ľudia už nechcú, aby ste ich oslovovali cez telefón ☹

Táto metóda už proste nefunguje.

Prečo?

Má to viacero dôvodov:

  • Kvôli kauze šmejdi ľudia nedvíhajú cudzie telefónne čísla
  • Obchodníci v telefóne tlačia a preto ľudia neradi dvíhajú telefón
  • Existuje aplikácia s názvom “Zdvihnúť to?” a ona varuje pred obchodníkmi

Kvôli tomu môžete robiť všetko dobre, ale ak ľudia nedvíhajú telefóny, tak nikdy nedosiahnete úžasné výsledky.

 

Čo sa s tým dá robiť?

Pamätáte si, že som vám prezradil, že v roku 2002 volali len mladí a pokročilí obchodníci?

Nedávno prišiel nový trend, ktorý je spojený s rozvojom sociálnych sietí. 

Od roku 2015 sa začalo oslovovanie cez správy na Facebooku.

Dnes si chytrí obchodníci dohadujú stretnutia s klientami alebo videohovory, cez správy. 

Zatiaľ to veľmi málo ľudí robí, preto to tak dobe funguje.

Možno si teraz kladiete otázku:

Aké sú výhody oslovenia cez správy?

Veľmi dobrá otázka. 

Okrem väčšej šance, že sa človek „na druhej strane“ komunikácie s vami stretne sú to tieto výhody:

a) Máte čas na rozmyslenie si odpovede
b) Môže vám niekto poradiť, čo máte napísať
c) Môžete mať napísané a predpripravené odpovede a len ich kopírovať
d) Je to dobré pre začiatočníkov alebo introvertov (ľudia vás nevidia a nepočujú)
e) Môžete nahrať hlasovú správu – potom to znie oveľa osobnejšie

Znie to dobre?

Musím vás však varovať! 

Je tu jedna...

Najväčšia chyba, ktorú robia ľudia
pri posielaní správ

Pokrokovejší obchodníci sa rozhodnú, že začnú kontaktovať potenciálnych klientov vďaka správam na Facebooku.

Začnú a...

Často robia jednu obrovskú chybu:

Používajú na oslovenie ľudí cez Facebook rovnakú stratégiu, rovnaké skripty ako pri telefonovaní.

Prečo je to chyba?

Pri telefonovaní funguje iná psychológia, ako pri písaní správ. 

V telefóne môžete človeka „ukecať“, ale v správach musíte komunikovať efektívnejšie.

Potenciálny klient vám nemusí odpísať v akejkoľvek chvíli, alebo si vás môže rovno zablokovať.

(Napríklad v telefóne ľudia nemusia mať „gule“ na to, aby vám hneď zložili).

Proste odmietnutie a ignorácia cez správy je oveľa, oveľa jednoduchšia, zo strany klienta, ako v telefóne.

A preto logicky nastáva otázka:

Čo by ste mali napísať ľuďom do správ, aby sa o vás prirodzene zaujímali, chceli sa s vami stretnúť a kupovať vaše produkty a služby?

Táto téma je veľmi obsiahla. A najlepšie bude, keď vám to ukážem na konkrétnych príkladoch.

Práve preto som pre vás pripravil online workshop „Kontaktovanie cez správy“.

Kde vám počas 2 – 3 hodín, trvania online workshopu na konkrétnych príkladoch ukážem čo ľuďom napísať, v akých situáciách a aké zámienky pri tom použiť.

Lebo vtedy sú ochotnejší s vami naďalej komunikovať a stretnúť sa (prípadne si zavolať cez videohovor – napríklad cez Skype a podobne).

Jednoducho povedané, čo ľuďom písať, v akých situáciách.

Tu je stručný prehľad toho, čo sa na online workshope „Kontaktovanie cez správy“ dozviete

  • 2 dôvody, prečo by ste mali začať kontaktovať ľudí cez správy a konkrétny tip, ako môžete dosiahnuť, aby ste vždy mali koho kontaktovať
  • 5 kroková stratégia, ako si naplánovať svoj príjem dopredu a ako ho vďaka kontaktovaniu cez správy aj dosiahnuť
  • Až smiešne jednoduchý, no veľmi málo používaný spôsob, ako si vyrátať koľko kontaktovaní musíte spraviť, aby ste zarobili toľko koľko potrebujete pre svoj život
  • Ako si vybrať ľudí, ktorých budete kontaktovať, aby ste zvýšili úspešnosť kontaktovania a vyhli ste sa odmietnutiu
  • 4 typy ľudí, ktorí vám s väčšou pravdepodobnosťou povedia ÁNO, keď ich budete kontaktovať, ako ktokoľvek iný
    Ktorí potenciálni klienti majú “najvyššiu nákupnu teplotu” a ako ich osloviť, aby si vás chceli vypočuť a nakúpiť od vás?
  • Jeden spôsob, ako nenápadne a nenásilne docieliť, aby sa vám sami identifikovali ľudia, ktorí chcú nakupovať vaše produkty alebo služby 
  • Čo by ste mali urobiť, aby ste zvýšili pravdepodobnosť, že si viac ľudí vaše správy naozaj aj prečíta (a budú im aj doručené)?
  • Čo konkrétne by ste mali napísať potenciálnym klientom, aby vašu správu nepovažovali za otravovanie a nevytvorili si o vás dojem slizkého obchodníka
  • Ako klienta “zaviazať”, aby dodržal to, čo vám sľúbil - napríklad prišiel na stretnutie, pozrel si webinár alebo prišiel na informačný míting
  • Ako pri kontaktovaní prirodzeným spôsobom použiť takzvané “záujmové otázky”, ktoré potenciálneho klienta vtiahnu do rozhovoru a upútajú pozornosť tých správnych ľudí
  • Ako v správach odprezentovať svoju prácu, aby vyvolala väčší záujem u klienta o vás a vaše produkty, či služby
  • Konkrétne príklady, čo napísať potenciálnemu klientovi, keď ho kontaktujete, aby sa o vás zaujímal (a neposlal vás kade ľahšie)
  • 3 techniky, ako prekonať strach z kontaktovania, ktoré pomôžu aj tým najväčším introvertom pustiť sa do akcie...

A mnohé ďalšie užitočné tipy.

Kedy a kde sa vidíme na online workshope „Kontaktovanie cez správy“?

Workshop Magnetický email marketing prebehne online. Takže ho môžete pokojne sledovať z pohodlia vášho domova.

Nemusíte nikam cestovať. Zháňať a vybavovať si ubytovanie.

Už 29.9.2019 vám pošlem email, kde bude link na živé vysielanie.

Vysielanie začne o 14:00 a budeme spolu 3 hodiny (možno aj viac, ak mi budete klásť veľa otázok - čo je len a len dobre).

Od 14:00 preto, lebo v tom čase budem ešte na Bali, kde mám o 7 hodín viac ako na Slovensku a chcel som to urobiť tak, aby mohlo čo najviac ľudí sledovať naživo.

Ak náhodou nemôžete prísť na tento čas, tak nezúfajte.

Každý, kto si rezervuje a vyplatí lístok na tento online workshop dostane prístup k záznamu z vysielania na celých 14 dní úplne zdarma.

Takže k workshopu budete mať prístup ešte 14 dní po jeho skončení.

Preto ak sa chcete zúčastniť a posunúť vaše podnikanie vpred míľovými krokmi vďaka email marketingu, tak kliknite na toto tlačidlo a rezervujte si vaše miesto hneď teraz.

Koľko je vaša dnešná investícia?

Dnes mi nemusíte platiť tisíce eur ako firmy, keď chcú školenie na mieru, ale môžete získať prístup na tento online workshop (a 14 dňový prístup k záznamu z neho), 

len za 97€

Kliknite sem a získajte vašu vstupenku na online workshop Kontaktovanie cez správy hneď teraz.

Nemáte čo stratiť,
všetko riziko je na mne!

Nerozhodujte sa dnes, či sa vám oplatí investovať do tohto workshopu alebo nie.

Rozhodnite sa len, že to s workshopom Kontaktovanie cez správy skúsite.

Potom máte celých 14 dní na to, aby ste veci z workshopu aplikovali do praxe, začali zarábať a až potom sa rozhodnite, či bol workshop hodný tejto zanedbateľnej investície (v porovnaní s tým, koľko môžete vďaka nemu získať)

Je to podľa vás fér?

Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vašu miestenku na online workshope Kontaktovanie cez správy - hneď teraz.

Verím, že vaša investícia sa vám môže niekoľkonásobne vrátiť, keď veci z workshopu aplikujete do praxe.

Opýtajte sa nás na čokoľvek,
ak vás niečo zaujíma alebo vám nie je jasné

Ak vás zaujíma čokoľvek ohľadom online workshopu Kontaktovanie cez správy, tak neváhajte a kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa našej kolegyni Lucii Pravdovej, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve späť čo najskôr, ako to bude možné. Pravdepodobne do nasledujúceho pracovného dňa.

Ak vám je všetko jasné a idete do toho s nami, tak urobte prvý krok k získavaniu stretnutí a videohovorov vďaka Facebooku a kliknite na tlačidlo pod týmto textom a získajte vašu miestenku na online workshope Kontaktovanie cez správy - hneď teraz.

Ďakujem veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem a teším sa na vás na online workshope.

Martin Mažár